خبرنگاران موافقت وزارت ورزش و جوانان با تجهیز ورزشگاه آستارا

به گزارش لحظه عکاسی، آستارا - خبرنگاران - نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی از موافقت وزارت ورزش و جوانان با تامین سیستم روشنایی، فنس کشی، صفحه نمایشگر و تکمیل جایگاه تماشاگران ورزشگاه وحدت این شهرستان خبر داد.

خبرنگاران موافقت وزارت ورزش و جوانان با تجهیز ورزشگاه آستارا

غلامرضا مرحبا روز چهارشنبه به خبرنگار لحظه عکاسی اظهار کرد: کمبودهای ورزشگاه وحدت آستارا در روزهای گذشته در جلسه ای با وزیر ورزش و جوانان در وزارتخانه مربوطه مطرح و با اختصاص آنها موافقت شد.

وی ادامه داد: تجهیز ورزشگاه وحدت از مطالبات جامعه ورزشی بخصوص دوستداران فوتبال در آستارا بود و تا پایان سال جاری بخش مهمی از آن ورزشگاه تجهیز خواهد شد.

وی گفت: تیم های فوتبال شهرداری و فرهنگ ایثار آستارا در لیگ های دسته دوم و سوم کشور بازی می کنند و به زودی به باشگاه های آن تیم ها نیز تجهیزات ورزشی اختصاص خواهد یافت.

کننده آستارا گفت: چهار قطعه زمین از اراضی تحت تملک اداره ورزش و جوانان برای ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستاهای بیجاربین، ویرمونی، عنبران و عباس آباد اختصاص یافته و تجهیز این زمین ها نیز در دستور کار است.

وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا هم گفت: 40 میلیارد ریال برای تکمیل استخر ورزشی نیاز است و در روزهای گذشته با پیگیری کننده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی، 20 میلیارد ریال اعتبار برای آن تصویب شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در 35 هیات ورزشی آن ساماندهی شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران موافقت وزارت ورزش و جوانان با تجهیز ورزشگاه آستارا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران موافقت وزارت ورزش و جوانان با تجهیز ورزشگاه آستارا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید