رگبار و رعد و برق در 5 استان کشور

به گزارش لحظه عکاسی، امروز دوشنبه در 5 استان کشور رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

رگبار و رعد و برق در 5 استان کشور

به گزارش روابط عمومی سازمان هواشناسی، امروز دوشنبه در جنوب کرمان، هرمزگان، جزایر واقع در تنگه هرمز، جنوب شرق فارس، بعضی نقاط در خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق گاهی وزش باد شدید موقتی پیش بینی می گردد.

سه شنبه در جزایر واقع در تنگه هرمز، بعضی نقاط کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان ابرناکی و رگبار و رعد و برق رخ می دهد. در سایر منطقه ها کشور جوی آرام و پایدار انتظار می رود.

چهارشنبه به تدریج با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و شمال کردستان وزش باد شدید و بارش باران پیش بینی می گردد.

پنجشنبه گستره فعالیت سامانه، کل نوار غربی کشور، دامنه های جنوبی البرز و بعلاوه شمال بوشهر، غرب اصفهان و قم را فرا خواهد گرفت. بعلاوه در این روز با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش در سواحل دریای خزر و استان خراسان شمالی نیز شروع می گردد.

آدینه در سواحل شمالی، دامنه های زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب، دامنه های جنوبی البرز، در بعضی منطقه ها مرکز، شرق و شمال شرق کشور بارش و وزش باد شدید رخ می دهد. بارش در ارتفاعات و منطقه ها سردسیر به صورت برف است.

شنبه در شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می گردد و به تدریج این سامانه از شرق کشور خارج می گردد. طی دو روز آینده تنگه هرمز و غرب دریای عمان مواج و متلاطم است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رگبار و رعد و برق در 5 استان کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار و رعد و برق در 5 استان کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید