پابه پای مسئولان شهری در دیدار با فرسوده های بازار تهران

به گزارش لحظه عکاسی، چندی است ساماندهی بازار بزرگ تهران به اولویت مسئولان شهری و دولتی تبدیل شده و پس از حضور وزیر کشور و تشکیل جلسه در استانداری تهران، این بار عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران از این محدوده منطقه12 بازدید کرد.

پابه پای مسئولان شهری در دیدار با فرسوده های بازار تهران

به گزارش لحظه عکاسی، در این بازدید که سیداحمد علوی عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همراه با حامد سلیمی مدیرکل اداره معماری و ساختمان، جمعی از مدیران سازمان نوسازی شهرداری تهران، امیر یزدی شهردار منطقه12 و مدیران ارشد شهری حضور داشتند، مقرر شد گزارشی از مسائل موجود در بازار تهران تهیه شده و از سوی دفتر توسعه محلی بازار در صحن شورای شهر قرائت گردد.

شهردار منطقه12 با بیان اینکه اعضای شورای شهر از ابتدای سال تا به امروز اقدام به 2بازدید از بازار تهران نموده اند، اضافه کرد: این برنامه در ادامه بازدید اعضای شورای شهر که اول خرداد امسال از نیمه شمالی بازار انجام شد، به اجرا عایدی. در بازدید قبل، استخوان بندی اصلی بازار و بخش تجاری آنالیز شد و در این بازدید به آنالیز بخش فرسوده و ناپایدار بازار به لحاظ کالبدی پرداختیم.

امیر یزدی ادامه داد: این محدوده در گذشته بافت مسکونی بوده که به مرور به تولیدی و کارگاه تبدیل شده است.

در این بازدید که از دروازه محمدیه در ضلع غربی بازار تهران آغاز شد، مسئولان شهری به آنالیز وضع بازار از نظر فرسودگی پرداختند و از دروازه نو، کوچه حسام لشگر، بازار عباس آباد، گذر ایلچی، کوچه زمان، کوچه سید آقا، محور غریبان، گذر ارامنه و بازار حضرتی تماشا کردند.

منبع: همشهری آنلاین

به "پابه پای مسئولان شهری در دیدار با فرسوده های بازار تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پابه پای مسئولان شهری در دیدار با فرسوده های بازار تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید