امکان استفاده عمومی کاربران بینگ از هوش مصنوعی

به گزارش لحظه عکاسی، شرکت مایکروسافت به تازگی مجموعه ای از ویژگی های نو مبتنی بر هوش مصنوعی را برای چت بات Bing و مرورگر وب Edge خود معرفی نموده است.

امکان استفاده عمومی کاربران بینگ از هوش مصنوعی

به گزارش لحظه عکاسی و به نقل از اسلش گیر، در میان تغییرات اصلی، کاربران بینگ اکنون به مدل GPT-4 دسترسی کامل دارند. پیش از این، مایکروسافت دسترسی به نسخه GPT-4 ربات چت بینگ را به یک پیش نمایش محدود نموده بود اما حالا این چت بات به صورت عمومی به وسیله برنامه Bing، دسترسی به وب و مرورگر Edge برای همه ارائه شده است.

مایکروسافت علاوه بر دسترسی آزاد و بدون محدودیت به مدل GPT-4 به کاربران Bing، Edge و Windows، پشتیبانی از خروجی های چندوجهی، تاریخچه چت و افزونه ها را نیز ارائه می دهد. پشتیبانی چندوجهی به چت ربات بینگ اجازه می دهد تا پاسخ هایی را فراوری کند که شامل ترکیبی از متن، تصاویر و ویدئو می گردد. این نسخه بعلاوه توانایی فراوری نمودار را دارد.

کاربران بعلاوه به تاریخچه کامل چت خود دسترسی خواهند داشت. کسانی که از مرورگر Edge استفاده می نمایند، می توانند چت ها را به نوار کناری منتقل نمایند تا به گشت وگذار در همان تب ادامه دهند. مایکروسافت می گوید این ویژگی به زودی اجرا خواهد شد.

از اواخر سال2022 که ربات چت ChatGPT به شکل توفانی دنیا را در بر گرفت، میلیون ها نفر با مفهوم هوش مصنوعی مدل زبان بزرگ آشنا شدند. همین اشتیاق باعث شد تا شرکت OpenAI به عنوان سازنده این روبات چت مدت کوتاهی پس از راه اندازی اولیه چت بات خود، انتشار GPT-4 را اعلام کند. مدلی که ChatGPT بر مبنای آن اجرا می گردد GPT-3.5 است و GPT-4 بسیار قدرتمندتر است.

این نسخه 40 درصد بیشتر محتمل است که پاسخ درست تری به سؤال ها بدهد و بیش از 80 درصد کمتر محتمل است که برای زیر پا گذاشتن قوانین OpenAI فریب بخورد. بعلاوه قادر است پاسخ های عمیقی به طول 25 هزار کلمه بدهد. این نسخه بعلاوه چندوجهی است، به این معنی که می تواند در کنار متن، صدا و تصویر هم فراوری کند.

بیشتر بخوانید:

  • از روشنگری تا هوش مصنوعی | مروری بر سیر تکامل عقلانیت مافوق بشری

مایکروسافت یکی از بزرگ ترین سرمایه گذاران OpenAI است، بنابراین قابل درک است که این شرکت به برترین مدل زبانی که OpenAI تا به امروز منتشر نموده است، دسترسی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "امکان استفاده عمومی کاربران بینگ از هوش مصنوعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکان استفاده عمومی کاربران بینگ از هوش مصنوعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید