ارزیابی دارایی برای مهاجرت با تخفیف ویژه به مدت محدود

به گزارش لحظه عکاسی، گروه کارشناسان رسمی مفروز با چندین سال سابقه در حوزه ارزیابی اموال و دارایی جهت ارائه به سفارتخانه و مهاجرت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. اگر شما قصد مهاجرت دارید میتوانید با خیال راحت ارزیابی دارایی های خودرا به کارشناسان خبره مجموعه کارشناسان رسمی مفروز بسپارید. بعلاوه این مجموعه تا سرانجام بهار تخفیف ویژه ای برای این خدمات خود در نظر گرفته است که میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت این مجموعه مراجعه نمایید یا باشماره های 278 45 460 021 - 88313465 021 تماس حاصل فرمایید.

ارزیابی دارایی برای مهاجرت با تخفیف ویژه به مدت محدود

چرا مهاجرت؟

برترین تعریفی که می توان برای مهاجرت داشت، خروج از محل زندگی جهت ارتقا شرایط زندگی خود است. به عبارتی دیگر مهاجرت به عنوان زندگی موقتی یا دائمی در کشور دیگر گفته می شود. گاهی افراد به علت رضایت نداشتن از موقعیت زندگی خود تصمیم به مهاجرت می گیرند. به همین علت امروزه شاهد متقاضیان رو به افزایش مهاجرت هستیم. به همین سبب سازمان های بین المللی شرایطی را جهت اقدام به مهاجرت در نظر گرفته است. کارشناسان رسمی دادگستری به صورت تخصصی در این زمینه به عنوان وکلای مهاجرین عمل می کنند.

بنابراین اگر قصد مهاجرت دارین شما احتیاجمند یک کارشناس ارزیابی خبره هستید، تا گزارش های دارایی را در حد استانداردهای بین المللی بتوانند برای ارزیابی اموال، دارایی و املاک شمارا برای ارائه به سفارتخانه تهیه کنند. آمارهای جهانی به دست آمده نشان می دهد که صرفا مهاجرت فقط برای دست یافتن و زندگی کردن در کشورهای پیشرفته نمی باشد. نمونه مثالی که می شود در این زمینه گفت، این است که بخش عمده جمعیت کانادا را شهروندان مهاجر آمریکایی تشکیل می دهند. راهکارهای متنوعی جهت گرفتن ویزای مهاجرت است. یکی از روش های پیش رو جهت گرفتن اقامت سرمایه گذاری و کار آفرینی می باشد.

گرفتن اقامت کار آفرینی برای افراد باتجربه تجاری و توان مدیریتی و اقامت سرمایه گذاری به وسیله سرمایه گذاری در شرکت، کارخانه، هنر، املاک و… می باشد. در پی آن آنالیز و حسابرسی پنج ساله فعالیت شغلی و ارزیابی، از جمله کارهای ضروری جهت اقامت می باشد. این امر بدون یک کارشناس ماهر رسمی دادگستری میسر نمی شود. آنالیز پرونده های مهاجرت، در دست داشتن گزارشات دارایی به زبان انگلیسی، رسیدگی به امور حقوقی، تهیه صورت های مالی، ارزیابی ملک، ارائه به سفارت با برترین گزارش مورد تایید سازمان بین المللی، از جمله وظایف کارشناسان دارایی می باشد.

مجموعه کارشناسان مفروز با داشتن برترین، ماهرترین و خبره ترین کارشناسان در این زمینه، به یاری افرادی که قصد مهاجرت دارند، آمده است. مجموعه کارشناسان مفروز متشکل از کارشناسان رسمی دادگستری در تمامی حوزه ها چون خودرو، املاک و… می باشد که آماده ارائه خدمت به شما عزیزان می باشد. این مجموعه برای تهیه گزارشات ارزیابی دارایی، تخفیف ویژه ای تا آخر بهار در نظر گرفته است. همانطور که گفتیم از جمله کارهای لازم برای مهاجرت تهیه گزارشات ارزیابی دارایی می باشد. که به وسیله کارشناسان مفروز تهیه می شود. در ادامه قصد داریم تا شما را با این مجموعه آشنا نموده تا از تخفیفات آن بهره مند شوید.

فعالیت کارشناسان مفروز در حوزه ارزیابی اموال و دارایی

تهیه و تدوین گزارش های دارایی افراد متقاضی مهاجرت از جمله کارهای لازم می باشد که به وسیله خود فرد انجام نمی شود. ارزیابی دارایی ها شامل ارزیابی آپارتمان ساختمان، ارزیابی کارخانه، ارزیابی خودرو، ارزیابی برند تجاری، ارزیابی املاک، تهیه صورت های مالی و… می باشد. به عنوان مثال اگر بخواهیم چند مورد از آن را برای شما توضیح دهیم، باید بگوییم که ارزیابی خودرو یا ملک به عنوان دارایی قابل تبدیل و انتقال فرد جهت گرفتن ویزای سرمایه گذاری می باشد.

ارزیابی ملک برای رسیدن به شرایط دارایی فرد یا سوابق مالی فرد است. با این حال اگر قصد دارید اطلاعات کافی در زمینه دارایی ها به دست آورید، می توانید به سایت مجموعه کارشناسان مفروز به نشانی: www.mafrooz.com مراجعه فرمایید. این مجموعه در نظر دارد تا تخفیفاتی را به متقاضیان مهاجرت ارائه دهد. به همین علت برای کسب اطلاعات بیش تر و دریافت مشاوره می توانید به سایت این مجموعه مراجعه فرمایید.

ارزیابی کامل ملک جهت مهاجرت

بیشترین ارزیابی ملک و دارایی که صورت می گیرد، برای مهاجران به کانادا و استرالیا می باشد. کارشناسان رسمی دادگستری رشته راه سازی و ساختمان، همان کارشناسان ارزیابی ملک می باشند که مهارت کافی در قیمت گذاری و مشخص ارزش ملک را دارند. این کارشناسان بعلاوه تجربه در زمینه گزارشات دارایی مهاجران به کشورهای اروپا، کانادا، آمریکا و… را دارند. در واقع موضوع ارزیابی دارایی به این برمی شود که مهاجران براساس قانون سفارت خانه های مربوط به کشور مهاجر پذیر احتیاجمند نشان دادن دارایی های خود چون زمین، آپارتمان، ملک، واحد تجاری، خودرو، کارخانه های صنعتی و…به این سفارت خانه ها هستند.

که آنالیز همه این ها از وظایف کارشناسان رسمی دادگستری می باشد. که ان را آنالیز و ارزیابی کند. به همین سبب مجموعه کارشناسان مفروز برای خدمات ارزیابی دارایی تخفیف ویژه ای در نظر گرفته است. تا افرادی که قصد مهاجرت دارند بتوانند تا آخر بهار از این تخفیفات بهره مند شوند. نوشتن یک گزارش کارشناسی با فرمت های مورد قبول سفارت خانه مهاجر پذیر احتیاجمند تجربه زیاد است. که این کار با کارشناسان دارایی مجموعه مفروز صورت می گیرد.

برای پیش بردن کارهای مهاجرت احتیاجمند چه کارشناسانی هستیم؟

مهم ترین کارشناسان ارزیابی مورد احتیاج مهاجران شامل موارد کارشناسان ارزیابی حسابداری(تهیه تراز مالی)، کارشناسان ارزیابی راه و ساختمان(ارزیابی ملک)، کارشناسان ارزیابی پروانه مطب، کارشناسان ارزیابی رشته بازرگانی(ارزیابی برند شرکت)، کارشناسان ارزیابی ماشین آلات(آنالیز تجهیزات کارخانه)، کارشناسان ارزیابی زمین های زراعتی(آنالیز زمین جهت کاربری زراعتی) است، که بطور کلی آنالیز و ارزیابی این دارایی ها چه به صورت مشهود یا نامشهود به وسیله کارشناسان رسمی مجموعه مفروز ظرف مدت 48 ساعت با اخذ تاییدیه از کانون کارشناسان جهت ارائه به سفارت خانه های مهاجر پذیر صورت می گیرد. لذا برای گرفتن مشاوره در این زمینه می توانید به این مجموعه مراجعه یا با شماره های 278 45 460 021 - 88313465 021 تماس بگیرید.

مزیت های ارزیابی ملک

ارزیابی ملک در نهایت سبب رسیدن به موفقیت می شود. به عبارتی ارزیابی اموال به درک مراحلی چون ارزش ملک یا خانه، قیمت فروش، خرید ملک یا تعویض آن یاری می نماید. بعلاوه برای اینکه شما به عنوان یک مالک از روند بازار جهت اطلاع یافتن از ارزش مسکن و تخمین زدن آن آگاه شوید، احتیاجمند فراگیری ارزش گذاری هستید. یک ارزش گذار، تجربه و حرفه در زمینه ارزیابی ملک را دارد. بعلاوه به عنوان مشاور قابل اعتماد شناخته می شود. این ارزش گذاران همان کارشناسان ارزیابی دارایی می باشند که یاری شایانی در گرفتن ویزا کشور مد نظر می نماید. بنابراین اگر قصد دارید از کارشناسان ارزیابی دارایی یاری بگیرید، حتما به این مجموعه سر بزنید. چرا که تا آخر بهار برای ارزیابی دارایی ها تخفیف ویژه ای در نظر گرفته اند.

برترین کشورها برای مهاجرت

اگر قصد مهاجرت به سایر کشورها را دارید در ابتدا باید ارزیابی دارایی را به صورتی که آن کشور در نظر دارد انجام دهید. این کار را می توانید به کارشناسان مجموعه مفروز بسپارید. بریتانیا، اسپانیا، ترکیه، آلمان، بلژیک، مجارستان، یونان، بلغارستان، فرانسه، موناکو جز برترین کشورهای اروپایی جهت مهاجرت می باشند. بعلاوه کشورهایی چون کانادا، برزیل، سنگاپور، استرالیا، کلمبیا، نیوزیلند را هم به شما پیشنهاد می کنیم.

منبع: فوت و فن

به "ارزیابی دارایی برای مهاجرت با تخفیف ویژه به مدت محدود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارزیابی دارایی برای مهاجرت با تخفیف ویژه به مدت محدود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید