معرفی قهرمان نباید با حرف و حدیث باشد، مدیرعامل استقلال صادق باشد

به گزارش لحظه عکاسی، غلامرضا فتح آبادی در تبادل نظر با خبرنگاران، در خصوص اینکه گفته می گردد شاید دوباره لیگ شروع گردد، گفت: در تمام جهان به دلیل شیوع بیماری کرونا همه رویدادهای ورزشی تعطیل شده است و باعث شده تمامی ورزشکاران خانه نشین شده و نتوانند تمرینات همیشگی خود را انجام دهند.

معرفی قهرمان نباید با حرف و حدیث باشد، مدیرعامل استقلال صادق باشد

این پیشکسوت ادامه داد: بنابراین اگر قرار است لیگ دوباره شروع گردد نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و منضبط هستیم زیرا فشار بیش از حد به بازیکنان می تواند باعث آسیب دیدگی آنها گردد و باعث گردد مدت ها از فوتبال دور باشند. مسئولان فوتبال کشور باید تابع تصمیمات فیفا بوده و منتظر این باشند که اجازه دهند لیگ های ایران همانند لیگ های سایر جهان دوباره ادامه یابد.

وی در خصوص حضور سعادتمند به عنوان مدیرعامل جدید استقلال و ملاقات او با پیشکسوتان استقلال گفت: یکی از کارهای خوبی که سعادتمند در این روزها انجام داد جلسات متعدد با بزرگان استقلال است، آنها یکی از سرمایه های باشگاه هستند، سال ها برای این تیم زحمت کشیدند و با مسائل این تیم آشنا هستند.

بازیکن پیشین آبی پوشان تاکید نمود: پیشکسوتان استقلال می توانند تجربیات خود را در اختیار مدیرعامل استقلال قرار داده و او به بهترین نحو استفاده کند البته یکی از راهکارهایی که می تواند ضامن پیروزیت سعادتمند در باشگاه استقلال باشد صداقت است. صادق بودن با طرفداران و بازیکنان می تواند او را از حواشی دور نموده و در راه پیروزیت قرار دهد. بنابراین او می تواند در شرایط سختی که این روزها استقلال قرار گرفته است پیروز گردد به شرطی که مسائل را با طرفداران مطرح نموده و آنان را از اتفاقات خوب و بد مطلع کند.

فتح آبادی در خاتمه و در پاسخ به این سوال که عده ای خواهان قهرمانی یک تیم در لیگ نوزدهم هستند گفت: یا باید لیگ را تعطیل کنیم یا بازی ها را ادامه دهیم. 9 هفته از زمان بازی ها باقی مانده و 27 امتیاز می تواند بالا و پایین جدول تغییر را دهد بنابراین اگر می خواهیم قهرمان معرفی کنیم 9 هفته باقی مانده را برگزار کنیم تا هیچ حرف و حدیثی در این خصوص وجود نداشته باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "معرفی قهرمان نباید با حرف و حدیث باشد، مدیرعامل استقلال صادق باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی قهرمان نباید با حرف و حدیث باشد، مدیرعامل استقلال صادق باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید