در جستجوی عطر نان در طهران ، هفدهمین تور تهرانگردی مرکز تهران شناسی خبرنگاران

به گزارش لحظه عکاسی، هفدهمین تور تهرانگردی مرکز تهران شناسی خبرنگاران با عنوان در جستجوی عطر نان در طهران فردا پنجشنبه 9 اردیبهشت ماه برگزار می گردد.

در جستجوی عطر نان در طهران ، هفدهمین تور تهرانگردی مرکز تهران شناسی خبرنگاران

به گزارش لحظه عکاسی، در میان ما ایرانی ها یک باور عامیانه است که استشمام عطر و بوی نان باعث کاهش افسردگی می گردد. البته ناگفته نماند که خوردن نان با غذا آنقدر رایج و عادی است که نمی توانیم زندگی بدون نان را تصور کنیم. در واقع نان پای ثابت سفره ها و وعده غذایی ماست.

اگر علاقه مند سفر به تاریخ و سرگذشت نان در تهران هستید، هفدهمین تور تهرانگردی مرکز تهران شناسی لحظه عکاسی را با عنوان در جستجوی عطر نان در طهران از دست ندهید. شرکت نمایندگان در این تور مجذوب نماینده با گشت و گذار در دل محله ها از کارخانه فراوری آرد در سه راه آذری، محله امیریه و قدیمی ترین نانوایی سنگکی تهران، سیلوی تهران اصلی ترین مکان نگهداری آرد در مرکز، میدان محمدیه، تیمچه وکیل التجار و تاپوهای نگهداری گندم، میدان قزوین و راسته پخت نان سنتی، میدان صاحب جمع و انبار گندم تماشا می نمایند و با قصه های جالب مرتبط با نان از جمله ترور اسماعیل خان آشنا می شوند.

روای این سفر تاریخی در دل کوچه پس کوچه های تاریخ نصر الله حدادی تهران شناس و کارشناسان سیلوی تهران هستند.

اگر مشتاق سفر با این تور هستید روز پنجشنبه 9 شهریور ماه ساعت 7:45 می توانید به نشانی میدان شهدا، بعد از خشکبارچی، بن بست سرو، پلاک 1640، زینبیه رسانه مراجعه کنید. البته قبل از حرکت عدد یک را به شماره 3000251 ارسال کنید و در ساعت اداری با شماره 23023453 تماس بگیرید.

منبع: همشهری آنلاین

به "در جستجوی عطر نان در طهران ، هفدهمین تور تهرانگردی مرکز تهران شناسی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در جستجوی عطر نان در طهران ، هفدهمین تور تهرانگردی مرکز تهران شناسی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید