لباس نظامی ترامپ روی عرشه ناو هواپیمابر جنجال به پا کرد!

به گزارش لحظه عکاسی، رئیس جمهوری جنجالی آمریکا که هرگز به سربازی نرفته است، در بازدید از ناو هواپیمابر یو اس اس جرالد فورد لباس نظامی به تن کرد که صدای کهنه سربازان را درآورد.

لباس نظامی ترامپ روی عرشه ناو هواپیمابر جنجال به پا کرد!

به گزارش لحظه عکاسی، به نوشته روزنامه دیلی میل، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هنگام سخنرانی روی عرشه ناو هواپیمابر جرالد فورد در شرق ویرجینیا یک ژاکت پرواز نیروی دریایی به تن کرد و کلاه دریاداری گذاشت.

بسیاری از کهنه سربازان در رسانه های اجتماعی از دیدن لباس نظامی بر تن دونالد ترامپ ابراز نارضایتی کردند. در پیغام توئیتری یکی از آنها نوشته شد: از اینکه می بینم یونیفورم بخش من تن اوست، حس خوبی ندارم. این شرم آور است.

در پیغام دیگری آمده است: به عنوان یک کهنه سرباز از اینکه ترامپ یونیفورم نظامی به تن کرد، وحشت زده شدم! این توهین به نیروهای کشته شده است.

یکی دیگر از کاربران توئیتر نوشت: به عنوان یک کهنه سرباز، دیدن این مرد منزجرکننده و رقت انگیز روی این ناو جدید حالم را به هم می زند.

با این حال تعدادی از طرفداران ترامپ هم پیغام هایی در حمایت از او نوشتند.

ترامپ در طول جنگ ویتنام پنج بار اعزام به خدمتش به تاخیر افتاد که دلیل چهار مورد آن مسائل آموزشی و تحصیلات او بود. با این حال زمانی که او سال 1968 از دانشگاه پنسیلوانیا فارغ التحصیل شد، مشمول اعزام بود اما سپس تشخیص یک ناراحتی استخوان برای او داده شد و ترامپ خانه ماند و سربازی نرفت!

این اولین باری نیست که ترامپ با انتقاد کهنه سربازان روبه رو می گردد. او اولین بار زمانی مورد انتقاد نهاده شد که سخنانی علیه خانواده یکی از سربازان آمریکایی مسلمان که در عراق کشته شده بود، بیان کرد. ترامپ همچنین هدف انتقاد شدید خانواده آن تفنگدار ویژه نیروی دریایی آمریکا نهاده شد که در جریان عملیاتی در یمن کشته شد. این اولین تلفات نظامی در دوران ریاست جمهوری ترامپ بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "لباس نظامی ترامپ روی عرشه ناو هواپیمابر جنجال به پا کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لباس نظامی ترامپ روی عرشه ناو هواپیمابر جنجال به پا کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید