دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای حضور درانتخابات

به گزارش لحظه عکاسی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم بابصیرت باب الرضا-گنجینه معرفت ها برای حضور در انتخابات دعوت به عمل آورد.

دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای حضور درانتخابات

به گزارش خبرنگار گروه استان های لحظه عکاسی از بجنورد ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در آستانه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین میان دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، در فراخوانی از عموم مردم قدرشناس، بصیر و ولایتمدار استان خراسان شمالی برای حضور حداکثری و هرچه پرشورتر در انتخابات دوم اسفند؛ دعوت به­عمل آورد.

بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّى یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم

ملت نستوه ایران اسلامی پس از گذر از حوادث پرالتهاب و پر فراز و نشیب در حساس ترین برهه تاریخ انقلاب اسلامی و درحالی که دنیا نظاره گر حماسه آفرینی شگفتی ساز دیگری از مردم لحظه شناس و صبور ایران اسلامی است؛ می فرایند تا با شرکت در آزمون بزرگ دیگر رأی بر عزّت، عظمت و اقتدار ایران اسلامی دهند و در اعتلای ایران همیشه سربلند که به پایش خون هزاران شهید گلگون کفن ریخته و هزاران سرو رشید در خاک پاکش سرنهاده اند، در تجلی گاه جمهوریت میهن عزیز مشق شور، شعور و حضور کنند.

امروز شیاطین جبهه کفر به صراحت تیغ از نیام کشیده و با تمام قوا به میدان آمده­اند و با دمیدن روح ناامیدی و یأس قلب نظام مقدس جمهوری اسلامی؛ یعنی وحدت و همبستگی امت را نشانه رفته و به دنبال سهم خواهی از ملتی هستند که در طول چهل سال بار ها و بار ها با خفت بدرقه شان کرده اند و در پی سرافکندگی چهل ساله خود به دنبال سیطره دوباره بر منطقه و کشور هستند. اما هیهات مردمی که رد تازیانه طاغوت و خفت سرسپردگی هنوز بر تنشان مانده، قدر آزادی و حریت را می دانند؛ می دانند ارزش حضورشان در صحنه را و می دانند رأی شان تضمین کننده امنیت، اقتدار عزّت است و هرگز اجازه نخواهند داد قدم اجنبی به خاکی برسد که وجب به وجبش آغشته به خون سرداران خطه حماسه و عزّت است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از عموم مردم بابصیرت باب الرضا-گنجینه معرفت ها و عاشقان سردار دل ها دعوت می کند تا هم پای ایران اسلامی یک صدا و یکپارچه به ندای مقتدای عظیم الشأن، حضرت امام خامنه ای مدظله العالی لبیک گفته و در میعادگاه دوم اسفند؛ حماسه جاوید دیگری رقم بزنند.

ر

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای حضور درانتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای حضور درانتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید