همه اخبار و مقاله ها

ببینید؛ تریلر شگفت انگیز عرضه اسپایدرمن 2 عظمت بازی را نشان می دهد

اکنون که فقط چند روز تا انتشار بازی مرد عنکبوتی 2 (Marvels Spider-Man 2) فاصله داریم، شرکت تفریح های تعاملی سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) تریلر زمان عرضه این اثر را منتشر نموده است که موج جدیدی از هیجان را برای هواداران این بازی به ارمغان آورده است.

24 مهر 1402

برترین هتل های اردبیل کدامند؟

شهر زیبای اردبیل با برخورداری از آب وهوای بسیار دلپذیر، طبیعتی خیره کننده و مکان های تاریخی دیدنی، یکی از مهم ترین قطب های گردشگری در ایران به شمار می آید. اگر شما هم قصد سفر به این شهر را دارید، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که برترین هتل های اردبیل...

15 مهر 1402

سوزوکی به جای پراید در پاکستان!، عکس

بدون شک پرتیراژترین و پرفروش ترین خودرو داخلی ایران، پراید است؛ یک خودروی غیر ملی که امتیاز فراوری آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید؛ سایپا طی سال های 75 تا 99 بیش از 3 میلیون و 615 هزار نسخه از این خودرو را فراوری کرد و به فروش رساند.

15 مهر 1402

عکس تازه جیمز وب از بزرگترین شکارچی آسمان

ایسنا نوشت: در عکس نو تلسکوپ فضایی جیمز وب، سحابی شکارچی را در دو طول موج کوتاه و بلند می بینیم.

11 مهر 1402

موجودی عجیب که نتیجه آمیزش سگ و روباه است، عکس

موجود دو رگه ای که نتیجه آمیزش سگ و روباه است برای اولین بار در دنیا پدیدار شد. نام این دورگه تازه را گراکسورا گذاشته اند.

4 مهر 1402

فواید فیبر رژیمی برای بدن

یک منبع غنی کمتر شناخته شده از فیبر رژیم غذایی به نام کیتین را می توان در اسکلت سخت پوستان و حشرات و بعلاوه در قارچ ها یافت.

1 مهر 1402

ممنوعیت پرواز از ایران به آذربایجان و ارمنستان لغو شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از لغو ممنوعیت پرواز بین ایران و دو کشور جمهوری آذربایجان و ارمنستان اطلاع داد.

30 شهریور 1402

قیمت محصولات ایران خودرو امروز پنجشنبه 30 شهریور 1402

خبرنگاران- بازار خودرو روز های نسبتا آرامی را تجربه می نماید و امروز پنجشنبه 30 شهریور محصولات ایرانخودرو بدون تغییر قیمت درمقایسه با دیروز پا به بازار گذاشتند.

30 شهریور 1402

وعده رئیسی به ایرانیان مقیم آمریکا ؛ دستور ویژه به وزارت خارجه

رئیس جمهوری از وزارت امور خارجه خواست با همکاری دفتر نمایندگی ایران و شورای عالی امور ایرانیان مقیم خارج از کشور موانع سرمایه گذاری و فعالیت مالی این قشر از ایرانیان در داخل کشور را برطرف نمایند.

29 شهریور 1402

تصاویر باورنکردنی از سیل در آستارا

تصاویری (عکاس : محدثه لکزیان) که به دست خبرآنلاین رسیده نشان می دهد که سیل در آستارا و مشکلاتی به وجود آمده بسیار زیاد بوده، اما متاسفانه خبر سیل در این شهر میان اخبار سیاسی و حوادث و ورود رونالدو به کشور گم شد.

28 شهریور 1402

بهترین و ساده ترین روش تهیه قهوه ترک در خانه

قهوه ترک یک نوشیدنی خوش طعم، غلیظ و لذت بخش است که از پودر قهوه آسیاب شده، با استفاده از قهوه جوش مسی تهیه می شود و طبق ذائقه شما شیرین می شود.

27 شهریور 1402

7 کاروانسرای خراسان رضوی در لیست میراث جهانی ثبت شد

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین گزارش های منتشر گشته، 7 کاروانسرای خراسان رضوی در لیست میراث جهانی ثبت شد.

27 شهریور 1402

حساب این 5 خودروساز چین از مابقی جداست

خودرو های چینی در بازار هایی مانند ایران و روسیه به دلیل تحریم و ممنوعیت واردات خودروسازان مطرح خیلی سریع جا افتادند. ولی در بازار های آزاد جهانی هنوز دیدگاه مثبتی به چینی ها وجود ندارد و مشتریان نسبت به خرید چینی ها حس خوبی ندارند. البته در ایران و روسیه...

26 شهریور 1402

پروژه کانال استانبول؛ رونق بازار ملک و مسکن در استانبول

پروژه بزرگ کانال استانبول یکی از طرح های بزرگ رجب طیب اردوغان رئیس جمهور وقت ترکیه برای تحول مالی این کشور است.

25 شهریور 1402

کشف نو جیمز وب دانشمندان را متحیر کرد، عکس

دیجیاتو نوشت: تلسکوپ فضایی جیمز وب نرخ انبساط کیهان را مقدار گیری نموده است و نتایج آن خبر خوبی برای بزرگترین بحران کیهان شناسی نیست.

24 شهریور 1402

مزایای ایجاد کمد دیواری در زیر محل نشیمن

دکوراسیون منزل نقش بسیار مهمی در ایجاد یک فضای زیبا و عملکردی دارد. یکی از اجزای مهم دکوراسیون داخلی خانه، کمد دیواری است. در این مقاله، به آنالیز مزایای ایجاد کمد دیواری در زیر محل نشیمن می پردازیم. کمدهای دیواری در این محل می توانند نقش مهمی در بهبود...

23 شهریور 1402

نصب سکو های بدون صندلی در آزادی تا بازی با النصر!

رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی درباره مراحل بازسازی استادیوم آزادی شرح داد.

22 شهریور 1402

ارتقای زیرساخت های کتابخانه ای شیراز با همکاری شهرداری محقق می شود

به گزارش خبرنگاران در شیراز، محمدحسین فیروزی به منظور بررسی زمینه های ارتقای کتابخانه های عمومی شهر شیراز با محمدعلی چوبینی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز دیدار و گفت وگو کرد.

21 شهریور 1402

اینفوگرافیک ، مهم ترین تفاوت های آنفلوآنزا و سرماخوردگی

آنفلوآنزا و سرماخوردگی هر دو بیماری های مربوط به سیستم تنفسی اند، اما ویروس های مختلفی آنها را ایجاد می نمایند و از این رو در علائم و عوارض تفاوت هایی با یکیدیگر دارند.

20 شهریور 1402

دستاوردهای بی فایده والدین در فرزندپروری؛ به هیچ و پوچ افتخار نکنید!

افتخار کردن والدین؛ این احتمالا کلید واژه بسیاری از چالش ها در دوران فرزند پروری است. بسیاری از چیزهایی که والدین به آن ها افتخار می نمایند با فرزندپروری هیچ ارتباطی ندارد. این نکته را بسیاری از والدین می دانند اما بعضی از آن ها همیشه در همه جا به ویژه...

19 شهریور 1402
تعداد: (1646)