ببینید؛ تریلر گیم پلی تازه تکن 8 به شخصیت کازویا می پردازد

به گزارش لحظه عکاسی، به تازگی تریلر جدیدی از بازی مبارزه ای تکن 8 (Tekken 8) منتشر شده که به شخصیت کازویا میشیما و مجموعه حرکات رزمی او می پردازد.

ببینید؛ تریلر گیم پلی تازه تکن 8 به شخصیت کازویا می پردازد

هواداران سری بزرگ تکن مشتاقانه منتظر اخبار جدیدترین قسمت این مجموعه بعد از نسخه هفتم در سال 2015 بودند و در نهایت در سپتامبر 2022 اعلام شد که نسخه جدیدی در راه است. از طرفی تیزری از بازی در سرانجام تورنمنت تکن 7 در EVO 2022 نمایش داده شد که کازویا میشیما نقشی محوری در آن داشت. حضور کازویا میشیما در تکن 8 یک امر اجتناب ناپذیر بود، زیرا این جنگجوی بی رحم از زمان اولین نسخه در سال 1994، یک شخصیت قابل بازی اصلی بوده است و تنها در نسخه سوم حضور نداشت. لازم به ذکر است که در سال 2021 نیز این شخصیت به بازی Super Smash Bros Ultimate اضافه شد.

در بازی های مختلف، کازویا به طور متناوب بین ضدقهرمان و شخصیت شرور داستان جابجا شده زیرا او به طور متوالی با شخصیت هایی نظیر پدرش هیهاچی و پسرش جین کازاما در درگیری دائمی بوده است. به تازگی تریلر جدیدی از گیم پلی بازی تکن 8 منتشر شده که در آن کازویا میشیما در یک نبرد شدید با جین کازویا در یکی از خیابان های شلوغ شهر دیده می گردد. در طول این مبارزه، بینندگان می توانند حرکات و کمبوهای کازویا را ببینند. از طرفی شکل شیطانی Devil Gene او نیز در طول حملات خاصی دیده می گردد. در حالی که هنوز تعیین نیست کازویا چگونه به شیطان تبدیل خواهد شد، این ویژگی احتمالا مربوط به Heat Mode بازی است. المانی که بازیکنان می توانند با آن برای مدت کوتاهی شخصیت خود را قدرتمندتر ساخته و توانایی های جدیدی بدست آورند.

این تریلر در واقع جدیدترین ویدیوی منتشر شده از تریلرهای شخصیت محوری است که اخیرا منتشر شده اند. همین چند هفته پیش بود که باندای نامکو تریلر مربوط به نینا ویلیامز را منتشر و گفت که در آینده ای نزدیک نسخه بتای این بازی را در کشورهای خاصی در دسترس قرار خواهد داد. در نهایت حضور کازویا به عنوان یک شخصیت قابل بازی در تکن 8 ممکن است چندان غافلگیرکننده نباشد، اما تماشا حضور از نظر اخلاقی پیچیده او چیزی است که هواداران در جدیدترین نسخه از این مجموعه می توانند در خصوص آن هیجان داشته باشند.

بازی تکن 8 در حال حاضر برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری و رایانه های شخصی در دست توسعه است. در ادامه می توانید تریلر منتشر شده را مشاهده کنید.

منبع: VGC

کنسول بازی سونی مدل Playstation 5 ظرفیت 825 گیگابایت

مشاهده کالا

کنسول بازی مایکروسافت مدل XBOX SERIES S ظرفیت 512 گیگابایت

16,409,100 تومان

مشاهده و خرید

لگو مدل Hogwarts Express کد 75955

8,900,000 تومان

مشاهده و خرید

بازی فیفا 23 مخصوص PS5

2,645,600

تومان

بازی Minecraft Playstation 4 Edition مخصوص PS4

2,190,000

تومان

خرید بازی کنسول

مشاهده همهمنبع: دیجیکالا مگ

به "ببینید؛ تریلر گیم پلی تازه تکن 8 به شخصیت کازویا می پردازد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید؛ تریلر گیم پلی تازه تکن 8 به شخصیت کازویا می پردازد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید