تبدیل سبزوار به هاب لجستیک منطقه ای در دست پیگیری است

به گزارش لحظه عکاسی، خبرنگاران/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: با تبدیل سبزوار به هاب لجستیک منطقه ای تحول مالی مطلوبی در سطح استان و شرق کشور ایجاد می گردد.

تبدیل سبزوار به هاب لجستیک منطقه ای در دست پیگیری است

محمدصادق معتمدیان عصر شنبه، 17 مهر ماه، در نشست جمع بندی سفر به شهرستان سبزوار اضافه نمود: با تبدیل شدن سبزوار به هاب لجستیک منطقه ای بخشی از تجارت منطقه ها شرق کشور از این طریق انجام می گردد.

وی اظهار کرد: خراسان رضوی به 11 کشور منطقه و آسیای میانه دسترسی دارد که با تبدیل سبزوار به هاب لجستیک منطقه ای زمینه برای صادرات کالا به کشورهای این حوزه تسهیل می گردد.

استاندار خراسان رضوی گفت: در مورد تبدیل سبزوار به هاب لجستیک منطقه ای مطالعات اولیه و بعضی زیر ساخت ها اجرا شده و با ورود سرمایه گذار زمینه لازم فراهم شده است.

معتمدیان اضافه نمود: استقرار هواپیماهای حمل کالا در فرودگاه سبزوار تحول مالی چشمگیری در سطح منطقه و شرق کشور ایجاد می نماید.

60 مصوبه دستاورد سفر استاندار خراسان رضوی به سبزوار

استاندار خراسان رضوی اسم کرد: در سفر یک روزه به شهرستان سبزوار پس از احصا مسائل و بازدید از بعضی منطقه ها روستایی و هم حاشیه این شهر 60 برنامه برای برطرف مسائل این منطقه تصویب شد.

معتمدیان اضافه نمود: عمده این مصوبات در بخش های مالی، عمرانی، زیرساختی، مدیریت شهری و روستایی است که بهره لازم از ظرفیت های قانونی برای عملیاتی شدن این مصوبات به کار گرفته شده است.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اجرای این مصوبات از محل تامین اعتبار و توافق بین دستگاه های شهرستانی، استانی و ستاد استانداری انجام می گردد.

وی در ادامه سفر خود به شهرستان های این استان شب گذشته وارد سبزوار شد؛ دیدار با خانواده شهدا، دیدار های مردمی و نشست جمع بندی مصوبات سفر از برنامه های امروز معتمدیان در این شهرستان بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تبدیل سبزوار به هاب لجستیک منطقه ای در دست پیگیری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبدیل سبزوار به هاب لجستیک منطقه ای در دست پیگیری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید