خبرنگاران تارتار: از سقوط تیم پارس جنوبی به لیگ یک ناراحت شدم

به گزارش لحظه عکاسی، اهواز - خبرنگاران - سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از سقوط پارس جنوبی جم به لیگ یک خیلی ناراحت هستم و امیدوارم این تیم هر چه زودتر به لیگ برتر برگردد.

خبرنگاران تارتار: از سقوط تیم پارس جنوبی به لیگ یک ناراحت شدم

به گزارش لحظه عکاسی مهدی تارتار پنجشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی تیمش مقابل پارس جنوبی جم گفت: ابتدا می خواهم از هوادارانمان که واقعا نمونه بودند و در کسب نتایج تیم در طول فصل به ما کمک کردند تشکر کنم. همچنین از اصحاب رسانه که خیلی خوب ما را پوشش دادند قدردانی می کنم.

وی با بیان اینکه هیات مدیره تیم آدم های سالم و صادقی هستند و به لحاظ قانونی دستشان بسته است گفت: آنها کارمندان شرکت نفت هستند و به امید حمایت شرکت نفت تیمداری می کنند اما متأسفانه قانونی که وضع شده مسائل زیادی در این فصل برای ما درست کرد که در عمر مربیگری ام همچنین وضعیتی را تجربه نکرده بودم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان مطرح نمود: از یکی، 2 نفر که من را با هزار امید به این شهر آوردند، نمی گذرم. آنها در ابتدای لیگ به من خیلی قول دادند و می گفتند هیچ مسئله ای نخواهیم داشت و ما مثل کوه پشتتان هستیم و همه مسائل مرتفع می شود ولی متأسفانه در ادامه راه جواب تلفنم را هم نمی دادند.

وی در خصوص پارس جنوبی گفت: تیمی که بضاعت نداشت سال اول حضورش در لیگ برتر پنجم شد، سال بعد با خود ما دوازدهم شد و سال سوم هم سقوط کرد. این داستان برای نفت مسجد سلیمان هم وجود دارد. این تیم شخصیتش امسال به همت هوادار، کادرفنی و مدیریت شکل گرفت. سال آینده اینگونه نیست و مسئولان باید پای کار باشند.

وی گفت: اگر دلتان برای مردم می سوزد که هیچ دلخوشی به غیر از این تیم ندارند به فکر تیم باشید. من از آقای ظاهری کننده قبلی تشکر می کنم هیچ وقت تلفن ما را بی پاسخ نگذاشت و هر وقت خواستیم به ما کمک کرد. امیدواریم آقای ورناصری کننده جدید از این تیم حمایت کند.

تارتار با بیان اینکه این درست نیست که من از بازیکنان خواهش کنم مردانه بازی کنندگفت: از بازیکنانم تشکر می کنم که خیلی مردانه بازی کردند.

وی گفت: در شروع نیمه دوم با دانستن نتیجه دیگر تیم ها، پارس جنوبی سعی می کرد ما را تحت فشار قرار دهد و به گل برسد. ما با تعویض هایی که انجام دادیم افراد سرعتیمان را وارد بازی کردیم و توانستیم یک گل بزنیم.

تیم نفت مسجدسلیمان در مصاف با پارس جنوبی یک بر صفر به برتری رسید.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تارتار: از سقوط تیم پارس جنوبی به لیگ یک ناراحت شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تارتار: از سقوط تیم پارس جنوبی به لیگ یک ناراحت شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید