ابراز ندامت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از همراهی با ترامپ

به گزارش لحظه عکاسی، پس از وزیر دفاع آمریکا، رئیس ستاد مشترک ارتش این کشور نیز اذعان کرد همراهی دونالد ترامپ از کاخ سفید تا یک کلیسایی تاریخی کار درستی نبوده است.

ابراز ندامت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از همراهی با ترامپ

به گزارش گروه بین الملل لحظه عکاسی، ژنرال مارک میلی رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا درباره همراهی خود با ترامپ در اول ماه ژوئن گفت: من نباید آنجا می رفتم زیرا حضور من در آن لحظه و در آن فضا این تصور را پدید آورد که ارتش وارد مسایل سیاست داخلی شده است.

به گزارش بی بی سی، وی اضافه نمود: به عنوان یک افسر ارتش در حال خدمت این کار اشتباهی بود که از آن درس گرفتم و صمیمانه امیدوارم که همه از آن درس گرفته باشیم.

نیروهای امنیتی آمریکا 13 خرداد با خشونت معترضان را در بیرون از کاخ سفید متفرق کردند و بلافاصله دونالد ترامپ به همراه برخی مقامات ارشد دولت آمریکا از جمله مارک اسپر جهت پاکسازی شده از متعرضان را قدم زنان طی کردند تا به کلیسای تاریخی اِپیسکوپِیلیِن برسند، سپس ترامپ در حالی که انجیل به دست داشت در بیرون از کلیسا عکس انداخت. این اقدام ترامپ و حضور مقامات نظامی با انتقادهای گسترده روبرو شد.

پییشتر مارک اسپر وزیر دفاع آمریکا مدعی شده نمی دانست دونالد ترامپ روز گذشته با بیرون آمدن از کاخ سفید و رفتن به سمت یک کلیسای تاریخی قصد دریافت عکس دارد.

وی یک روز پس از این رویداد، به شبکه ان بی سی نیوز گفت: من فکر می کردم که باید دو کار انجام دهم، از برخی خسارت ها دیدن کنم و با نظامیان حرف بزنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ابراز ندامت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از همراهی با ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز ندامت رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از همراهی با ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید