تصاویری خنده دار و دیده نشده از طبیعت وحشی ، گورخری که لقب بی ادب ترین حیوان را از آن خود کرد

به گزارش لحظه عکاسی، این عکس ها واقعی هستند. طبیعت می تواند همینقدر فرح بخش و دیدنی باشد.

تصاویری خنده دار و دیده نشده از طبیعت وحشی ، گورخری که لقب بی ادب ترین حیوان را از آن خود کرد

به گزارش لحظه عکاسی، سال 2015 اولین سالی بود که مسابقات عکاسی حیات وحش در ژانر کمدی حیوانات برگزار گردید و از آن سال تا به امروز تصاویری بسیار دیدنی و البته واقعی از واکنش های حیوانات وحشی ثبت شده است که چیزی شبیه صحنه های انیمیشن های دیزنی هستند.

سال جاری اما شرکت خبری سی ان ان زودتر از همواره اقدام به انتشار عکس های 20 فاینالیست این مسابقه نموده است. یکی از بنیانگذاران این رقابت، تام سولام، می گوید: با توجه به اتفاقات زیادی که در جهان رخ می دهد، همه ما می توانیم از لذت و خنده استفاده کنیم و فینالیست های سال جاری قطعا آن را ارائه نموده اند.

عکس هایی که به آخرین مرحله راه یافته اند در وب سایت جایزه عکاسی کمدی حیات وحش 2022 به رقابت گذاشته شده اند و مردم می توانند تا سرانجام آبان ماه به این تصاویر رای بدهند. تا کنون گور خر بی ادب و دعوای کانگوروها بیشترین توجه ها را به خود جلب نموده است.

نکته قابل توجه اینکه استاندارد این مسابقات روز به روز بالاتر رفته طبیعت خنده دار روی خوش خود را به ما مردم نشان داده است. داوسون، یکی از عکاسان این رقابت، به نیوزویک گفت وقتی عکس می گیرم، می خواهم احساس اینکه کاش آنجا بودم را در مخاطب ایجاد کنم. و به نظر می رسد او و همکارانش به این هدف رسیده اند.

  • تصاویر دیدنی از برندگان سال جاری جایزه عکاسی کمدی حیات وحش 2021
  • تصاویری دیدنی از سخت ترین ژانر عکاسی: کمدی حیات وحش 2020

شیر نگون بخت تانزانیا همدردی میمونها احوال پرسی به روش عصر یخبندان کمدی حیات وحش و این اسب بالدار واقعی؟! خرسی که ضایع شد! بچه ها همواره برای مادرهایشان لوسند! لانه تنگ جغدهای فلوریدا لبخند مسخره یک گوزن خرسی که برای عکاس دست تکان داد کرکس های جدی آفریقای جنوبی دعوای کانگوروها یکی از پر کامنت ترین عکس های این مسابقه است. این یک جهش بزرگ است. ادابازی از نوع حسات وحشی نه یعنی نه! و این گورخر مشهور بی ادب

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویری خنده دار و دیده نشده از طبیعت وحشی ، گورخری که لقب بی ادب ترین حیوان را از آن خود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری خنده دار و دیده نشده از طبیعت وحشی ، گورخری که لقب بی ادب ترین حیوان را از آن خود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید