خبرنگاران زیر ساخت های پدافندی انتقال خون البرز تقویت گردد

به گزارش لحظه عکاسی، کرج - خبرنگاران - معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: تقویت زیر ساخت های انتقال خون دراین استان برای افزایش قدرت مانور در حوزه پدافند غیرعامل لازم است.

خبرنگاران زیر ساخت های پدافندی انتقال خون البرز تقویت گردد

نور محمد فردی روز یکشنبه در بازدید از سازمان انتقال خون استان البرز به مناسبت 25 خرداد روزجهانی اهدای خون اضافه نمود: انتقال خون در پدافند زیستی نقش موثری دارد بنابراین وجود ذخایر خون کافی و قدرت تداوم فعالیت های ضروری انتقال خون در بحران ها کاهش آسیب پذیری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران را سبب می گردد.

وی ادامه داد: اهدای خون، اهدای زندگی به بیماران نیازمند به خون و فرآورده های خونی ازجمله بیماران تالاسمی ، هموفیلی بوده و اهدا نمایندگان خون در واقع در نجات جان این نیازمندان قدم بر می دارند .

فردی همچنین با تاکید بر نقش اهدای خون در سلامتی افراد، گفت: شاخص های مشخصی برای اهدای خون وجود دارد و به افرادی که دارای این شاخص ها هستند توصیه می گردد تا برای ارتقای سلامتی خود به مراکز انتقال خون مراجعه نمایند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز ضمن قدردانی از کارکنان مجموعه انتقال خون گفت: بنابراین از مردم فهیم و بزرگوار استان انتظار می رود در اهدا خون به هموطنان خود کوتاهی ننمایند چه بسا تزریق به موقع خون باعث نجات جان انسانی گردد.

به علت پایین بودن طول عمر بعضی از فرآورده های خونی از جمله پلاکت ها، انتقال خون نیازمند دریافت خون به صورت مستمر و روزانه است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران زیر ساخت های پدافندی انتقال خون البرز تقویت گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران زیر ساخت های پدافندی انتقال خون البرز تقویت گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید