بارش باران و تگرگ در بعضی منطقه ها کشور

به گزارش لحظه عکاسی، خبرگزاری خبرنگاران-کارشناس سازمان هواشناسی کشور از بارندگی در بیشتر منطقه ها کشور و کاهش محسوس دما از فردا اطلاع داد.

بارش باران و تگرگ در بعضی منطقه ها کشور

به گزارش خبرگزاری لحظه عکاسی، فریبا گودرزی با پیش بینی شرایط جوی و بارش ها در کشور گفت: امروز چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی فارس، شرق و جنوب خوزستان، بعضی از منطقه ها یزد، اصفهان، خراسان رضوی، شمال خراسان جنوبی، گیلان، مازنداران، گلستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل، بارش باران و گاهی رگبار همراه با رعد و برق و وزش باد را تجربه خواهند کرد.

وی اضافه کرد: شدت بارش ها برای امروز و فردا در چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده و ضروری است هموطنان در این منطقه ها تمهیدات لازم را داشته باشند.

گودرزی گفت: برای روز دوشنبه علاوه بر بارش تگرگ، بارش ها در شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، گلستان، ارتفاعات دامنه های البرز در قزوین، البرز، تهران، بعضی از منطقه ها خراسان شمالی و خراسان رضوی، شرق گلستان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد پیش بینی می گردد.

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه بارش ها کماکان تا روز های پایانی هفته ادامه دارد، گفت: از فردا دمای هوا در سواحل شمالی کشور کاهش می یابد.

گودرزی اضافه کرد: با توجه به نفوذ توده هوایی سرد به کشورمان از روز سه شنبه هوا در این منطقه ها بین 5 تا 7 درجه کاهش می یابد و روز چهارشنبه در شمال غرب 5 تا 7 درجه و دامنه های جنوبی البرز و غرب کشور نیز بین 3 تا 5 درجه کاهش دما را تجربه می نمایند.

وی گفت: با توجه به کاهش قابل ملاحظه دما در روز های پایانی هفته، بارش ها در ارتفاعات شمالی و جنوبی البرز و منلطق سرد و کوهستانی شمال غرب به شکل برف خواهد بود.

به گفته گودرزی، آسمان تهران امروز کمی نیمه ابری بوده و گاهی وزش باد نسبتا شدید را در بخش های جنوبی استان تجربه خواهد نمود.

کارشناس سازمان هواشناسی تاکید نمود: روز های دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه نیز تهران بارانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

به "بارش باران و تگرگ در بعضی منطقه ها کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارش باران و تگرگ در بعضی منطقه ها کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید