علم و تکنولوژی

ببینید؛ تریلر شگفت انگیز عرضه اسپایدرمن 2 عظمت بازی را نشان می دهد

اکنون که فقط چند روز تا انتشار بازی مرد عنکبوتی 2 (Marvels Spider-Man 2) فاصله داریم، شرکت تفریح های تعاملی سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز (Insomniac Games) تریلر زمان عرضه این اثر را منتشر نموده است که موج جدیدی از هیجان را برای هواداران این بازی به ارمغان آورده است.

24 مهر 1402

سوزوکی به جای پراید در پاکستان!، عکس

بدون شک پرتیراژترین و پرفروش ترین خودرو داخلی ایران، پراید است؛ یک خودروی غیر ملی که امتیاز فراوری آن از آمریکا به کره و از کره به ایران رسید؛ سایپا طی سال های 75 تا 99 بیش از 3 میلیون و 615 هزار نسخه از این خودرو را فراوری کرد و به فروش رساند.

15 مهر 1402

وعده رئیسی به ایرانیان مقیم آمریکا ؛ دستور ویژه به وزارت خارجه

رئیس جمهوری از وزارت امور خارجه خواست با همکاری دفتر نمایندگی ایران و شورای عالی امور ایرانیان مقیم خارج از کشور موانع سرمایه گذاری و فعالیت مالی این قشر از ایرانیان در داخل کشور را برطرف نمایند.

29 شهریور 1402

کشف نو جیمز وب دانشمندان را متحیر کرد، عکس

دیجیاتو نوشت: تلسکوپ فضایی جیمز وب نرخ انبساط کیهان را مقدار گیری نموده است و نتایج آن خبر خوبی برای بزرگترین بحران کیهان شناسی نیست.

24 شهریور 1402

تغییر مجذوب کننده و بزرگ آیفون 15 برای هواداران گوشی های اندرویدی

یافته های یک نظرسنجی نشان داد استفاده از پورت یو اس بی سی (USB-C) در آیفون 15، ممکن است تعداد زیادی از کاربران اندروید را ترغیب کند گوشی خود را تعویض نمایند.

16 شهریور 1402

این قطار سریع تر از هواپیما به مقصد می رسد!

روزیاتو نوشت: این که قطاری بتواند شما را با سرعتی معادل سرعت هواپیما به مقصد برساند، به ندرت اتفاق می افتد. اما قطار پرسرعت مگلو چینی ممکن است یک استثنا باشد.

15 شهریور 1402

170 میلیارد تومان واکسن سال گذشته دورریز شد ، 2 میلیون واکسن خارجی می خرند، یک چهارم واکسن داخلی

سال گذشته به علت بی توجهی به خرید واکسن فراوری داخل، حدود نیمی از واکسن های فراوری شده در کشور فاقد استفاده ماند و امحاء شد.

8 شهریور 1402

برترین زمان خرید کالا از دیجی کالا آغاز شد

ذوق خرید قلم و دفتر و بوییدن عطر کاغذهای نو، حس نوستالژیک همه ماست که با رسیدن به اواخر تابستان از راه می رسد. فرقی نمی کند مدرسه برویم یا دانشگاه، کارمند باشیم یا دکتر مهندس؛ شهریور برای همه ما خاطره انگیز است. هر سال، خاتمه تابستان و با نزدیک شدن به پاییز،...

7 شهریور 1402

این ماهی عجیب ترین روش شکار را در دنیای حیوانات دارد

دانشمندان ادعا می نمایند این نخستین نمونه غیرانسانی از یک جانور شکارچی است که هنگام شکار از حیوان دیگری برای پنهان کردن خودش استفاده می نماید.

21 مرداد 1402

کیا ریو نو معرفی گردید ، مشخصات فنی و تصاویر

سدان کوچک کیا K3 نو معرفی گردید. این خودرو ممکن است در نگاه اول جانشین فورته (سراتو) باشد. اما احتمالاً K3 به عنوان کیا ریو نو به بازار عرضه خواهد شد.

19 مرداد 1402

کوهپایه واقع در شرق اصفهان منطقه ای مناسب برای توسعه صنعت و گردشگری است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، کوهپایه واقع در شرق اصفهان منطقه ای مناسب برای توسعه صنعت و گردشگری است.

14 مرداد 1402

آیفون 15 کی معرفی می گردد؟

چندین منبع به 9to5Mac اعلام نموده اند که اپراتور های مخابراتی از کارمندان خود خواسته اند که در روز 13 سپتامبر (22 شهریور) به علت معرفی یک گوشی هوشمند مهم مرخصی نگیرند. هرچند این گزارش زمان معرفی آیفون 15 را به طور رسمی تأیید نمی نماید، اما اپل معمولاً رویداد...

13 مرداد 1402

شناسایی پروتئینی نو که می تواند با سرطان مبارزه کند

پروتئین تازه شناسایی شده ممکن است هدف خوبی برای دارو های مخصوص حمله به باکتری های دهان باشد که در توسعه سرطان نقش دارند.

6 مرداد 1402

زمان عرضه آخرین مدل آی پد اعلام شد

زومیت نوشت: اپل احتمالاً اواخر سال 2023، آیپد ایر تازه را با تراشه قدرتمند M2 رونمایی خواهد نمود.

26 تیر 1402

9 فایده بازی های ویدیویی برای پرورش خلاقیت و مهارت های کودک

شاید برای ما که همواره از والدین و معلم هایمان شنیده ایم که نباید زیاد با کامپیوتر کار کنیم و انجام بازی های ویدیویی به مدت زیاد می تواند سلامت مان با خطر جدی روبه رو کند شنیدن این خبر که ویدیو گیم هابرای بچه ها مفید است کمی عجیب باشد. اما این یک واقعیت...

22 تیر 1402

فرصت مطالعاتی سفالینه های زرین فام ایرانی در دست اجراست

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، فرصت مطالعاتی سفالینه های زرین فام ایرانی در دست اجراست.

20 تیر 1402

شفاف سازی رئیس اینستاگرام در مورد تردز!

زومیت نوشت: رئیس اینستاگرام به صراحت می گوید تردز قرار نیست جایگزین توییتر گردد؛ بلکه محیطی با خشم کمتر برای کسانی که به توییتر علاقه ندارند فراهم می نماید.

17 تیر 1402

چرا کارت بلیت اتوبوس و مترو کم است؟ ، توضیحات مهم رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر

رئیس کمیته هوشمندسازی شورای شهر تهران در خصوص مسائل پیرامون کارت بلیت های مدت دار و کمبود بعضی کارت بلیت های مترو توضیحاتی را ارائه کرد.

17 تیر 1402

روز جهانی یوفو؛ چرا شیفته بشقاب پرنده ها و موجودات فضایی هستیم؟

همانقدر که بر سر وجود اشکال حیاتی که اشیاء پرنده ناشناس یا یوفو ها را می رانند، توافقی وجود ندارد، بر سر روزِ جهانی یوفو نیز توافقی نیست.

13 تیر 1402

آیا شما قدرت فکر خوانی دارید؟

اگرچه شواهد علمی از فکر خوانی به عنوان پدیده ای طبیعی پشتیبانی نمی نمایند اما تجربیات فردی در این باره بسیار متنوع و گسترده است.

12 تیر 1402
تعداد: (342)