تشکل ها نقش اساسی در جلب مشارکت مردم و توسعه گردشگری مازندران دارند

به گزارش لحظه عکاسی، میراث آریا/ براساس گزارشات بدست رسیده، تشکل ها نقش اساسی در جلب مشارکت مردم و توسعه گردشگری مازندران دارند.

تشکل ها نقش اساسی در جلب مشارکت مردم و توسعه گردشگری مازندران دارند

محمد علی شفیعی در نشست با تشکل های مردم نهاد استان مازندران در حوزه گردشگری با اشاره به نقش تشکل های مردم نهاد در اطلاع رسانی و جلب مشارکت مردمی در زمینه توسعه گردشگری گفت: این تشکل ها می توانند با هماهنگی بین دولت و مردم، بهره وری در استفاده از منابع را افزایش دهند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران از تشکل ها به عنوان نهادهای مردم محور یاد کرد و افزود: تشکل های اجتماعی حوزه گردشگری نقش مهمی در توسعه این صنعت دارند.

شفیعی در ادامه گفت: تشکل های مردم نهاد می توانند در حوزه های مطالعاتی، بازاریابی گردشگری، برگزاری تورهای هدفمند، تهیه محصولات فرهنگی از جاذبه های فرهنگی، تاریخی، گردشگری، صنایع دستی، آداب و رسوم محلی، مذهبی، عروسی، گویش ها، موسیقی و برگزاری جشنواره ها و کارگاه های آموزشی به توسعه صنعت گردشگری استان کمک کنند.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران گفت: در حال حاضر تشکل های مردمی در زمینه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان ثبت شده که می توانند محور توسعه گردشگری و استان باشند.

منبع: همگردی

به "تشکل ها نقش اساسی در جلب مشارکت مردم و توسعه گردشگری مازندران دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکل ها نقش اساسی در جلب مشارکت مردم و توسعه گردشگری مازندران دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید