تصمیم عجیب مجیدی و بی اعتمادی به مدافعان جوان استقلال

به گزارش لحظه عکاسی، فرهاد مجیدی و تیمش در حالی به دیدار مقابل نساجی رسیدند که سرمربی آبی ها علیرغم در اختیار نداشتن چند مدافع میانی، کماکان از تعداد قابل ملاحظه ای بازیکن در این پست بهره مند بود، اما ترجیح داد یک بازیکن غیر متخصص را در این پست به کار گیرد.

تصمیم عجیب مجیدی و بی اعتمادی به مدافعان جوان استقلال

ابتلای همزمان عارف غلامی و سیاوش یزدانی به کرونا و تنبیه انضباطی محمد دانشگر باعث شد تا مجیدی همزمان 3 بازیکن اصلی این پستش را در اختیار نداشته باشد. با این حال در اردوی استقلال نام چندین مدافع میانی جوان به چشم می خورد که هرکدام از آنها بازیهای متعددی در گذشته برای این تیم انجام داده اند.

شاهین طاهرخانی باتجربه ترین جوان آبی ها در این پست است که در این فصل بازیهای سنگینی از جمله دربی و دو دیدار آسیایی تیمش را تجربه کرده است. سینا خادم پور و عظیم گوگ دو مدافع میانی دیگری هستند که در اردوی آبیها حضور داشته و آنها هم قابلیت حضور در پست مدافع میانی را دارند. با این حال فرهاد مجیدی ترجیح داد به جای استفاده از این بازیکنان جوان در پستی تخصصی، یک بازیکن باتجربه به اسم فرشید باقری را به شکلی غیر تخصصی در این پست بازی دهد.

مجیدی برای دومین هفته متوالی تیمش را از ترکیب 3 مدافع میانی خارج کرد تا کماکان اثری از سیستیمی که استراماچونی آن را در استقلال جا انداخت دیده نشود. در این سیستم روزبه چشمی در کنار فرشید باقری زوج قلب دفاعی آبی ها را تشکیل می دادند و وریا غفوری به همراه میلاد زکی پور مدافعان کناری این تیم بودند.

استقلال در ادامه مسابقات خود در لیگ برتر در چارچوب هفته بیست و ششم میزبان نساجی بود که با نتیجه یک-یک در این دیدار خانگی متوقف شد تا امتیازات بازی را با میهمانش تقسیم کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "تصمیم عجیب مجیدی و بی اعتمادی به مدافعان جوان استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصمیم عجیب مجیدی و بی اعتمادی به مدافعان جوان استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید