مشکل تامین آب شرب در بعضی روستاهای ساری

به گزارش لحظه عکاسی، خبرنگاران/مازندران فرماندار ساری گفت: بعضی روستای های مرکز استان در بخش آب شرب با مشکل روبرو هستند.

مشکل تامین آب شرب در بعضی روستاهای ساری

به گزارش لحظه عکاسی، احمد حسین زادگان در مراسم تودیع و معارفه بخشدار چهاردانگه در سالن همایش فنی حرفه ای این بخش اظهار کرد: سال جاری اعتباری مناسبی در بخش تامین آب شرب اختصاص یافته و امیدواریم بتوانیم بخشی از مسائل آب شرب شهرستان ساری را رفع کنیم.

حسین زادگان با بیان اینکه پروژه کویر تا کرانه با حضور تعدادی از فرمانداران مازندران و سمنان برای استفاده از ظرفیت های گردشگری این دو استان و دستیابی به توسعه مالی برگزار شده است، توضیح داد: دو استان ظرفیت های خوبی در حوزه میراث فرهنگی و صنعت گردشگری دارند و می توانیم در قالب این پروژه در حوزه بازرگانی، مالی و جذب سرمایه گذار وارد شویم.

وی با اشاره به اینکه عملیات گازرسانی در منطقه چهاردانگه شهر کیاسر شروع شده است و هم اکنون عملیات لوله گذاری در شهر کیاسر در حال اجرا است، اضافه نمود: به زودی عملیات گازرسانی در روستاهای منطقه نیز شروع می گردد.

فرماندار شهرستان ساری با بیان اینکه در 1400 هکتار از اراضی شیبدار بخش چهاردانگه درختان سیاه ریشه کشت شده است، اضافه نمود: دولت در بخش کارآفرینی و توسعه بخش کشاورزی و گردشگری در مرکز استان برای اشتغال جوانان تسهیلات پرداخت می نماید تا زمینه اشتغال جوانان فراهم گردد.

وی اظهار کرد: بخش چهاردانگه از ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری و کشاورزی برخوردار بوده و باید برای توسعه فعالیت های مربوط در این بخش راهکارهای لازم را ارائه کرد. رویکرد نظام مبتنی بر محرومیت زدایی و ریشه کن کردن فقر در جامعه است. همه مسئولان باید در راستای کاهش و ریشه کن کردن فقر در جامعه مشارکت نمایند.

در سرانجام این مراسم از اسماعیل امینی بخشدار سابق چهاردانگه تقدیر شد و سید محمد حسین سلطانی کنتایی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مشکل تامین آب شرب در بعضی روستاهای ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل تامین آب شرب در بعضی روستاهای ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید