اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می دهد تا به محتوای اصلی ارزش بیشتری بدهد

به گزارش لحظه عکاسی، یک خبر خوب برای عکاسان یا کسانی که محتوای اصلی می سازند این است که اینستاگرام میخواهد الگوریتم خود را برای ارزش بیشتر دادن به محتوای اوریجینال تغییر دهد.

اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می دهد تا به محتوای اصلی ارزش بیشتری بدهد

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در توییتر توضیحی درباره این تغییر داده و بر تعهد این رسانه اجتماعی برای یاری به سازندگان برای دریافت اعتباری که شایسته آن هستند، تأکید کرد.

موسری می گوید: اگر چیزی را از ابتدا ایجاد کنید، باید اعتبار بیشتری نسبت به اشتراک گذاری مجدد چیزی که از شخص دیگری پیدا نموده اید به دست آورید.

غول رسانه های اجتماعی در حال برنامه ریزی برای ارزش گذاری محتوای اصلی نسبت به جمع آوری نماینده ها است.

سازندگان محتوا برای آینده اینستاگرام بسیار مهم هستند،اما موسری هم اعتراف می نماید که تشخیص اینکه چه کاری نوآورانه است و چه چیزی کار نیست، برای این شرکت سخت است. این پلتفرم تمام کوشش خود را می نماید تا پیش بینی کند که آیا یک عکس یا ویدیوی داده شده اصلی است یا خیر، اما نمی تواند با اطمینان این کار را بکند.

به عبارتی الگوریتم ها -صرف نظر از تکه های فیلم های سینمایی و موسیقی یا محتواهایی که ریپورت می شوند- با دقت زیاد نمی توانند اصل یا کپی بودن مطالب را متوجه شوند.

به نظر می رسد هدف از این اقدام نو، منصرف کردن حساب هایی است که به سادگی عکس ها، میم ها و سایر محتواهای محبوب را جمع آوری و توزیع می نمایند. این بخشی از استراتژی گسترده تر شرکت مادر Meta برای تشویق سازندگان به ارسال محتوای اصلی به جای اشتراک گذاری مجدد کلیپ ها از TikTok و سایر برنامه ها است.

اینستاگرام در سال گذشته به شدت نمایش فید خود را تغییر داده، مثلا مطالبی از حساب هایی که دنبالشان را نمی کنید را هم مرتب به شما نشان می دهد.

در اوایل این هفته، اینستاگرام قابلیت برچسب گذاری پست ها را معرفی کرد. این به هر عکسی اجازه می دهد تا به عنوان یک تبلیغ عمل کند.

با این حال، برای هر کسی که فید الگوریتمی اینستاگرام را دوست ندارد، این برنامه اخیرا فید زمانی را هم فعال نموده. این ویژگی به طور پیش فرض فعال نیست، اما کاربران می توانند با کلیک بر روی لوگوی اینستاگرام در بالا و تپ کردن روی دکمه دنبال شده ها به آن دسترسی داشته باشند. در این صورت پست های کسانی که جزو دنبال شده های مورد پسند شما هستند و در این لیست جای دارند، به صورت زمانی به شما نشان داده می گردد.

منبع: یک پزشک

به "اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می دهد تا به محتوای اصلی ارزش بیشتری بدهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام الگوریتم خود را تغییر می دهد تا به محتوای اصلی ارزش بیشتری بدهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید