تعمیر مبل در خانه ، قیمت تعمیرات مبل 1401تعمیر مبل در خانه ، قیمت تعمیرات مبل 1401

به گزارش لحظه عکاسی، تعمیر مبل در خانه - قیمت تعمیرات مبل 1401

امروزه سرویس تعمیر مبل در خانه با استقبال فراوانی روبرو شده است. زیرا این نوع خدمات زمان بر نیست و سفارش دهنده می تواند از نزدیک شاهد تمامی مراحل تعمیرات باشد. با تعمیر مبل در خانه دیگر نیازی به انتقال مبلمان به کارگاه نیست و از بابت این فرایند طولانی و زمان بر هزینه ای بر سفارش دهنده تحمیل نمی شود. در حال حاضر به دلیل قیمت بسیار بالای مبلمان و افت کیفیت مبل های تولیدی، تعمیر و بازسازی مبل های قدیمی که معمولا از بهترین نوع چوب ساخته شدند و از بدنه محکمی برخوردارند بسیار مقرون به صرفه است. به این ترتیب می توان با صرف اندکی هزینه برای تعویض رویه مبل و رنگ کاری و تقویت پایه های مبل های قدیمی یک مبلمان محکم و زیبا داشت.

تعمیر مبل در خانه ، قیمت تعمیرات مبل 1401تعمیر مبل در خانه ، قیمت تعمیرات مبل 1401

شما می توانید با ثبت سفارش تعمیر مبل در خانه در شرکت خدماتی لحظه عکاسی با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان، مبلمان قدیمی خود را تعمیر و ترمیم کرده و جلوه زیبای اولیه را به آن برگردانید. برای ثبت سفارش فقط کافی است روی عبارت شروع کنید ذیل همین صفحه کلیک کنید تا سفارش شما ظرف چند دقیقه ثبت گردد.

تعمیرات انواع مبل در لحظه عکاسی

مبلمان یکی از وسایل ضروری زندگی است که علاوه بر رفاه و آسایشی که به همراه دارد، در دکوراسیون داخلی نیز نقش بسیار مهمی ایفا می کند. معیوب شدن قسمت نشیمنگاه مبل مانند فرورفتگی فوم یا آسیب دیدن فنرهای کف و یا کثیفی و بی رنگ و رو شدن پارچه مبلی، استفاده از مبلمان را غیرممکن می کند و باید فکری برای تعمیر آن کنیم. تعمیرکاران حرفه ای لحظه عکاسی که دارای نمونه کارهای با کیفیت و باورنکردنی در زمینه تعمیر مبلمان هستند می توانند تعمیرات انواع مبل را به صورت کاملا تخصصی برای شما انجام دهند.

انواع مبل هایی که در سرویس تعمیر مبل در خانه از طریق متخصصان لحظه عکاسی تعمیر می گردد عبارتند از؛

  • تعمیر مبل استیل یا سلطنتی
  • تعمیر مبل کلاسیک، طرح انگلیسی و سبک لاوسن و…
  • تعمیر مبل راحتی معمولی و برقی
  • تعمیر مبل چند بخشی (Sectional Sofa)، مبلمان L وU
  • تعمیر مبل چستر پارچه ای و چستر چرمی
  • تعمیر مبل کابریول
  • تعمیر مبل شزلون
  • تعمیر مبل های تختخواب شو
  • تعمیر انواع مبلمان چوبی، پارچه ای، چرمی
  • تعمیر انواع مبل با دسته های چوبی و منبت یا فوم

تعمیر مبل در خانه شامل چه خدماتی است؟

با توجه به ایرادات مبل، خدمات متناسب جهت تعمیر آن ارائه می گردد. در حالت کلی می توان خدمات تعمیر مبل در خانه را به چند دسته تقسیم کرد؛

  1. تعمیر شکستگی و خوردگی های چوب مبل
  2. برطرف کردن لقی پایه و دسته ها
  3. تعویض فوم مبل
  4. تعمیر و ترمیم فنر و تسمه کشی
  5. تعمیر یا تعویض کلاف مبل
  6. رویه کوبی و تعویض پارچه رومبلی
  7. رنگ کاری مبل و لکه گیری رنگ
  8. تعمیر شکستگی و لقی پشتی مبل
  9. تعویض فوم کوسن
  10. صداگیری کلاف چوبی یا فلزی
  11. تعویض رویه کفی صندلی ناهار خوری

متخصصان لحظه عکاسی از حرفه ای ترین تعمیرکاران و سازندگان انواع مبلمان هستند. آن ها با تسلط بر تمامی امور تعمیراتی می توانند در زمان کوتاهی مسائل کلی و جزئی مبلمان شما را برطرف کنند. در سرویس تعمیر مبل در خانه لحظه عکاسی محدودیتی جهت انجام تعمیرات وجود نداشته و تعمیرکاران قبل از مراجعه با سفارش دهنده مشاوره می کنند و در مورد مسائل مبل های تعمیری اطلاعات لازم را کسب می کنند تا تجهیزات کافی را همراه داشته باشند و اتلاف وقتی جهت تامین تجهیزات مورد نیاز صورت نگیرد.

خدمات تعمیر مبل در خانه

بعد از ثبت سفارش و کسب اطلاعات لازم، با مشخص وقت قبلی، متخصصان لحظه عکاسی به محل مراجعه خواهند کرد.

در صورتی که تعداد مبل ها زیاد باشد و ایرادات متفاوتی داشته باشند شما می توانید با ارسال عکس، تعمیرکار را در جریان تمامی موارد بگذارید. در این صورت ممکن است تعمیرکار برای بررسی و بازبینی مبلمان به محل مراجعه کرده و ایرادات مبل ها را از نزدیک بررسی نماید. همچنین اگر نیاز به تعویض رویه مبل باشد با ارائه کاتالوگ و نمونه کارها از شما در مورد نوع و رنگ پارچه مبلی نظرخواهی می گردد.

تعمیر شکستگی پایه مبل

یکی از مسائل شایعی که در مورد مبلمان به وجود می آید، شکستگی پایه مبل است. متخصصان لحظه عکاسی با بررسی دقیق نوع و مقدار شکستگی بهترین تصمیم را برای تعمیر پایه مبل خواهند گرفت. بعضی افراد سعی می کنند برای تعمیر چوب مبل و اتصال پایه به بدنه از پیچ استفاده کنند. این کار اشتباه علاوه براینکه دوامی نخواهد داشت در بسیاری موارد موجب ترک خوردن چوب و عمیق تر شدن شکستگی و ترک خوردن بدنه می گردد.

  • تعمیرکاران لحظه عکاسی با توجه به مقدار شکستگی ممکن است از میله های محکمی که از قسمت داخلی چوب عبور داده می گردد استفاده کنند. در این روش میله ها با سوپاپ های متناسبی فیکس شده و به بدنه متصل می گردد.
  • روش دیگر استفاده از چسب های مخصوصی است که خاصیت پرکنندگی شکاف ها دارند. البته این روش در شکستگی های جزئی کاربرد دارد.
  • یکی از روش های بسیار اصولی برای تعمیر پایه شکسته مبلمان استفاده از پایه مبل است که امروزه در سایز ها و انواع مختلفی برای سبک ها متفاوت مبلمان ساخته و تولید می گردد. این پایه ها دارای طرح ها و جنس های مختلفی هستند. از جمله پایه های چوبی، استیل، پلاستیکی که برای انواع مبلمان طراحی شده اند. البته استفاده از این پایه ها و اتصال آن به مبلمان تخصص و مهارت خاصی را می طلبد تا علاوه بر استحکام و دوام بالا، به عنوان یک جزء زائد و خارج از بدنه اصلی مبلمان به چشم نخورد.

تعمیر فنر مبل و فرورفتگی قسمت نشیمنگاه

فرورفتگی قسمت نشیمنگاه مبل مشکل دیگری است که بعد از مدتی اتفاق می افتد. زیرا فنرها حالت ارتجاعی و یا کشسانی خود را به مرور زمان از دست می دهند. بنابراین در زمان مناسبی باید به فکر ترمیم یا تعویض فنر مبل ها باشیم. شاید در گذشته بسیاری از افراد در مواجهه با این مشکل، تصمیم به تعویض مبل ها می گرفتند. اما در حال حاضر با تعمیرات اساسی و کارآمد دیگر نیازی به صرف هزینه های سنگین برای خرید مبلمان تازه نیست. فرورفتگی نشیمنگاه مبل به علت مسائلی است که در قسمت فنر و فوم مبل ایجاد می گردد.

  • اگر فنر هنوز سالم بوده و کیفیت خود را حفظ کرده باشد ممکن است به علت شل شدگی فنر نشیمنگاه مبل فرو رفتگی پیدا کند. در اینصورت تعمیرکار مبل در منزل با ابزار و اتصالات لازم این مشکل را برطرف خواهد کرد. اما اگر فنر به طور کلی خاصییت ارتجاعی خود را از دست داده باشد، در این صورت می توان با تعویض و جایگزینی فنرهای مرغوب و باکیفیت مبل را تعمیر نمود.
  • برای تعویض فوم نیز تعمیرکاران لحظه عکاسی از بهترین نوع فوم که ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارد استفاده می کنند و با دقت و ظرافت بسیار سعی می کنند که علاوه بر تامین راحتی مبل، زیبایی و شکل ظاهری مبلمان نیز حفظ گردد.

رویه کوبی مبل

بدون شک رویه کوبی مبل یکی از تخصصی ترین تعمیرات مبل می باشد که ارتباط مستقیمی در جلوه ظاهری مبل دارد. رویه کوبی انواع مبلمان با توجه به نوع سبک و طراحی مبل باید انجام گردد. یک تعمیرکار ماهر برای رویه کوبی مبل قدیمی باید به یک نکته مهم توجه داشته باشد و آن سالم بودن کلاف مبل است که شامل تخته شاسی مبل، فنرها، تسمه و اتصالات اصلی بدنه است. بنابراین اگر کلاف مبل دارای اشکالات اساسی باشد باید پذیرفت که رویه کوبی مبل کار بی فایده ای خواهد بود. در اینصورت یک تعمیرکار متعهد و کاربلد باید این نکته را به سفارش دهنده اطلاع دهد.

اما اگر کلاف مبل سالم باشد با ترمیم و تقویت سایر اجزاء داخلی مبلمان می گردد یک رویه کوبی بی نقص و زیبا انجام داد. در این صورت تعمیرکار تمامی محتویات داخلی مبل قدیمی را خارج کرده و با بررسی دقیق مسائل و برطرف کردن آن ها کار رویه کوبی را انجام می دهد. رویه کوبی دسته مبل های سلطنتی و کلاسیک از جمله مواردی است که نیاز به تبحر و مهارت بالایی دارد.

تعمیر مبل استیل

مبل های استیل به علت نوع طراحی و چوب به کار رفته در ساخت آن ها، وزن بالایی دارند. برای حفظ ظرافت و زیبایی منبت کاری چوب مبل استیل باید دقت بیشتری داشت. به همین علت برای تعمیر مبل استیل و جلوگیری از جابجایی زیاد آن، خدمات تعمیر مبل در خانه فرصت بسیار خوبی خواهد بود. مبل استیل یکی از مبل هایی است که ارزش مادی و هنری آن بالا است. زیرا در تهیه آن معمولا از چوب های طبیعی استفاده می گردد که با هنر زیبای منبت کاری تزیین شده است.

بنابراین تعمیر این مبل ارزشمند نیاز به مهارت بالایی دارد. خصوصا در زمینه رویه کوبی و رنگ و طلا کاری چوب. در این زمینه برای اینکه مبل استیل شما رنگ و جلوه زیبایی داشته باشد، رنگ قبلی آن را اصطلاحا پوسته می زنند یعنی رنگ را به طور کامل از روی چوب برمی دارند. سپس زیرسازی های لازم انجام می گردد تا رنگ تازه کاملا یکدست شده و از ماندگاری و کیفیت عالی برخوردار باشد. متخصصان لحظه عکاسی در اسرع وقت برای تعمیر مبل استیل در محل حاضر شده و تعمیرات جزئی و کلی مبلمان استیل شما را انجام خواهند داد.

تعمیر مبل راحتی

مبل راحتی بیشترین کاربرد را در میان مبلمان ها دارد. بنابراین استحکام و دوام آن باید تضمین گردد. تعمیرکاران لحظه عکاسی در تعمیر مبل راحتی همواره سعی می کنند از بهترین متریال برای تعویض اجزاء داخلی مبل استفاده کنند و تعمیرات آن را نیز با نهایت دقت انجام می دهند تا مدت های طولانی بدون مشکل قابل استفاده باشد. یکی از مسائل شایع مبل راحتی فرورفتگی قسمت نشیمنگاه مبل و شل شدن یا معیوب شدن فنرهای آن است. به علت استفاده مداوم، مبل های راحتی زودتر از سایر مبل ها با مشکل فرورفتگی نشیمنگاه روبرو می گردد. به همین علت باید در مدل تعمیر مبل راحتی، تقویت کلاف و فنرها را مدنظر داشت و از بهترین نوع فوم استفاده نمود.

تعمیر مبل چرم

مبل چرم علاوه بر مسائلی همچون شکستگی پایه یا شل شدن فنرها و … با مشکل دیگری نیز همراه است و آن پارگی یا پوسته شدن رویه چرمی مبل است. در مواقعی که چرم به کار رفته مرغوب نباشد، حتی اگر از روغن های مخصوص چرم نیز برای حفظ و نگهداری این مبلمان استفاده گردد، بازهم با مشکل پوسته شدن چرم روبرو خواهیم بود. اما خبر خوش این است که ترمیم و تعمیر مبل چرم به راحتی امکان پذیر است.

با استفاده از فیلر چرم و بعضی مواد مخصوص، ترک ها و پوسته های چرم ترمیم می شوند. اما اگر ایرادات رویه چرم بسیار عمیق باشد و امکان ترمیم وجود نداشته باشد در زمان کوتاهی رویه چرم تعویض می گردد. تعمیرمبل چرم پوسته شده یکی از تخصص های تعمیرکاران لحظه عکاسی است که با روش های ویژه ای چرم را با کمترین هزینه ترمیم می کنند.

تعمیر مبل کلاسیک

مبل کلاسیک مانند مبل های استیل جزء مبلمان های لوکس محسوب می گردد و ازجلوه زیبایی برخوردار است. معمولا این نوع مبل، از متریال گران قیمتی ساخته می گردد و به همین علت تعمیرات آن باید با دقت و تبحر بالایی انجام گردد. متخصصان لحظه عکاسی با در نظر داشتن این موضوع و حفظ ظرافت و شکل ظاهری این مبل، اقدام به تعمیر مبل کلاسیک می کنند. رویه کوبی و استفاده از فوم مرغوب برای تعمیر مبل کلاسیک مسئله بسیار مهمی است. حتی می توان در مقایسه با تعمیر مبل استیل، حساسیت رویه کوبی و فوم مبل کلاسیک را بالاتر دانست. زیرا مبل استیل علاوه بر رویه کوبی به علت بهره مندی از هنر منبت کاری دارای زیبایی خاصی است. اما در مبل های کلاسیک که از هنرهای تزیینی کم تری نسبت به مبل استیل برخوردار هستند، باید رویه کوبی آن به نحو احسن انجام گردد تا جلوه زیبای آن حفظ گردد.

مدت زمان تعمیر مبل در خانه

هدف از ارائه خدمات تعمیر مبل در خانه سرعت عمل در انجام خدمات و جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه های اضافی است. اما برای انجام تعمیرات نمی توان به سادگی روز و زمان مشخص کرد. زیرا مدت زمان تعمیر مبل به مقدار خرابی و آسیب دیدگی مبلمان و تعداد آن ها بستگی دارد. معمولا تکنسین های لحظه عکاسی با دیدن عکس مبل ها و یا حضور در محل و بازدید کلی از مبلمان تعمیری، زمان دقیق انجام خدمات را اعلام می کنند.

خاطر نشان می گردد که رویکرد مهم لحظه عکاسی تضمین کیفیت خدمات است. به همین علت متخصصان هیچگاه کیفیت را قربانی سرعت نکرده و سعی دارند همواره خدمات با کیفیتی را به سفارش دهندگان ارائه کنند. بنابراین اگر متخصصان ما مدت زمان خاصی را برای تعمیرات در نظر می گیرند مسلما برای ارائه خدمات بهتر می باشد.

قیمت تعمیر مبل در محل

قیمت تعمیر مبل در محل بر پایه قیمت گذاری مصوبی است که سالانه از سوی اتحادیه اعلام می گردد. ما در مجموعه بزرگ لحظه عکاسی سعی کرده ایم پایه و سقف تعرفه ها را بر مبنای مشتری مداری و بصورت رقابتی در نظر بگیریم. زیرا معتقدیم که تعرفه سرویس تعمیرات باید رویکردی مالی داشته باشد. اگر چنین نباشد تعمیرات هیچ توجیه مالی برای سفارش دهنده نخواهد داشت.

قیمت تمامی خدمات تعمیر مبل در خانه از جمله هزینه تعمیر مبل راحتی و استیل و کلاسیک و …. در جدول بالای صفحه قید شده است. شما می توانید از طریق شماره 1471 با واحد پشتیبانی لحظه عکاسی تماس بگیرید. به این ترتیب امکان مشاوره با متخصصان فراهم خواهد شد و شما می توانید قیمت تعمیرات مبل و خدمات مورد نظر خود را به طور اختصاصی جویا شوید.

عوامل موثر بر قیمت تعمیرات مبل در خانه

در محاسبه هزینه ها همواره امکان تغییر قیمت و کاهش یا افزایش تعرفه وجود دارد. این موضوع به علت متغیر بودن شرایط تعمیرات در هر یک از سفارشات می باشد. در ادامه به چند عامل مهم اشاره می کنیم؛

1- تعداد مبل

زمانی که تعداد مبل های تعمیری زیاد باشد ممکن است تعمیرکاران قیمت را به صورت توافقی و کنترات محاسبه کنند. زیرا اگر بخواهند هزینه تعمیر تک تک مبل ها را به صورت جداگانه محاسبه کنند، مسلما هزینه بالایی به سفارش دهنده تحمیل خواهد شد. این کار صرفا برای این است که هزینه ها سرشکن شده و مساعد به نفع سفارش دهنده باشد و قیمت تعمیر مبل کاهش یابد.

2- نوع پارچه و رویه مبل

هزینه خدمات رویه کوبی مبل ارتباط مستقیمی با نوع پارچه رومبلی دارد. زیرا این تعرفه شامل اجرت رویه کوبی به اضافه هزینه پارچه می باشد. مقدار پارچه مصرفی و نوع پارچه اعم از مخمل، چرم، نانو، ساده یا طرح دار، ایرانی یا ترک و … در هزینه رویه کوبی تاثیر خواهد داشت.

3- زیرساخت خدمات

در مواقعی ممکن است شما صرفا برای تعویض پارچه مبل درخواست خدمات نمایید. اما بعد از مراجعه و بررسی مشخص گردد که فنرها و فوم مبل دچار مشکل است و تعویض پارچه به تنهایی سودی نخواهد داشت. در چنین شرایطی تعمیرکار با موافقت سفارش دهنده ابتدا فنرها را تعمیر یا تعویض خواهد کرد و سپس اقدام به تعویض پارچه مبل می کند. به این ترتیب هزینه انجام زیرساخت ها و تعمیر فنرها نیز به تعرفه افزوده خواهد شد.

4- نوع مبل

برای تعمیر مبل های استیل و کلاسیک به علت سنگین وزن بودن و نوع فنرکشی و اتصالات و تسمه ها، زحمت و مهارت بیشتری نیاز است. به همین علت معمولا اجرت تعمیر این نوع مبلمان بالاتر از سایر مبل ها است.

نمونه کارهای تعمیر مبل

اصل تبلیغات در لحظه عکاسی بر اساس واقعیت و نمونه کارهایی است که متخصصان این مجموعه در کارنامه کاری خود دارند. شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای تعمیر مبل متخصصان لحظه عکاسی که تصویری از قبل و بعد کارها را به نمایش می گذارد، به مقدار مهارت و دقت متخصصان ما پی ببرید.

نمونه کارهای تعمیر مبل در لحظه عکاسی شامل انواع مختلفی از تعمیرات مانند تعمیر چوب مبل، فنرکشی، تقویت تسمه و اتصالات کلاف، فوم و ویسکوز به کار رفته در مبل، تعمیر دسته مبل راحتی و پایه شکسته و پشتی مبل، تعمیر رنگ مبل در منزل و لکه گیری و … می باشد. شما برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر می توانید بعد از ثبت سفارش با متخصصان لحظه عکاسی در تماس باشید. تعمیرکاران در مورد خدمات مورد نظر شما نمونه کارهای بیشتری را در اختیارتان قرار خواهند داد.

مزایای خدمات تعمیر مبل در محل با لحظه عکاسی

  • متخصصان لحظه عکاسی در تعمیر انواع مبلمان های ایرانی و خارجی و در هر نوع سبک و مدلی مهارت کافی دارند و حتی می توانند مبلمان قدیمی و از کارافتاده شما را مانند روز اول بازسازی کنند.
  • شما از طریق ثبت سفارش در لحظه عکاسی برای تعمیر مبل در خانه با تیم بزرگی از متخصصان و تعمیرکاران باتجربه و متعهدی آشنا خواهید شد که هیچ محدودیتی در انجام خدمات ندارند.
  • تعمیرکاران متعهد لحظه عکاسی از متریال اورجینال استفاده می کنند. در صورتی که جنس اورجینال در بازار موجود نباشد و ناگزیر به استفاده از کالای مشابه شوند، موضوع را به اطلاع سفارش دهنده می رسانند.
  • لحظه عکاسی در گزینش متخصصان خود نهایت دقت و وسواس را داشته و در راستای این سخت گیری ها توانسته با بهترین متخصصان همکاری نماید.
  • تمامی تکنسین ها و متخصصان لحظه عکاسی دارای گواهی معتبر فنی می باشند و صلاحیت و تعهد اخلاقی آن ها با ارائه گواهی عدم سوء پیشینه احراز می گردد.
  • لحظه عکاسی تمامی متخصصان و خدمات اجرایی ایشان را بیمه کرده است تا در صورت بروز حوادث حین کار و یا ورود خسارت به سفارش دهنده، شرکت بیمه معتبر بدون کم و کاست تمامی خسارات را جبران نماید.
  • بعد از ثبت سفارش امکان مشاوره با متخصصان و تعمیرکاران لحظه عکاسی وجود دارد. به این ترتیب شما می توانید نحوه انجام کار و هزینه قطعی را جویا شوید.
  • شما در لحظه عکاسی حق انتخاب تعمیرکار و متخصص را از میان تیم های متخصص خواهید داشت.
  • سرویس تعمیر مبل در تهران از طریق لحظه عکاسی در سرتاسر تهران ارائه می گردد و شامل کلیه منطقه ها و محله ها می باشد. شما در هر منطقه ای از تهران که باشید در اسرع وقت نزدیکترین تیم متخصص به شما معرفی می گردد.
  • تیم تعمیر مبل در منزل غرب تهران منطقه ها غرب و شمال غرب تهران را به طور کامل پوشش می دهد. منطقه ها شرق و جنوب ومرکز تهران نیز از طریق تیم های اختصاصی آماده خدمت رسانی هستند. به این ترتیب هیچ گونه معطلی در پذیرش سفارشات وجود نخواهد داشت.

روش ثبت سفارش رایگان در لحظه عکاسی

راه های ثبت سفارش در لحظه عکاسی بسیار ساده بوده و به سرعت انجام می گردد. ما برای ثبت سفارشات شما سه روش را در نظر گرفته ایم که شما به صورت رایگان و بدون پرداخت هیچ هزینه ای می توانید سفارشات خود را ثبت کنید؛

روش اول؛ ثبت سفارش از طریق سایت لحظه عکاسی

سایت لحظه عکاسی ضمن اطلاع رسانی کامل در مورد نحوه انجام تعمیرات و هزینه ها، دسترسی آسانی برای ثبت درخواست شما ایجاد کرده است. با کلیک بر روی عبارت شروع کنید یا درخواست خدمات می توانید با پاسخگویی به چند سوال کوتاه در مورد نام و آدرس و نوع درخواست، سفارش خود را ثبت نمایید.

روش دوم؛ ثبت سفارش از طریق اپلیکیشن لحظه عکاسی

اپلیکیشن لحظه عکاسی یک برنامه کاربردی می باشد که می توانید نسخه های مخصوص ios و اندروید آن را از وپ استور یا گوگل پلی و کافه بازار دانلود کنید. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به سادگی سفارشات خود را ثبت نمایید. همچنین از طریق این برنامه در اسرع وقت از کلیه تخفیف هایی که لحظه عکاسی برای همراهان همیشگی خود در نظر می گیرد مطلع خواهید شد.

روش سوم؛ ثبت سفارش از طریق شماره 1471

شماره 1471 لحظه عکاسی در تمام روزهای هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 الی 21 آماده ثبت سفارشات شما می باشد. همچنین شما می توانید از این طریق اطلاعات لازم در مورد سفارش مورد نظر خود دریافت کنید.

منبع: آچاره

به "تعمیر مبل در خانه ، قیمت تعمیرات مبل 1401تعمیر مبل در خانه ، قیمت تعمیرات مبل 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعمیر مبل در خانه ، قیمت تعمیرات مبل 1401تعمیر مبل در خانه ، قیمت تعمیرات مبل 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید