بازیکنان ایرانی همچنان با توپ های قدیمی والیبال بازی می نمایند

به گزارش لحظه عکاسی، تمرینات تیم ملی والیبال ایران در حالی از روز چهارشنبه شروع می گردد که هنوز توپ های جدید و رسمی فدراسیون جهانی به دست بازیکنان نرسیده است.

بازیکنان ایرانی همچنان با توپ های قدیمی والیبال بازی می نمایند

به گزارش لحظه عکاسی، شرکت ژاپنی میکاسا، سال گذشته در سی و ششمین اجلاس فدراسیون جهانی والیبال به میزبانی مکزیک از توپ جدید خود به نام V200W رونمایی کرد. این توپ برای نخستین بار در جام جهانی 2019 به کار گرفته شد. به گفته شرکت میکاسا، توپ جدید، حرکت بهتری دارد و بازیکنان بهتر آن را کنترل می نمایند. سطح توپ با استفاده از تکنولوژی نانو، ضد تعرق طراحی شده و در رالی های طولانی خیس و لغزنده نمی گردد.

توپ جدید بلافاصله در لیگ کشورهای صاحب نامی مثل لهستان و ایتالیا به عنوان توپ رسمی به کار گرفته شد تا بازیکنان شاغل در پلاس لیگا و سری A1 همچنان به روز بوده و برای بازی های ملی مسئله ای نداشته باشند.

تمرینات تیم ملی ایران اما در حالی از روز چهارشنبه هفته جاری شروع خواهد شد که توپ های جدید هنوز به ایران نرسیده و در لیگ برتر از توپ های MVA200 که برای نخستین بار در المپیک 2008 پکن از آن رونمایی شد، استفاده می گردد.

برای فدراسیون والیبال ایران که نخستین دغدغه حال حاضرش، حضور در المپیک 2020 است، تهیه توپ های جدید برای استفاده در اردوی تیم ملی و لیگ برتر باید یکی از اولویت ها باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "بازیکنان ایرانی همچنان با توپ های قدیمی والیبال بازی می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان ایرانی همچنان با توپ های قدیمی والیبال بازی می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید