تمهیدات دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برای برگزاری امتحانات مجازی، دانشجویان نگران نباشند

به گزارش لحظه عکاسی، مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان از تمهیدات لازم برای برگزاری امتحانات مجازی با ملاحظه شرایط مختلف در این دانشگاه خبر داد و از دانشجویان خواست که نگران امتحانات سرانجام ترم نباشند.

تمهیدات دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برای برگزاری امتحانات مجازی، دانشجویان نگران نباشند

اصغر عالمیان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های خبرگزاری لحظه عکاسی از برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان به صورت مجازی خبر داد و عنوان نمود: توجه به ضرورت و اولویت حفظ سلامت دانشجویان و خانواده ها و ملاحظه شرایط استانی مبارزه با کرونا و ورود برخی از مناطق استان به شرایط هشدار و حتی شرایط قرمز، بالاخره دانشگاه را پس از دو هفته بررسی به جمعبندی نهایی برای برگزاری امتحانات به صورت غیرحضوری رساند.

وی اضافه نمود: در این خصوص و با توجه به دغدغه ها و تأکیدات رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، کارگروه های مختلفی از روزهای گذشته در واحدهای دانشگاهی استان، حوزه معاونت آموزشی، دانشکده ها، حوزه معاونت دانشجویی و حوزه فناوری اطلاعات دانشگاه تشکیل شد و اکنون مقدمات برگزاری مجازی امتحانات را تدارک دیده اند.

دبیر شورای اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: همانگونه که قبلا به اطلاع دانشجویان رسیده است، امتحانات دروس عمومی و معارف به صورت برخط از روز شنبه 24 خرداد تا روز پنج شنبه 29 خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان(خوراسگان) و برخی واحدهای دانشگاهی استان برگزار خواهند شد.

عالمیان با اشاره به اینکه جزئیات نحوه برگزاری امتحانات مجازی دروس تخصصی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد به لحظه عکاسی گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده و با هدف جلوگیری از تراکم در سامانه های مجازی، زمان بندی برگزاری امتحانات، برای دانشجویان توسعه یافته است و بعضا نیز با بازه زمانی بیشتری برگزار خواهند شد و در مرحله امتحانات دروس عمومی و معارف نیازی به دوربین (وب کم) نخواهد بود.

مدیرکل روابط عمومی واحد اصفهان با تأکید بر توجه ویژه مسئولان دانشگاه به عدالت آموزشی و رعایت موازین صحیح امتحانی، اظهار داشت: اگرچه برگزاری حضوری امتحانات برای دانشگاه و دانشجو به مراتب مناسب تر و آسان تر است؛ اما ملاحظه حفظ سلامتی دانشجویان و خانواده، مبنای تصمیمات بوده و خواهد بود.

عالمیان اظهار کرد: انعطاف در تصمیم گیری ها و تسهیل در برگزاری امتحانات و توجه به دغدغه و نگرانی بجای دانشجویان در خصوص اشکالات احتمالی در اتصال و یا قطعی سامانه، مستندسازی امتحانات، تسهیل در برگزاری، آگاهی از شیوه امتحان دادن، پذیرفتن یک بار غیبت موجه در امتحان، جلوگیری حداکثری از روش های متقلبانه و ... کاملا مدنظر مسئولان برگزارکننده امتحان بوده است و به تدریج به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

وی اضافه نمود: در این ایام لازم است دانشجویان برای کسب اطلاع از زمان بندی به سامانه دانشجویی خود و در خصوص نحوه حضور در امتحانات، به بخش اطلاعیه ها در سایت دانشگاه مراجعه کنند و آخرین اخبار موثق را صرفا از مبادی رسمی دانشگاه مانند صفحه روابط عمومی دانشگاه در اینستاگرام و پیام رسان ایتا، دریافت کنند.

عالمیان با تأکید مجدد بر اینکه دانشجویان نگرانی خاصی از بابت امتحانات نداشته باشند به لحظه عکاسی گفت: دانشجویان برای شرکت در امتحانات دروس عمومی و معارف خود(24 تا 29 خرداد) بر اساس جدول زمان بندی مندرج در بخش اطلاعیه های سایت اصلی دانشگاه، با همان نام کاربری و رمز عبور سامانه دانشجویی خود به سامانه امتحانات مجازی به نشانی: lmst.khuisf.ac.ir مراجعه و در امتحان درس خود شرکت کنند.

4062/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "تمهیدات دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برای برگزاری امتحانات مجازی، دانشجویان نگران نباشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمهیدات دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان برای برگزاری امتحانات مجازی، دانشجویان نگران نباشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید