برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نکنند افزایش گازبها اعمال خواهد شد

به گزارش لحظه عکاسی، تهران(پانا)- مشترکین گاز طبیعی که الگوی مصرف را رعایت نکنند، افزایش گاز بها در قبض آن ها اعمال و برای آن دسته که سقف الگوی مصرف که از سوی شرکت ملی گاز ایران ابلاغ شده را رعایت کنند، مبلغ گازبها، به نرخ سال گذشته محاسبه خواهد شد.

برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نکنند افزایش گازبها اعمال خواهد شد

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جواد اوجی، وزیر نفت، امروز، جمعه هفتم آبان ماه، در بازدید سرزده از مرکز دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران، ضمن استماع گزارش مدیر مرکز، از آمادگی بسیار خوب صنعت گاز کشور در خدمت رسانی مستمر به مردم به خصوص در فصل سرد سال خبر داد و گفت: با توجه به عملیات تعمیرات اساسی که در حوزه بخش بالادستی میادین تولید گاز صورت گرفته و با اتمام تعمیرات فاز 12 پارس جنوبی تا فردا، می توان گفت ، در حال حاضر، ما آمادگی 100 درصدی در بخش بالادستی تولید گاز؛ هم در میادین و هم در پالایشگاه ها داریم.

وی ادامه داد: با توجه به انجام اورهال (تعمیرات اساسی) پالایشگاه ها، خطوط انتقال و ایستگاه های تقویت فشار و برنامه ریزی منسجمی که هم در شرکت ملی گاز ایران و هم در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران صورت گرفته، می توانیم امیدوار باشیم که ان شاءالله با همیاری و همکاری مردم عزیز، زمستان بدون چالشی را پشت سر بگذاریم.

اوجی در ادامه، با اشاره به شروع فصل سرد سال و افزایش مصرف گاز در بخش های خانگی و صنایع، تأکید کرد: از هموطنان عزیز درخواست دارم مصرف گاز را کنترل کرده و در این زمینه، صرفه جویی داشته باشند.

وزیر نفت در ادامه سخنان خود، با تأکید بر اینکه افزایش گازبها برای مشترکین پرمصرف اعمال خواهد شد، اضافه کرد: گازبهای مشترکینی که سقف الگوی مصرف آنان مطابق با ابلاغیه شرکت ملی گاز ایران در این خصوص، باشد، با قیمت سال گذشته محاسبه خواهد شد.

اوجی در پایان سخنان خود، با اشاره به ذخایر سوخت مایع در نیروگاه ها و صنایع، شرح داد: نزدیک به 3 میلیارد لیتر حجم ذخایر سوخت مایع در نیروگاه ها است که نسبت به سال گذشته 450 میلیون لیتر بیشتر بوده و با تلاشی که همکاران ما انجام خواهند داد، ان شاء الله زمستانی بدون دغدغه را پشت سر خواهیم گذاشت.

منبع: خبرگزاری پانا

به "برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نکنند افزایش گازبها اعمال خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای مشترکینی که الگوی مصرف را رعایت نکنند افزایش گازبها اعمال خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید