استاد دانشگاه شیراز عضو کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو شد

به گزارش لحظه عکاسی، به نقل از دانشگاه شیراز، این عضویت در راستای گسترش تعاملات بین المللی و استفاده از ظرفیت های دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی ایران و ایتالیا و با پیگیری روابط عمومی، امور بین الملل و معاونت آموزشی و پژوهشی دانشگاه شیراز صورت گرفت.

استاد دانشگاه شیراز عضو کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو شد

بر اساس این همکاری، علی سلطانی عضو هیات علمی دانشکده هنر و معماری این دانشگاه به عنوان استاد همکار به عضویت کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو ایتالیا منصوب شد.

همکاری این عضو هیات علمی دانشگاه شیراز با کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو ایتالیا در زمینه پذیرش دانشجویان تحصیلات تکمیلی و آنالیز شرایط اعطای بورس تحصیلی، ارزیابی طرح تحقیق و انتها نامه های کارشناسی ارشد، دکتری، هدایت و مشاوره دانشجویان دانشگاه فردریکو است.

دانشگاه فردریکو از دانشگاه های معتبر اروپا در شهر ناپل ایتالیا است که با دارا بودن حدود 100 هزار دانشجو و هشت هزار کارمند علمی و کادر آموزشی یکی از بزرگترین دانشگاه های ایتالیا محسوب می گردد.

این دانشگاه از 13 دانشکده، 77 دپارتمان و 42 مرکز تحقیقاتی، 108 کتابخانه و 2 باغ گیاه شناسی تشکیل شده است.

دانشجویان این دانشگاه در 147 رشته تحصیلی از جمله رشته های پزشکی و پیراپزشکی، فنی و علوم انسانی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند.

علی سلطانی دانشیار بخش شهرسازی دانشگاه شیراز و عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان فارس است.

وی تاکنون پیروز به دریافت جایزه بورس دولتی ژاپن، بورس تحقیقاتی دولت ترکیه، جایزه کوشش (Endeavour) استرالیا و پژوهشگر برتر کشوری در گروه هنر و معماری سال 92 شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استاد دانشگاه شیراز عضو کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاد دانشگاه شیراز عضو کمیته تحصیلات تکمیلی دانشگاه فردریکو شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید