آیفون 15 کی معرفی می گردد؟

به گزارش لحظه عکاسی، چندین منبع به 9to5Mac اعلام نموده اند که اپراتور های مخابراتی از کارمندان خود خواسته اند که در روز 13 سپتامبر (22 شهریور) به علت معرفی یک گوشی هوشمند مهم مرخصی نگیرند. هرچند این گزارش زمان معرفی آیفون 15 را به طور رسمی تأیید نمی نماید، اما اپل معمولاً رویداد معرفی آیفون خود را در ماه سپتامبر برگزار می نماید.

آیفون 15 کی معرفی می گردد؟

به گزارش دیجیاتو؛ در حالی که بیشتر گوشی های آیفون روز سه شنبه معرفی شده اند، رویداد سال گذشته در روز چهارشنبه 7 سپتامبر برگزار شده بود. با توجه به اینکه 13 سپتامبر نیز چهارشنبه است، معرفی خانواده آیفون 15 در این تاریخ چندان بعید به نظر نمی رسد.

اگر اپل واقعاً آیفون های نو خود را در این تاریخ معرفی کند، می توان انتظار داشت که پیش سفارش آن ها از روز آدینه، 15 سپتامبر (24 شهریور) و عرضه رسمی گوشی ها از یک هفته بعد و تاریخ 22 سپتامبر (31 شهریور) شروع گردد.

احتمال عرضه دیرتر بعضی مدل های آیفون 15 وجود دارد

بعلاوه سال گذشته فروش آیفون 14 پلاس به علت مسائل عرضه کمی دیرتر و از 7 اکتبر (15 مهر) شروع شده بود. در سال 2020 نیز تأخیر مشابهی صورت گرفت که بر عرضه آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 مینی تأثیرگذار بود. حالا بعضی از تحلیلگران پیش بینی نموده اند که حداقل یکی از مدل های آیفون 15 نیز ممکن است سال جاری دیرتر عرضه گردد، در حالی که بعضی دیگر معتقد هستند که فروش تمام مدل های نو حتی با وجود کمبود شدید از ماه سپتامبر شروع خواهد شد.

اخیراً اعلام شده بود که تقاضا برای آیفو ن 15 احتمالاً بسیار کمتر از نسل قبل خواهد بود. بعلاوه درباره مدل های پرو آیفون 15 گفته شده بود که این دستگاه ها احتمالاً با فریم تیتانیومی، حاشیه نمایشگر باریک تر و قیمت بالاتر از راه می رسند.

منبع: فرارو

به "آیفون 15 کی معرفی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیفون 15 کی معرفی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید