چهار درصد به جامانده مطالبات گندمکاران استان سمنان در روزهای آینده پرداخت می گردد

به گزارش لحظه عکاسی، سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان گفت: چهار درصد به جامانده مطالبات گندمکاران استان به ارزش 304 میلیارد و 486 میلیون تومان در روزهای آینده پرداخت می گردد.

چهار درصد به جامانده مطالبات گندمکاران استان سمنان در روزهای آینده پرداخت می گردد

تحصیلی گفت: 96درصد مطالبات گندمکاران استان سمنان پرداخت شده و چهار درصد به جامانده با عنایت وزیر جهادکشاورزی در سفر به استان سمنان طی سه یا چهار روز آینده پرداخت می گردد.

وی ادامه داد: بیش از 64 هزار تن گندم سال جاری از کشاورزان استان سمنان خرید تضمینی شد که این مقدار خرید نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

تحصیلی توضیح داد: سال جاری 22 هزار تن گندم بیشتر از سال گذشته در استان سمنان خرید تضمینی شد.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه کلزا یک محصول راهبردی است، گفت:630 تن دانه روغنی کلزا سال جاری از کشاورزان استان خرید تضمینی شد.

وی ابراز داشت: ارزش ریالی دانه های روغنی خریداری شده از کشاورزان استان سمنان 145 میلیارد و 207 میلیون ریال است که 100 درصد مطالبات پرداخت شده است.

سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان با بیان اینکه با توجه به اقلیم مناسب شهرستان میامی بیشترین سطح زیر کشت کلزای استان در این شهرستان انجام می گردد، گفت: بیشترین مقدار کلزای خرید تضمینی شده در استان نیز مربوط به شهرستان میامی است.

لحظه عکاسی سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "چهار درصد به جامانده مطالبات گندمکاران استان سمنان در روزهای آینده پرداخت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار درصد به جامانده مطالبات گندمکاران استان سمنان در روزهای آینده پرداخت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید