خبرنگاران بیمارستان بعثت سنندج بیمار کرونایی پذیرش نمی کند

به گزارش لحظه عکاسی، سنندج - خبرنگاران - مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: بیمارستان بعثت سنندج از پذیرش مبتلایان به کرونا در رده سنی بزرگسالان خارج شد.

خبرنگاران بیمارستان بعثت سنندج بیمار کرونایی پذیرش نمی کند

دکتر آرزو فلاحی شامگاه جمعه در گفت وگوی خبری گفت: بیمارستان بعثت سنندج که بخشی از فضای درمانی خود را به بیماران مبتلا به کرونا اختصاص داده بود امروز از پذیرش بیماران بزرگسال مبتلا به این ویروس خارج شد.

وی با بیان اینکه دیوارهای حائل بین بخش های بستری بیماران مبتلا به کرونا برداشته شد، افزود: در حال حاضر 2 خانم باردار، 2 کودک سه ساله و هفت ساله مبتلا به کرونا که بیماری زمینه ای نیز دارند در این بیمارستان بستری هستند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان افزود: بیمارستان توحید و کوثر سنندج در حال حاضر برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا اختصاص دارد.

فلاحی خطاب به شهروندان گفت: با توجه به استمرار بیماری کرونا و تغییر ماهیت مداوم این ویروس در مکان های عمومی و به محض خروج از منزل از ماسک استفاده کنید.

وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی ملاقات همراهان و بستگان بیماران در همه بیمارستان های استان ممنوع است، تاکید کرد: این امر به منظور حفظ ایمنی بیماران و پیشگیری از همه گیری ویروس کرونا در سطح جامعه ضرورت دارد.

بنابراعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز 252 هزار و 720 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 142 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 12 هزار و 447 نفر رسیده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بیمارستان بعثت سنندج بیمار کرونایی پذیرش نمی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بیمارستان بعثت سنندج بیمار کرونایی پذیرش نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید