کار سخت سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک؛ تنها تیمی که فصل پیش پرسپولیس را شکست داد!

به گزارش لحظه عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران- پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم می فرایند.

کار سخت سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک؛ تنها تیمی که فصل پیش پرسپولیس را شکست داد!

به گزارش لحظه عکاسی، پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در هفته سوم رقابت های لیگ بیست و یکم به مصاف هم می فرایند. این جدال یک نکته جالب دارد و آن هم این است که آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر مربوط به بازی با همین تیم آلومینیوم اراک است و در همین شهر و استادیوم. در آن بازی پرسپولیس ابتدا با گل کمال کامیابی نیا 1 بر 0 پیش افتاد اما حامد پاکدل و شاهین توکلی دو گل برای الومینیوم به ثمر رساندند و این تیم 2 بر 1 پیروز شد. این آخرین شکست پرسپولیس در لیگ برتر و تنها شکست سرخ ها در لیگ بیستم بود. نکته جالب دیگر حضور حامد پاکدل، گلزن آلومینیوم در ترکیب پرسپولیس است.

پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر با نتیجه 3 بر 1 فولاد خوزستان را شکست داد. عیسی آل کثیر، حامد پاکدل و رضا اسدی برای سرخ ها گلزنی کردند. آن ها در دومین هفته نیز 2 بر 1 نساجی را شکست دادند که مهدی عبدی هر دو گل پرسپولیس را به ثمر رساند. پرسپولیس هم اکنون با 5 گل زده، 2 گل خورده، 2 پیروزی و کسب 6 امتیاز در رده چهارم جدول حضور دارد.

اما در آن سوی میدان آلومینیوم اراک درهفته نخست با نتیجه تساوی بدون گل برابر پدیده مشهد متوقف شد. در هفته دوم اما با نتیجه 3 بر 0 فولاد خوزستان را شکست دادند. علیرضا نقی زاده، پوریا لحظه عکاسی کیا و علی فتاح گل های آلومینیوم را به ثمر رساندند. با این نتایج، اراکی ها با یک تساوی و یک پیروزی، 3 گل زده و بدون گل خورده و کسب 4 امتیاز در رده پنجم جدول حضور دارند.

به نظر می رسد دو مدافع کناری پرسپولیس در بازی فردا تغییر خواهند کرد. ترکیب پرسپولیس با چند تغییر راهی میدان خواهد شد. پرسپولیس در حالی فردا در یک بازی حساس میهمان تیم آلومینوم اراک خواهد بود که احتمالا با چند تغییر نسبت به بازی قبلی خود مقابل نساجی پا به میدان خواهد گذاشت. سرخ ها در آن بازی با مهدی شیری در دفاع راست و وحید امیری در دفاع چپ بازی را آغاز کردند اما یحیی گل محمدی با توجه به این که انتظار تحرک بیشتری از دو مدافع کناری و همین طور وینگرهایش داشت، سیامک نعمتی را جایگزین شیری کرد و سعید آقایی را به جای عالیشاه به میدان فرستاد.

این گونه شد که نعمتی و آقایی به عنوان دو مدافع کناری به بازی گرفته شدند و وحید امیری به عنوان وینگر بازی خوبی را به نمایش گذاشت. با توجه به این تغییرات به نظر می رسد پرسپولیس در بازی فردا با همین روش راهی میدان شده و از سعید آقایی و سیامک نعمتی به عنوان مدافعان کناری بهره ببرد.

گل محمدی درباره تیم آلومینیوم اراک نیز شرح داد: این تیم ساختار و امکانات خوبی دارد و می تواند در آینده یک باشگاه حرفه ای باشد. اگر برنامه ریزی و سرمایه گذاری خوبی گردد تیم آلومینیوم هم می تواند جزو مدعیان قهرمانی و یکی از قطب های کشور باشد، اما زمان بر است و احتیاج به برنامه ریزی خوب دارد. ان شاءالله بازی خوبی باشد. در دو سه هفته قبل هم طرفداران نگران داوری بوده اند. اتفاقات خودمان را با تیم های دیگر وقتی مقایسه می کنیم که خیلی راحت برای شان پنالتی گرفته می گردد، یک میزان نگران کننده است. ما یک گل سالم هفته قبل زدیم، ولی مردود شد و در مقابل فولاد هم یک پنالتی به ضررمان گرفتند. متأسفانه اینها نگرانی ایجاد نموده است. امیدوارم با دقت بیشتری این مسائل رسیدگی گردد.

خط دفاع پرسپولیس در دو بازی گذشته دو گل خورده است و این نگرانی به وجود آمده که نقطه قوت سرخپوشان از دست رفته است.، گل محمدی در واکنش به طرح این موضوع گفت: من یادم نمی آید که گفته باشم ما مهاجم می خواهیم. الان خدا را شکر چهار گل مان را مهاجمان مان زده اند. این نقطه روشن تیم ماست. اینکه در دو بازی هم دو گل خوردیم نگران کننده است. ما در جریان بازی سخت گل می خوردیم، ولی متأسفانه در دو بازی قبل این رخ داد. هر اتفاقی در تیم می افتد مسئولیتش با من است و باید ایرادات را رفع کنیم. شاید باید دقت بیشتری در دفاع بگذاریم.

وی ادامه داد: شاید امکان باز شدن پنجره مان در روز های آینده نباشد، اما به آینده امیدواریم. نمی دانم چه اتفاقی می افتد اما امیدوارم شرایط برای همه تیم ها برابر باشد. شاید بعضی از مسائل الان ما به وجود تبعیض در ایجاد قوانین برای تیم ها باشد. من قبلا هم گفتم، الان از بین 16 تیم شرایطی فراهم شده که فقط ما نمی توانیم بازیکن خارجی بگیریم! ما باید خودمان هم کوشش بیشتری انجام دهیم. مسائل باشگاه واقعاً زیاد است، ولی به خاطر وجود طرفداران سعی کردیم با تمام وجود کار و خیلی از کمبودها را جبران کنیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درباره حساسیت بازی با پرسپولیس و اینکه فصل گذشته هم تنها شکست سرخپوشان در اراک رقم خورد، مطرح نمود: من در هر تیمی که بودم دوست داشتم تیمم شخصیت خوبی داشته باشد و خدا را شکر الان آلومینیوم هم شخصیت خوبی دارد. در ادامه هم دوست دارم تیمم خوب بازی کند. در دو هفته گذشته هم فوتبال باکیفیتی ارائه کردیم. من دوست دارم هرکسی که فوتبال تیم من را می بیند لذت ببرد و همانطور که گفتم فردا هم قطعاً فوتبال زیبایی مقابل پرسپولیس به نمایش خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا

به "کار سخت سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک؛ تنها تیمی که فصل پیش پرسپولیس را شکست داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت سرخپوشان برابر آلومینیوم اراک؛ تنها تیمی که فصل پیش پرسپولیس را شکست داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید