رشیدی: مصافمان با چین سخت و مهم است ، 3 ملاقات تدارکاتی داریم

به گزارش لحظه عکاسی، سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران گفت: تیم های چین تایپه و هنگ کنگ حریفان کشورمان در رقابت های چلنجرکاپ آسیا هستند و بازی با تایپه اهمیت زیادی برایمان خواهد داشت.

رشیدی: مصافمان با چین سخت و مهم است ، 3 ملاقات تدارکاتی داریم

به گزارش گروه ورزشی لحظه عکاسی، چلنجرکاپ آسیا، قهرمانی زنان قاره کهن و بازی های آسیایی چین میادین پیش روی تیم ملی والیبال زنان ایران در سال 1402 است.

مرحله هفتم تمرینات آماده سازی این تیم از 16 خردادماه در کمپ تیم های ملی زنان واقع در کمپ چمران مجموعه ورزشی آزادی تهران شروع شده و تا 19 خرداد ادامه خواهد شد. پس از آن ملی پوشان راهی تایلند می شوند تا اردوی آماده سازی خود را تا 25 خرداد در این کشور ادامه دهند. تیم ملی والیبال زنان از بانکوک راهی جاکارتا می گردد تا در مسابقات پیش رو شرکت کند.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران در مورد اردوی هفتم شرح داد: این اردو متصل به اعزام به تایلند است و سه ملاقات محبت آمیز با تیم ملی زیر 21 سال تایلند خواهیم داشت تا با آمادگی بهتری وارد مسابقات چلنجرکاپ زنان آسیا شویم.

فاطمه رشیدی با اشاره به سیستم برگزاری مسابقات چلنجرکاپ گفت: از میان 12 تیم حاضر در این رقابت ها تنها یک تیم به صورت مستقیم به لیگ جهانی صعود خواهد نمود. در نتیجه کار سختی در پیش داریم، بازیکنان تیم ایران جوان هستند و بعضی اولین تجربه حضورشان در مسابقات بین المللی است البته این بازیکنان می توانند با جسارت بازی ها را پیش ببرند.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ادامه داد: کوشش کردیم تمریناتی در مسیر حریفانمان انجام دهیم و بازیکنان با این سبک تمرینی خوب پیشرفت کردند و نتیجه خوبی تا به امروز از این تمرینات گرفتیم.

وی با تاکید بر این که به تیم ملی والیبال زنان امید دارد، گفت: تیم های چین تایپه و هنگ کنگ حریفان مرحله مقدماتی ایران در چلنجرکاپ هستند. بازی با چین تایپه اهمیت زیادی برایمان خواهد داشت و نتیجه آن در مرحله بعد و گروه بندی مان تاثیر زیادی دارد به همین علت تمام کوشش و برنامه ریزی این است که در این دو بازی پیروز شده و به عنوان تیم اول صعود کنیم.

رشیدی در سرانجام مطرح نمود: شناخت چندانی از تیم سال جاری چین تایپه نداریم و قطعا نسبت به تیم جام باشگاه های آسیا تغییر نموده است، اما سعی می کنیم براساس سبک بازی آن ها به بازیکنان تمرین دهیم تا بتوانیم در مسابقات پیش رو پیروز شویم.

مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از 28 خرداد تا چهار تیر با حضور 12 تیم به میزبانی اندونزی برگزار می گردد که گروه بندی مرحله مقدماتی این رقابت ها به قرار زیر است:

گروه A: اندونزی، ماکائو و فیلیپین

گروه B: هنگ کنگ، چین تایپه و ایران

گروه C: هند، استرالیا و قزاقستان

گروه D: ازبکستان، مغولستان و ویتنام

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "رشیدی: مصافمان با چین سخت و مهم است ، 3 ملاقات تدارکاتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی: مصافمان با چین سخت و مهم است ، 3 ملاقات تدارکاتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید