با نصر تا المپیک همکاری داریم، حداکثر سهمیه را کسب می کنیم

به گزارش لحظه عکاسی، داود فلاحتگر سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو بلژیک با بیان مطلب فوق به خبرنگاران، رقابتهای قهرمانی اروپا در سطح فنی بسیار خوبی برگزار گشت و همه مدعیان حضور در بازیهای المپیک 2020 توکیو با آمادگی بالا به باری آمده بودند و در این میدان سخت و فشرده، پیروز شدیم یک طلا و دو برنز کسب کنیم که عملکرد قابل قبولی است.

با نصر تا المپیک همکاری داریم، حداکثر سهمیه را کسب می کنیم

فلاحتگر اضافه کرد: در ایتالیا جواد آچاب در 63- کیلوگرم به نشان طلا دست یافت که خیلی مهم بود و با ثبت 40 امتیازی که از این مدال گرفت، می تواند از جایگاه پنجم رنکینگ جهانی به رده چهارم آمده و با نتایجی که در مرحله نهایی گرندپری کسب می کنیم، سهمیه مستقیم المپیک را کسب کند. راحله آسمانی و محمد الکتبی هم دو نشان برنز در این رقابتها بدست آوردند. نماینده وزن 80- کیلوگرم ما نیز در امتیاز طلایی باخت.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که یک سهمیه مستقیم در وزن 68- کیلوگرم از سیستم رنکینگ بدست آوریم و هدف گذاری ما این است که یک نماینده پسران و دو نماینده تیم دختران هم در مسابقات کسب سهمیه قاره ای بتوانند جواز حضور در بازیهای المپیک را بدست آورند.

مربی ایرانی تیم ملی بلژیک ادامه داد: بعد از بازگشت از ایتالیا به مراسم تجلیل از ورزشکاران در مراسمی با حضور پادشاه و دعوت شده بودیم. من به همراه جواد که در رقابتهای جهانی و اروپایی پیروز به کسب مدال شده بود، به این مراسم رفتم. معمولا ورزشکار و مربی به این مراسم دعوت می شود.

فلاحتگر در خصوص شرایط علیرضا نصر هم گفت: علی آقا همچنان کنار ما خواهد بود و با هم تیم را برای حضور در المپیک آماده خواهیم کرد. ان شاالله تا پایان کار نیز با علیرضا ادامه خواهیم داد.

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی تمرکز ما روی مرحله نهایی رقابتهای گرندپری است که دو نماینده ما جواد و راحله هستند. یک هفته قبل از این مسابقات هم به کمپ تمرینی در ترکیه می رویم تا با آمادگی بدنی و روحیه بهتر به مسکو اعزام شویم. بعد از آن باید برای حضور در رقابتهای کسب سهمیه قاره ای آماده شویم تا از آن مسابقات سهمیه خود را قطعی کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "با نصر تا المپیک همکاری داریم، حداکثر سهمیه را کسب می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با نصر تا المپیک همکاری داریم، حداکثر سهمیه را کسب می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید