آلبرتا دو پذیرش در ماه آوریل برگزار کرد

به گزارش لحظه عکاسی، استان آلبرتای کانادا در دو هفته نخست ماه آوریل دو پذیرش برگزار نموده و طی آنها مجموعا از 320 متقاضی اکسپرس انتری دعوت نموده تا تقاضای خود را برای انتخاب شدن برای اقامت دائم کانادا ارائه نمایند. برنامه مهاجرت استانی آلبرتا جزییات این دو پذیرش را منتشر نموده است. طی اولین پذیرش از 120 متقاضی دعوت شد. این دو پذیرش یک بار در اول آوریل و دومین بار در 14 آوریل برگزار شده اند. متقاضیان نیازی به داشتن پیشنهاد شغل یا job offer نداشتند اما می بایست در اکسپرس انتری پروفایل می داشتند.

آلبرتا دو پذیرش در ماه آوریل برگزار کرد

امتیاز متقاضیان در سیستم جامع رتبه بندی یا CRS حد اقل 381 بوده است. امتیاز متقاضیان در پذیرش 14 آوریل به 353 کاهش یافته است. البته لازم به ذکر است این متقاضیان در صورت انتخاب شدن از طرف استان آلبرتا 600 امتیاز دریافت می نمایند. لازم به ذکر است سیستم اکسپرس انتری که در سال 2015 از آن رونمایی شد، سیستمی برای مهاجرت به کانادا است که در سه دسته کارگر ماهر فدرال، مشاغل دارای مهارت و تجربه کانادایی از سراسر دنیا بر پایه امتیازات و معیارها مهاجر جذب می نماید. کاندیدها بر اساس امتیازی که در سیستم جامع رتبه بندی دارند دسته بندی می شوند؛ این سیستم به کاندیدها بر اساس تسلط بر زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی (دو زبان رسمی کانادا)، سن، تحصیلات و سابقه کار امتیازدهی می نماید. برای کاندیدهایی که بالاترین امتیاز را داشته باشند به تناوب برگزاری پذیرش ها ITA (دعوتنامه برای تقاضا جهت اقامت دائم) صادر می گردد.

چه کسانی واجد شرایط جهت اکسپرس انتری آلبرتا هستند؟

برنامه مهاجرت استانی آلبرتا جهت اکسپرس انتری آلبرتا را مدیریت می نماید؛ جهت اکسپرس انتری آلبرتا هم به برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اجازه می دهد در صف انتظار اکسپرس انتری در پی متقاضیان واجد شرایط بگردد. آنگونه که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا می گوید متقاضیان اکسپرس انتری که در آلبرتا دارای ارتباطات قوی هستند و یا در شغلی شاغل هستند که از اولویت های توسعه مالی استان حمایت می نماید بگردد. آنگونه که برنامه مهاجرت استانی آلبرتا اعلام نموده احتمال صدور دعوتنامه برای متقاضیان اکسپرس انتری با شرایط زیر بیشتر است:

  • در آلبرتا سابقه کار/تحصیل دارند یا از کارفرمای آلبرتایی پیشنهاد شغل دریافت نموده اند؛
  • از یکی از دانشگاه های کانادا فارغ التحصیل شده اند؛
  • و یکی از والدین، فرزندان یا خواهر/برادرهایشان در آلبرتا زندگی می نماید

تا اینجای سال میلادی استان آلبرتا مجموعا 1,207 متقاضی اکسپرس انتری دعوتنامه صادر نموده است. در سال 2019، مجموعا 6,884 دعوتنامه به وسیله اکسپرس انتری آلبرتا صادر شده بود.

منبع: ویزا موندیال

به "آلبرتا دو پذیرش در ماه آوریل برگزار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلبرتا دو پذیرش در ماه آوریل برگزار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید