فکری: فوتبال می تواند وسیله ای برای تجدید دوستی ها باشد

به گزارش لحظه عکاسی، سرمربی تیم فوتبال نساجی گفت: مقابل سپاهان در درجه اول به یک امتیاز و نباختن فکر می کنیم.

فکری: فوتبال می تواند وسیله ای برای تجدید دوستی ها باشد

به گزارش گروه ورزشی لحظه عکاسی، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اصفهان که به صورت مجازی برگزار گردید، گفت: باید این موضوع را یادآوری کنم که فوتبال باعث می گردد تجدید ملاقات با دوستانمان داشته باشیم؛ فوتبال می تواند وسیله ای برای تجدید دوستی ها باشد و فضای خوبی را در جامعه به وجود بیاورد.

سرمربی نساجی اضافه نمود: برای امیر قلعه نویی آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم همه مجموعه فوتبال سلامت باشند و هیچ کدام از دوستان مریض نباشند.

وی توضیح داد: از کادر فنی، بازیکنان و مجموعه مدیریت باشگاه به دلیل پشتیبانی که انجام می دهند، تشکر می کنم؛ همه درست کار می نمایند و در مدتی که آمدیم نتایج خوبی کسب کردیم و این ها همه به هم ربط دارد.

فکری با بیان این که اتفاقات خوبی اتفاق افتاده است، گفت: به داشتن این بازیکنان افتخار می کنم که در این مدت همه سختی ها را تحمل کردند و یک دل و یک دست کوشش کردند و نتایج خوبی را رقم زدند.

سرمربی نساجی توضیح داد: برای بازی فردا خودمان را آماده نموده ایم و می دانیم بازی سختی است اما با توجه به انگیزه ای که بازیکنان ما دارند، امیدواریم بتوانیم از این بازی با دست پُر برگردیم.

وی همچنین بیان داشت: با توجه به این که بازی بیرون از خانه است، در درجه اول به یک امتیاز و نباختن فکر می کنیم اما نمی آییم که کاملا بسته بازی کنیم و به یک امتیاز بسنده کنیم.

فکری اظهار داشت: بازی هایی بوده است که مساوی کردیم اما موقعیت های زیادی به وجود آوردیم و اگر بازیکنان دقت می کردند، می توانستیم برنده از زمین خارج شویم.

سرمربی نساجی اضافه نمود: برای بازی فردا نیز هم نیم نگاهی به بردن داریم و هم این که بتوانیم حداقل امتیاز را بگیریم زیرا سپاهان از تیم های خوب و با مدیریت، مربی و بازیکنان باتجربه است، امتیاز دریافت از این تیم سخت است اما امیدوار هستیم بتوانیم با امتیاز برگردیم.

وی در خصوص غایبان تیمش در بازی فردا گفت: از بازی ماشین سازی هر بازی بازیکنان آسیب دیده یا محروم داشتیم اما نفراتی که در اختیار بودند، کاملا باانگیزه و اعتماد به نفس بازی کردند و توانستند حداقل امتیاز یا 3 امتیاز را بگیرند.

فکری ادامه داد: برای بازی فردا نیز تعداد زیادی از بازیکنانمان آسیب دیده هستند اما با تعداد بازیکنانی که وارد زمین می شویم، با تمام وجود بازی می نمایند؛ نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست اما همین که با تمام وجود بازی می نمایند برای من خیلی مهم است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فکری: فوتبال می تواند وسیله ای برای تجدید دوستی ها باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: فوتبال می تواند وسیله ای برای تجدید دوستی ها باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید