شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری از فردا

به گزارش لحظه عکاسی، ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی از فردا (یکشنبه) شروع می گردد و بعلاوه ششم شهریورماه آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو براساس سوابق تحصیلی و بعلاوه انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی به خاتمه می رسد.

شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری از فردا

به گزارش ایرنا، براساس اعلام دانشگاه آزاد تمام پذیرفته شدگان ضروری است ازساعت 10صبح فردا (ششم شهریور ماه) تا سرانجام روز دوشنبه هفتم شهریور ماه جهت ثبت نام بـه سـامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه نمایند.

راهنمای پذیرفته شدگان دوره دکتری تخصصی (PH.D) با آزمون سال 1401 دانشگاه آزاد اسلامی را اینجا مطالعه کنید.

فردا؛ آخرین مهلت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش دانشجو صرفاً براساس سوابق تحصیلی

بعلاوه براساس اطلاعیه دانشگاه آزاد مهلت ثبت نام و انتخاب رشته در آن دسته از رشته های تحصیلی این دانشگاه که پذیرش دانشجو در مقاطع کارشناسی و کاردانی پیوسته و ناپیوسته نیم سال اول به صورت صرفاً براساس سوابق تحصیلی است، فردا به سرانجام می رسد.

داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به نشانی www.azmoon.org ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی، در صورت تمایل و داشتن شرایط با تهیه کارت اعتباری نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

فردا؛ سرانجام انتخاب رشته متقاضیان رشته های با آزمون دانشگاه آزاد

طبق اعلام دانشگاه آزاد تمامی داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری سال 1401 که متقاضی تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی هستند (به جز رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داورسازی و دامپزشکی) می توانند تا ساعت 24 فردا (یکشنبه) با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی www.azmoon.org نسبت به انتخاب رشته اقدام نمایند.

داوطلبان ضروری است با استفاده از کد دسترسی مندرج در ذیل کارنامه و کد ملی به سامانه وارد شده و پس از پرداخت وجه انتخاب رشته نسبت به انتخاب حداکثر یک صد رشته و محل متناسب با گروه آزمایشی مربوطه اقدام نمایند.

بعلاوه داوطلبانی که علاوه بر گروه آزمایشی اصلی در گروه های هنر و زبان خارجی شرکت نموده و مجاز به انتخاب رشته شده اند، می توانند در صورت تمایل رشته/ محل های این گروه را در میان انتخاب های 100گانه خود منظور نمایند.

متقاضیان گروه آزمایشی علوم تجربی که در کارنامه اعلام نتایج اولیه مجاز به انتخاب رشته شده اند توجه داشته باشند که رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی مراکز دانشگاه آزاد اسلامی در دفترچه راهنمای انتخاب رشته سازمان سنجش درج شده است؛ لذا داوطلبان می توانند کدرشته محل های فوق را که مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی است در فرم انتخاب رشته سازمان سنجش با توجه به اولویت درج نمایند.

داوطلبانی که رشته/ محل مورد نظر خود را در دفترچه رشته های با آزمون سراسری دانشگاه آزاد اسلامی نمی یابند، توجه داشته باشند که بیش از 95 درصد رشته/محل های دانشگاه آزاد اسلامی در مقاطع کاردانی و کارشناسی بدون آزمون هستند که در صورت تمایل با مراجعه به سامانه www.azmoon.org می توانند نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

بعلاوه داوطلبان ضروری است ابتدا از وجود رشته / محل مورد علاقه خود در دفترچه راهنمای انتخاب رشته اطمینان حاصل نمایند و سپس اقدام به پرداخت وجه انتخاب رشته دوره مربوطه نمایند.

منبع: فرارو

به "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری از فردا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری از فردا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید