اسپالتی: تقدیرم در دستان خودم است نه هیچ شخص دیگری

به گزارش لحظه عکاسی، سرمربی تیم فوتبال رم با وجود حذف تیمش از جام حذفی ایتالیا به دست همشهری و رقیب دیرینه، گفت که ماندن یا اخراج شدنش از جالوروسی به خودش بستگی دارد.

اسپالتی: تقدیرم در دستان خودم است نه هیچ شخص دیگری

به گزارش لحظه عکاسی، تیم فوتبال رم شب گذشته (سه شنبه) با وجود پیروزی 3 بر 2 در دربی برابر لاتزیو در دور برگشت از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا به دلیل باخت 2 بر صفر بازی رفت از رسیدن به فینال باز ماند.

لوچانو اسپالتی، سرمربی رم در سرانجام این بازی به شبکه رای اسپورت ایتالیا گفت: باید دید که آیا این شکست روی عملکرد ما در ادامه فصل هم تأثیر خواهد گذاشت یا نه. مسلماً این باخت ما را ناراحت می نماید. گذشته را نمی توان تغییر داد اما در آینده می توانیم بیشتر مراقب اوضاع باشیم. فکر می کنم که رم در کل بازی خوبی انجام داد. برای جبران شکست 2 بر صفر در بازی رفت، شما باید بسیار آماده باشید و همواره خطر ناامید شدن وجود دارد، همین طور خطر غافلگیری در ایجاد فضاهای خالی هنگام حمله برای جبران گل های خورده که این دقیقاً همان اتفاقی بود که منجر به گل دوم لاتزیو شد.

اسپالتی ادامه داد: ما باید نتیجه را بپذیریم و آن را به درستی تحلیل کنیم و تمام فاکتورهای بازی را در نظر داشته باشیم. متأسفانه ما با اینکه بازی های زیادی را برده ایم و گل های زیادی هم زده ایم، دو سه ناکامی بزرگ را تجربه نموده ایم. اگر هر دو بازی رفت و برگشت مان برابر لاتزیو را دیده باشید، می بیند که ما بد کار نکردیم. با اینکه دریافت گل اول می تواند فرایند بازی هر تیمی را عوض کند، ما کارمان را همان طور که می بایست، انجام دادیم.

سرمربی جالوروسی چندی پیش گفته بود که اگر تیمش نتواند هیچ جامی ببرد، استعفا می نماید و می رود. رم در حال حاضر در سری A دوم است و از جام حذفی و لیگ اروپا هم حذف شده است. با این اوصاف آیا اسپالتی برکنار می گردد.

او تأکید کرد: سرنوشت من در دستان خودم است نه هیچ شخص دیگری و ماندن یا نماندنم تنها به خودم بستگی دارد. ما همچنان می گوییم که باید پیروز شویم، اینکه تیمی قوی هستیم که باید ببرد اما اگر نبریم یک نفر باید مسئولیتش را قبول کند. حالا باید به فکر بازی های باقی مانده در سری A باشیم و از آن مهمتر صندلی مان در جدول که به نظر خودم خارق العاده است. فصل پیش ما 12 امتیاز با ناپولی فاصله داشتیم و شش، هفت امتیاز با اینتر و پنج امتیاز با فیورنتینا. الان اما کنار ناپولی در بالای جدول هستیم و داریم کوشش می کنیم فاصله مان را با یوونتوس کم کنیم. همه این ها یعنی که ما پیشرفت داشته ایم.

اسپالتی ادامه داد: مهم این است که الان با فکر کردن به باخت مان، انرژی خود را هدر ندهیم. آینده من چیزی نیست که الان بخواهیم برای فکر کردن درباره اش وقت بگذاریم. آینده من چیزی نیست جز اینکه کوشش کنیم بهترین رده ممکن را در جدول کسب کنیم. من باید تمرکز بازیکنانم را به حداکثر برسانم. مسئولیت گفتن این که ما تیمی قوی هستیم، پس باید برنده باشیم را هم برعهده می گیرم. ما در لیگ اروپا به لیون باختیم و حذف شدیم و اینجا هم به لاتزیو. پس چه کسی مقصر است؟ یک نفر باید مسئولیت این ناکامی ها را برعهده بگیرد. من فکر می کنم که گل دوم لاتزیو در بازی رفت، مسبب حذف ما شد، گلی که می شد جلوی آن را گرفت.

منبع: تسنیم

به "اسپالتی: تقدیرم در دستان خودم است نه هیچ شخص دیگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپالتی: تقدیرم در دستان خودم است نه هیچ شخص دیگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید