سلامتی و پزشکی

فواید فیبر رژیمی برای بدن

یک منبع غنی کمتر شناخته شده از فیبر رژیم غذایی به نام کیتین را می توان در اسکلت سخت پوستان و حشرات و بعلاوه در قارچ ها یافت.

1 مهر 1402

وعده رئیسی به ایرانیان مقیم آمریکا ؛ دستور ویژه به وزارت خارجه

رئیس جمهوری از وزارت امور خارجه خواست با همکاری دفتر نمایندگی ایران و شورای عالی امور ایرانیان مقیم خارج از کشور موانع سرمایه گذاری و فعالیت مالی این قشر از ایرانیان در داخل کشور را برطرف نمایند.

29 شهریور 1402

تصاویر باورنکردنی از سیل در آستارا

تصاویری (عکاس : محدثه لکزیان) که به دست خبرآنلاین رسیده نشان می دهد که سیل در آستارا و مشکلاتی به وجود آمده بسیار زیاد بوده، اما متاسفانه خبر سیل در این شهر میان اخبار سیاسی و حوادث و ورود رونالدو به کشور گم شد.

28 شهریور 1402

نصب سکو های بدون صندلی در آزادی تا بازی با النصر!

رئیس شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی درباره مراحل بازسازی استادیوم آزادی شرح داد.

22 شهریور 1402

اینفوگرافیک ، مهم ترین تفاوت های آنفلوآنزا و سرماخوردگی

آنفلوآنزا و سرماخوردگی هر دو بیماری های مربوط به سیستم تنفسی اند، اما ویروس های مختلفی آنها را ایجاد می نمایند و از این رو در علائم و عوارض تفاوت هایی با یکیدیگر دارند.

20 شهریور 1402

دستاوردهای بی فایده والدین در فرزندپروری؛ به هیچ و پوچ افتخار نکنید!

افتخار کردن والدین؛ این احتمالا کلید واژه بسیاری از چالش ها در دوران فرزند پروری است. بسیاری از چیزهایی که والدین به آن ها افتخار می نمایند با فرزندپروری هیچ ارتباطی ندارد. این نکته را بسیاری از والدین می دانند اما بعضی از آن ها همیشه در همه جا به ویژه...

19 شهریور 1402

7 خاصیت بی نظیر روغن دانه کتان برای سلامتی

دانه های کتان دانه های روغنی کوچکی هستند که حاوی چربی های امگا 3، فیبر و سایر ترکیبات گیاهی هستند. آن ها می توانند به بهبود هضم و کاهش خطر بیماری های قلبی، دیابت نوع 2 و سرطان یاری نمایند. استفاده از روغن و پودر این دانه بسیار رایج است و شما با مصرف آن ها...

19 شهریور 1402

170 میلیارد تومان واکسن سال گذشته دورریز شد ، 2 میلیون واکسن خارجی می خرند، یک چهارم واکسن داخلی

سال گذشته به علت بی توجهی به خرید واکسن فراوری داخل، حدود نیمی از واکسن های فراوری شده در کشور فاقد استفاده ماند و امحاء شد.

8 شهریور 1402

چگونه برترین رشته ورزشی را انتخاب کنیم؟

همان طور که می دانید، یک فهرست بلند بالا از رشته های ورزشی وجود دارد که شما می توانید طبق سلیقه تان و بعلاوه در نظر گرفتن بعضی فاکتورها، انتخاب کنید. بهتر است که همواره قبل از انتخاب یک رشته ورزشی، بعضی جوانب را در نظر بگیرید، زیرا در غیر اینصورت ممکن...

6 شهریور 1402

جهاد با نفس و شفقت با خلق تجربه کوچک شده مواجهه با مرگ است

به گزارش خبرنگاران نشست نقد کتاب لنگرگاهی در شن روان با حضور مترجم اثر الهام شوشتری زاده و رضا محمدی چابکی روز گذشته در محل کتابخانه مرکزی پارک شهر برگزار گردید.

30 مرداد 1402

پنج خانه برتر جهان در یک ماه گذشته

آخرین گلچین از محبوب ترین خانه های ماه شامل یک خلوتگاه روستایی مشرف به اقیانوس آرام، یک خانه یکپارچه مکزیکی و یک سازه صورتی گرد و خاکی در لندن می گردد.

29 مرداد 1402

دانشمندان موش ها را غلغلک دادند؛ اما چرا؟، فیلم

زومیت نوشت: مطالعه ناحیه ای از مغز خرموش ها که مسئول بازیگوشی و خندیدن این حیوانات است، می تواند به کسب دانش نو درباره اختلالات خلقی در انسان منجر گردد.

12 مرداد 1402

تقویت موهای نازک در خانه

نازک شدن مو در سنین مختلف ممکن است از دلایل مختلفی منشا بگیرد اما شما می توانید با راهکارهای خانگی از آن جلوگیری کنید.

10 مرداد 1402

شناسایی پروتئینی نو که می تواند با سرطان مبارزه کند

پروتئین تازه شناسایی شده ممکن است هدف خوبی برای دارو های مخصوص حمله به باکتری های دهان باشد که در توسعه سرطان نقش دارند.

6 مرداد 1402

سحرگاه 10 سال پیش و خبری که جامعه هنری را آشفته کرد

سحرگاه پنجشنبه، سوم مرداد سال 1392 خواب جامعه تئاتری با خبری ناگوار آشفته شد؛ محمود استادمحمد درگذشت!

2 مرداد 1402

اگر تنهایی یک اپیدمی است چگونه آن را درمان کنیم؟

بیش از یک پنجم آمریکایی های بالای 18 سال می گویند که اغلب یا همواره احساس تنهایی یا انزوای اجتماعی می نمایند. در میان سالمندان انزوای اجتماعی با اثرات نامطلوب جسمی و روانی مختلفی از جمله افزایش خطر زوال عقل و بیماری قلبی مرتبط است. ویوک مورتی جراح عمومی...

29 تیر 1402

نشانه هایی روی ناخن که خبر از بیماری می دهد

ناخن ها نشانگر سلامت فرد هستند و می توانند نشان دهنده سلامتی اعضای داخلی بدن باشند. در این مطلب با نشانه هایی روی ناخن آشنا می شوید که خبر از بیماری می دهد.

27 تیر 1402

9 فایده بازی های ویدیویی برای پرورش خلاقیت و مهارت های کودک

شاید برای ما که همواره از والدین و معلم هایمان شنیده ایم که نباید زیاد با کامپیوتر کار کنیم و انجام بازی های ویدیویی به مدت زیاد می تواند سلامت مان با خطر جدی روبه رو کند شنیدن این خبر که ویدیو گیم هابرای بچه ها مفید است کمی عجیب باشد. اما این یک واقعیت...

22 تیر 1402

آیا شما قدرت فکر خوانی دارید؟

اگرچه شواهد علمی از فکر خوانی به عنوان پدیده ای طبیعی پشتیبانی نمی نمایند اما تجربیات فردی در این باره بسیار متنوع و گسترده است.

12 تیر 1402

بهره مندی از ظرفیت رایتل در ارائه خدمات به بیمه شدگان

میرهاشم موسوی با حضور در غرفه شرکت خدمات ارتباطی رایتل در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ از خدمات و دستاورد های این اپراتور در حوزه های مختلف فناوری های ارتباطی و هوشمندسازی بازدید کرد و بهره مندی از ظرفیت رایتل را در راستای سهولت ارائه خدمات به بیمه شدگان...

9 تیر 1402
تعداد: (430)