برترین اقامتگاه های مالدیو برای غواصی

به گزارش لحظه عکاسی، غواصی در مالدیو یکی از تفریحات بی نظیر در سفر به این کشور است که لذت آن را در هیچ جای جهان تجربه نخواهید کرد، اما آیا با برترین مکان های برای غواصی در این کشور آشنایی دارید؟ بیشتر گردشگران با هدف غواصی و تماشای آب های کریستالی آن به مالدیو سفر می نمایند و اگر شما هم با چنین هدفی مسافر مالدیو هستید باید با برترین اقامتگاه های مالدیو برای غواصی آشنا باشید. در این مطلب از خبرنگاران اقامتگاه ها و هر آنچه برای اقامت و غواصی در مالدیو باید از آن آگاه باشید را معرفی خواهیم کرد.

برترین اقامتگاه های مالدیو برای غواصی

برترین اقامتگاه های مالدیو برای غواصی کدامند؟

مالدیو برای بیشتر گردشگران یادآور دریای فیروزه ای، شن های سفید، نارگیل ها، ورزش های آبی و بسیاری سرگرمیات تابستانی دیگر است اما این ها تنها چیزهایی نیستند که در این کشور زیبا می توان تجربه کرد. یکی از مهیج ترین سرگرمیات جهان یعنی غواصی، از اصلی ترین سرگرمیاتی است که می توان در این کشور تجربه کرد. غواصی در مالدیو تجربه ای باشکوه است. این تجربه تنها سرگرمیی زیر آب نیست، با غواصی در مالدیو می توان صخره های مرجانی خوشرنگ و زیبا را از نزدیک دیدن کرد، به اعماق آب فرو رفت و در کنار ماهی های رنگارنگ شنا کرد.

برای تکمیل کردن لذت این تجربه، استراحتگاه های مختلفی در نزدیکی دریا و منطقه ها غواصی مالدیو ساخته شده اند تا مسافران در کنار استفاده از زیبایی های دریا، اقامتی راحت و خاطره انگیز را هم تجربه نمایند. اما در میان اقامتگاه های مختلفی که در این کشور وجود دارند، برترین اقامتگاه های مالدیو برای غواصی کدامند؟ این سوال را با معرفی اقامتگاه های مختلف در ادامه پاسخ خواهیم داد.

1. ایناهورا مالدیوز ریزورت - Innahura Maldives Resort

هتل ایناهورا مالدیوز ریزورت (Innahura Maldives Resort) اولین اقامتگاه برای غواصی در مالدیو است. این هتل که در شهر لاویانی آتول کشور مالدیو واقع شده، دارای 78 اتاق است. در این هتل علاوه بر غواصی امکان تجربه سرگرمیات دیگری مانند قایق رانی، موج سواری و دیگر ورزش ها و سرگرمیات آبی هم وجود دارد. البته سرگرمیات آبی تنها امکانات این هتل نیستند. بیلیارد، تنیس، تنیس روی میز، بار و کافه با اجراهای شبانه، موسیقی زنده و پذیرش 24 ساعته از دیگر امکانات ارائه شده این هتل برای گردشگران و مسافران هستند. بعلاوه گفتنی است که بگوییم تمام اتاق های هتل ایناهورا مجهز به تهویه هستند. یخچال، کتری، میز و صندلی ناهارخوری، صندوق امانات، اتاق بازی و رستورانی با منوی غذاهای رژیمی از خدمات و امکانات دیگر این هتل برای مسافرانی هستند که برای اقامت در مالدیو، این هتل را انتخاب می نمایند.

2. هتل 5 ستاره پارادایس آیلند ریزورت - Paradise Island Resort And Spa

یکی دیگر از هتل هایی که مسافران مالدیو، به خصوص مسافرانی که در پی غواصی در مالدیو هستند امکان اقامت در آن را دارند، هتل پارادایس آیلند (Paradise Island Resort And Spa) است. اقامت در این هتل از همان ابتدای ورود به مالدیو تجربه ای منحصر به فرد و فرق دارد. مسافرانی که برای اقامت در مالدیو این اتاق هتل را رزرو می نمایند، به وسیله قایق های تندرو به هتل آورده می شوند و با ورود به محوطه هتل با مجموعه ای از ویلاهای شخصی روبرو می شوند. در واقع این اقامتگاه برخلاف دیگر هتل های جهان یک مجتمع آپارتمانی با اتاق و سوئیت نیست، بلکه مجموعه ای است از ویلاها و کلبه های دنج و شخصی که در جزیره ای فوق العاده دیدنیی و زیبا در کنار هم قرار گرفته اند.

از امکانات سرگرمیی این هتل خاص و زیبا می توان به ورزش های آبی موتوری و غیرموتوری، سالن بازی بچه ها، ماساژ، بیلیارد، اسپا، باشگاه بدنسازی، استخر روباز و سرپوشیده، سونا و زمین تنیس اشاره نمود. امکان ویژه ای که این هتل برای مسافران خود در نظر گرفته است، غواصی در آب های زیبای اقیانوس هند همراه با مربیان حرفه ای است. البته اگر اهل سرگرمی های هیجان انگیز نباشید هم جای نگرانی نیست. در این هتل سرگرمی های آرام تری مانند رستوران هایی با انواع غذاهای بین المللی، بار و کافه هایی با موسیقی شبانه هم وجود دارد.

3. هتل باندوس مالدیو - Bandos Maldives

هتل باندوس مالدیو (Bandos Maldives) یکی دیگر از هتل هایی است که مسافران مالدیو با اقامت در آن می توانند به غواصی، شنا و انواع ورزش های آبی بدون کمترین دردسر یا احتیاجی به خروج از هتل برسند. این هتل در نزدیکی ماله، 10 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد و مانند هتل پارادایس آیلند راستا رسیدن به آن با قایق طی می گردد. یکی از ویژگی های خاص این هتل اتاق های آن هستند.

این هتل در یکی از بکرترین منطقه ها مالدیو قرار گرفته است و بیشتر اتاق های آن چشم انداز ای زیبا رو به دریا و طبیعت سرسبز دارند. دکور بیشتر اتاق های این هتل تحت تاثیر از طبیعت اطراف آن دکور چوبی دارد و در برخی اتاق ها امکانات ویژه آبی مانند سونا و جکوزی در اتاق مسافران هم وجود دارد. امکان برگزاری مهمانی و قرارهای کاری، مرکز تناسب اندام، زمین تنیس، غذاخوری های با آشپزان حرفه ای و ماساژ درمانی از دیگر خدماتی هستند که این هتل به مسافران خود ارائه می نماید.

4. هتل وان اند اونلی ریتی مالدیو - One&Only Reethi Rah

هتل وان اند اونلی ریتی مالدیو (One&Only Reethi Rah) یکی از بزرگ ترین هتل های این کشور است که علاوه بر غواصی در مالدیو، اقامتی لوکس و خاص هم در آن قابل تجربه است. این هتل 128 اتاق و چندین ویلا دارد که مسافران بسته به بودجه خود امکان رزرو هر کدام را دارند. از فعالیت هایی که می توان در این هتل لوکس و زیبا تجربه کرد، شنا در استخرهای روباز و سربسته، بیلیارد، سونا، اسپا، تنیس روی میز، گلف، کلوب شبانه، امکانات ورزش های آبی و ساحل خصوصی هستند. این هتل علاوه بر امکانات گفته شده، خدمات ویژه ای مانند صبحانه در اتاق، سرویس ویژه اتاق، خدمات خدمتکاری، محل مخصوص سیگار کشیدن، آرایشگاه و سوئیت ویژه ماه عسل را نیز به مسافران خود ارائه می نماید.

5. هتل کوکو بودو هیتی - Coco Bodu Hith

هتل کوکو بودو هیتی (Coco Bodu Hith) انتخابی مناسب برای مسافرانی است که با هدف سفری آرامش بخش به کشور مالدیو سفر می نمایند. در این اقامتگاه که خاص ترین اقامتگاه این کشور هم هست، در کنار غواصی در مالدیو می توانید در کلاس های یوگا زیر نظر مربیان حرفه ای و متخصص شرکت کنید. از امکانات این هتل برای آرامش مسافران در طول اقامت می توان به درمان های آبگرم اشاره نمود. این درما ن های ویژه در حمام آبگرم، به صورت ماساژ و حرکات ورزشی به مسافران ارائه می شوند. در هتل کوکو بودو هیتی، فعالیت هایی را تجربه خواهید کرد که در کمتر جایی وجود دارند. تمرین تای چی، شرکت در کلاس های آشپزی زیر نظر برترین آشپزهای جهان، قایق رانی، موج سواری، تنیس و تنیس روی میز از دیگر فعالیت هایی هستند که در این هتل قابل انجام می باشند. علاوه بر امکانات گفته شده در این هتل امکاناتی ویژه برای نگهداری و سرگرمی بچه ها هم وجود دارد.

6. هتل گرند پارک کوهیپارو - Grand Park Kodhipparu

یکی دیگر از برترین اقامتگاه ها برای غواصی در مالدیو، هتل گرند پارک کوهیپارو (Grand Park Kodhipparu) است. این هتل یکی از خاص ترین اقامتگاه های مالدیو برای استفاده از زیبایی های دریا و سرگرمیات آبی است. با اقامت در این هتل می توانید از پنجره اتاق خود حیات وحش آبی مانند دلفین ها، لاک پشت ها، کوسه های صخره ای و زیبایی های جزر و مد دریا را از نزدیک دیدن کنید. از امکانات این هتل برای اقامت مفرح مسافران می توان به سرگرمیات آبی خاص نظیر قایق رانی، ماهیگیری، موج سواری، تنیس روی میز و بیلیارد اشاره نمود. خانواده هایی که با فرزند خردسال به این هتل سفر می نمایند، امکان استفاده از خدمات نگهداری فرزند را دارند.

7. هتل ویلایی آداران پرستیژ - Adaaran Prestige Ocean Villas

هتل ویلایی آداران پرستیژ (Adaaran Prestige Ocean Villas) یکی دیگر از هتل های خاص مالدیو است که در منطقه آتولا قرار گرفته است. این هتل در یکی از منطقه ها بکر مالدیو با چشم اندازی بی نظیر ساخته شده و امکاناتی لوکس و ویژه به مسافران خود ارائه می نماید، بعلاوه همه اتاق های این هتل متراژی بزرگ دارند و با امکانات کامل در اختیار مهمانان می باشند. برخی از این اتاق ها تزئینات چوبی دارند و برخی از این اتاق ها نیز مدرن و خاص هستند. تمام اتاق ها روبروی اقیانوس هند هستند و نمایی بسیار زیبا دارند. اتاق های این هتل زیبا همانند خانه های جزیره ای هستند که علاوه بر چشم انداز بی نظیر دریا، چشم اندازی دیدنیی رو به جنگل هم دارند. در این هتل هم می توانید از امکانات سرگرمیی آبی مانند غواصی و قایق رانی لذت برده و از پنجره اتاق خود به دیدنی حرکت موج ها، شنا کردن ماهی ها و شیطنت دلفین ها بپردازید.

8. استراحتگاه و اسپا ویلینگیلی شانگری لا - Shangri La Villingili hotel

استراحتگاه و اسپا ویلینگیلی شانگری لا، یکی دیگر از اقامتگاه هایی است که مسافران مالدیو امکان رزرو اتاق و سکونت در آن را دارند. برای رسیدن به این هتل باید از جنگلی سرسبز و زیبا بگذرید تا به اتاق های آن برسید که در میان آب های اقیانوس هند قرار گرفته است. همه اتاق ها دارای تراسی هستند که میز و صندلی غذاخوری اتاق روی آن قرار گرفته تا مسافران هنگام صرف وعده های غذایی از زیبایی های دریا هم استفاده نمایند. این استراحتگاه ویژه هم انتخاب خوبی برای تجربه آرامش در سفر است. در این اقامتگاه زیبا امکاناتی مانند آموزش آشپزی، دوچرخه سواری، تنیس، تنیس روی میز، گلف، یوگا و ایروبیک به مسافران ارائه می گردد.

علاوه بر این ها در کنار هیجان غواصی در مالدیو در اعماق اقیانوس هند و قایق رانی در این اقیانوس، امکان استفاده از اسپا برای آرامش بیشتر و تقویت انرژی هم وجود دارد. بعد از یک غواصی هیجان انگیز می توانید ساعاتی را در آلاچیق های ساحلی این هتل گذرانده و غروب خورشید را همراه با صرف نوشیدنی های مخصوص مشاهده کنید.

9. هتل کاندیما مالدیو - Kandima Maldives

در نهایت به آخرین هتل از فهرست برترین اقامتگاه برای غواصی در مالدیو به هتل کاندیما مالدیو (Kandima Maldives) می رسیم. این اقامتگاه، یکی از هتل های 5 ستاره کشور مالدیو و هتلی لوکس و باشکوه است. امکانات بی نظیر این هتل در همه زمینه های رفاهی، سرگرمیی و ورزشی با برترین کیفیت به مسافران ارائه می شوند. هر آنچه که مسافران برای اقامتی راحت و ایده آل به آن احتیاج دارند در این هتل قابل تجربه است. در این هتل در کنار فعالیت های آبی مانند موج سواری، غواصی و قایق رانی و دیگر امکانات سرگرمیی مانند یوگا، دوچرخه سواری، تنیس و تنیس روی میز، امکانات ویژه دیگری مانند سالن جلسات و مهمانی ، مرکز تناسب اندام، رستوران، بار و خدمات اسپا هم وجود دارد. اتاق های این هتل دور تا دور استخر روباز آن قرار دارند و بعلاوه چشم انداز تمام اتاق ها ساحل زیبا و دریای نیلگون اطراف هتل است.

جاذبه های دیدنی مالدیو در کنار غواصی

هرچند بیشتر مسافران مالدیو با هدف غواصی و سرگرمیات آبی به این کشور سفر می نمایند اما دیدنی های مالدیو به سرگرمیات آبی خلاصه نمی شوند. از جمله جاذبه های دیدنی مالدیو در کنار غواصی می توان به بناهای تاریخی آن اشاره نمود. دین بیشتر مردم مالدیو اسلام است، به همین علت اصلی ترین جاذبه دیدنی این کشور بعد از سرگرمی غواصی، مسجد جامع السلطان است. موزه ملی ماله، بازار محلی ماله، کاخ مولی آگه و انواع بناهای تاریخی و سرگرمیی دیگر از دیگر جاذبه های دیدنی مالدیو در کنار غواصی و سرگرمیات آبی هستند.

نتیجه گیری غواصی در مالدیو

غواصی در مالدیو یکی از سرگرمیات اصلی است که مسافران این کشور، امکان تجربه آن در بیشتر مراکز سرگرمیی و اقامتی را دارند. این سرگرمی در بیشتر هتل های مالدیو به مسافران ارائه می گردد که برخی از آن ها در کنار غواصی خدمات ویژه دیگری را هم به مسافران خود ارائه می نمایند. در این مطلب از لحظه عکاسی برترین اقامتگاه های مالدیو برای غواصی را معرفی کردیم، اگر قصد سفر به این کشور زیبا را دارید برای آشنایی بیشتر، سایر مطالب ما در خصوص مالدیو و دیدنی های آن را دنبال کنید.

سوالات متداول غواصی در مالدیو

1. اصلی ترین سرگرمی در اقامتگاه های مالدیو کدام است؟

غواصی در مالدیو یکی از اصلی ترین سرگرمیاتی است که بیشتر اقامتگاه های این کشور خدمات ویژه آن را برای مسافران خود در نظر می گیرند.

2. خاص ترین اقامتگاه از نظر امکانات برای غواصی در مالدیو کدام است؟

اقامتگاه کوکو بودو هیتی یکی از خاص ترین اقامتگاه های مالدیو است که در کنار سرگرمیات آبی و غواصی امکان ورزش هایی مانند یوگا و بسیاری موارد دیگر هم در آن وجود دارد.

3. در کدام اقامتگاه ها امکان مشاهده طبیعت آبزی از اتاق های هتل وجود دارد؟

هتل گرند پارک و هتل آدارانا پرستیژ دو اقامتگاه مالدیو هستند که با اقامت در آن ها می توان بازی دلفین ها را از پنجره اتاق مشاهده کرد.

منبع: الی گشت

به "برترین اقامتگاه های مالدیو برای غواصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین اقامتگاه های مالدیو برای غواصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید