برترین زمان برای رفتن به اروپا (قسمت دوم)

به گزارش لحظه عکاسی، برترین زمان برای رفتن به اروپا در چه موقعی از سال است؟ برای دانستن این سوال در خبرنگاران همراه ما باشید.

برترین زمان برای رفتن به اروپا (قسمت دوم)

اروپا، قاره سبز مشهور، همیشه یکی از زیباترین و برترین مقاصد گردشگری در سراسر دنیا بوده است. همانطور که در قسمت اول مقاله گفته شد، فصول گردشگری به 3 فصل شلوغ، معمولی و خلوت تقسیم می شوند و اینکه کدام یک از این فصل ها بهتر و برتر از دیگری است، برمی گردد به قصد سفر شما و انتظاری که از مقصد سفر خود دارید.

سفر به اروپا در (Off Season) - زمستان

هر تابستان اروپا میزبان سیل انبوهی از گردشگران می گردد. قبل از اینکه تصمیم به سفر در فصل شلوغ بگیرید، یک سفر در زمستان در فصل خلوت در نظر خود داشته باشید.

بیشتر مواقع، مقرون به صرفه تر!

پرواز هایاین فصل، میلیون ها تومان مقرون به صرفه تر است. جمعیت کمتری به مسافرت می فرایند، پس می توانید اقامتگاه منتخب خود را با قیمتی بسیار کمتر بدست آورید.

هتل ها قیمت های خود را پایین می آورند و هتل های مقرون به صرفه بیشتر اتاق هایشان خالی است. بیشتر مهمانخانه ها و مسافرخانه های مقرون به صرفه نیز تعطیل هستند اما اگر یکی از آن ها باز بود، به احتمال زیاد خالی است و همین باعث سکوت و آرامش بیشتر آنجا می گردد.

برای اینکه بتوانید کمی از پول هایتان را پس انداز کنید، به یک مسافرخانه بروید و اگر نگاهی به جاکلیدی های آویزان بیاندازید و به مسئول آنجا بگویید که بودجه شما بسیار محدود است، می توانید حسابی سر قیمت چانه بزنید.

تمام اروپا برای شما است!

ماجراجویان در (Off Season) تک و تنها از خانه لئوناردو داوینچی بازدید می نمایند. از سواحل آدریاتیک لذت می برند و با نگهبانان شاتوی فرانسه گپ می زنند. در زمستان های ونیز، می توانید تک و تنها به بالای برج ناقوس سنت مارک بروید.

کسانی که در این فصل به اروپا می فرایند، برترین خدمات را از رستوران ها، مغازه ها و دفاتر توریستی دریافت می نمایند و اروپای واقعی را تجربه می نمایند.

برای هر هوایی آماده باشید

شب های برفی اروپا، به این علت که بیشتر موقعیتش با کانادا در یک راستا است، کوتاه است. ساعت 5 هوا تاریک می گردد. سرما و یخبندان از زمستان های اروپا بعید نیست.

لباس های خود در چمدان را برای یک سفر بارانی و برفی ببندید. لباس های چندلایه، کاپشن یا بارانی های ضدآب، دستکش، کلاه پشمی، کفش های ضدآب، و صد البته، یک چتر. لباس گرم بردارید. هتل های مقرون به صرفه ممکن است زیاد در خصوص سیستم گرمایش خود در فصل خلوت اهمیت ندهند.

روز ها کوتاه است

از روشنایی محدود در روز نهایت استفاده را ببرید. برخی مکان ها به کل تعطیل هستند و دیگر مکان ها ساعت های کمی باز هستند. تاریکی هوا به معنای تعطیلی این مکان ها است.

مسافرت زمستانی در شهر های بزرگ همانند مثل فصل های شلوغ به قوت خود باقی است اما در شهرهای کوچک کلافه نماینده می گردد و به راحتی می تواند خسته نماینده گردد. عصرهای اروپا در جاهای دیگر آن حال و هوایی لذت بخش و عالی دارد اما در خیابان های شمال آن که پس از تاریکی همه جا تعطیل می گردد، اینطور نیست.

تور های انگلیسی زبان که در فصل تابستان بسیار معمول است، در زمستان که بیشتر بازدیدنمایندگان مردم بومی آن کشور هستند بسیار کمیاب و نادر است. دفاتر اطلاع رسانی برای گردشگران معمولا در تمام سال باز هستند در زمستان ساعات کاری کمتری فعالیت می نمایند. زمان باز شدن فروشگاه ها و دیگر مراکز را نمی توان پیش بینی کرد. پس برترین کاری که می توان انجام داد این است که قبل از رفتن به سفر، ساعات خود را با برنامه خود هماهنگ کنید.

منبع: کجارو / ricksteves.com

به "برترین زمان برای رفتن به اروپا (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین زمان برای رفتن به اروپا (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید