راه حلی برای خرید آسان و ارزان بلیط هواپیما

به گزارش لحظه عکاسی، خرید اینترنتی بلیط هواپیما از میان 1000 ایرلاین داخلی و خارجی و رزرو آنلاین هتل از بین 400 هزار هتل در سراسر جهان به وسیله زورق در کمترین زمان ممکن

راه حلی برای خرید آسان و ارزان بلیط هواپیما

چند سالیست که با اسم سفر، خرید آنلاین بلیط هواپیما به ذهنمان میرسد؛ خریدن بلیط هواپیما آنقدر راحت و در دسترس شده که خیلیها همین امروز تصمیم به سفر میگیرند، بلیط هواپیما را در چند دقیقه آنلاین میخرند، هتلشان را رزرو مینمایند و فردا راهی سفر میشوند. سفر کردن انقدر آسان شده که دیگر هیچ بهانهای نمیتواند جلویمان را بگیرد؛ خرید آنلاین بلیط هواپیما نه کردیت کارت قصد دارد، نه وقت و مرخصی ساعتی،نه هزینه رفت و آمد، نه حتی پول زیاد چون گزینههایتان برای انتخاب بیشترند و میتوانید پرواز ارزانتر را انتخاب کنید. کافیست شما تصمیم به سفر بگیرید، در سایت خرید آنلاین بلیط هواپیما و رزرو هتل زورق، مقصد و تاریخ سفرتان را انتخاب کنید تا هر گزینهموجودی که بهصورت دنیای برای پرواز و هتل هست را ببینید و بهترین و مناسبترین را انتخاب کنید. در واقع شما به یک منبع آنلاین دنیای متصل میشوید که هزاران مسافر دیگر از جای جای دنیا به آن وصلند و بهصورت مستقیم، بدون واسطه یا کارگزار،قیمت بلیط هواپیما، ساعت پرواز، ایرلاین و هر چه که برایتان مهم است را مشخص میکنید تا بهترین بلیط را پیدا کنید. کمتر جایی همچین امکانی دارید تا از بین پروازهای مختلف و هزاران هتل بتوانید از یک منبع دنیای خرید کنید و ریالی پرداخت کنید و نیازی به کردیت کارت نداشته باشید.

همین ویژگیهای این سرویسها باعث میشوند که بیشتر از نیمی از مسافرین در دنیا به جای استفاده از روش سنتی، یعنی مراجعه حضوری به آژانسهای خدمات گردشگری بلیط هواپیما را آنلاین بخرند و با استفاده از اینترنت، هتل رزرو نمایند.

زورق، جامعترین سایت خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل خارجی و داخلی

زورق، سایت رزرو آنلاین هتل، خرید بلیط هواپیما و اطلاعات جامع سفر، از ابتدای آغاز فعالیتش، قصد همراه شدن با پیشرفتهای دنیای را داشته و همواره یک هدف داشته؛ فراهم کردن امکان سفری آسان، دلخواه و مطمئن برای مسافر ایرانی. با گذشتن چند سال متمادی از فعالیتش و تجربهاش در این زمینه، توانسته رضایت مسافرانش را جلب کند و این افتخار را برای خودش داشته باشد که تامیننماینده نیازهای سفر آنها باشد؛ نیازهایی که به بهترین و باکیفیتترین حالت رفع میشوند؛ از خرید بلیط هواپیما از میان 1000 ایرلاینداخلی و خارجی گرفته تا رزرو آنلاین هتل از بین 400 هزار هتل در سراسر دنیا و البته در اختیار گذاشتن راهنماهای سفر جامعی از مقاصد مختلف دنیا که خودش بهعنوان گنجینهو مزیتی عظیم برای مسافران محسوب میشود.

انتخاب از بین ایرلاینهای مختلف، نمایش جزئیات قیمت و تاریخ و ساعت پرواز، انتخاب از بین هتلهای مختلف شهرهای متفاوت، پرداخت آنلاین و دریافت رسید قطعی از مزایای خرید از سایت زورق است.

زورق سعی دارد تا در انتخاب مقصد، خرید بلیط هواپیما، رزرو هتل و حتی برنامهریزی روزهای سفر در کنار مسافران باشد. راهنمای سفر زورق، با در اختیار گذاشتن اطلاعات جامعی از دیدنیها، مراکز خرید، دیدنیهای مخصوص بچه ها، غذاهای محلی، حملونقل عمومی و ... شهرهای مختلف دنیا، سعی دارد به مسافران در انتخاب مقصدشان یاری کند؛ شهر ساحلی دوست دارید یا شهر تاریخی؟ هدفتان گشت و گذار بین مردم و بازدید از جاهای دیدنی شهرهاست یا گشتن در مراکز خرید عظیم؟ میخواهید بدون ویزا سفر کنید یا مقصدتان یکی از شهرهای اروپاست؟ با هر طرز و فکر و سلیقهای، در نهایت میتوانید با مطالعه راهنمای سفرهای زورق، مقصدتان را انتخاب کنید و برای روزهای سفرتان برنامهریزی کنید. پشتیبانی 24 ساعته زورق برای خریداران بلیط هواپیما و رزرو آنلاین هتل هم برای مسائل احتمالی خرید و رزرو شما، در هر مرحلهای از سفر آماده یاری و پاسخگویی است.

خرید بلیط هواپیما از زورق در هر ساعتی از شبانهروز

خرید بلیط هواپیما از سایت زورق این خوبی را دارد که شما در هر ساعتی از روز که بخواهید میتوانید خریدتان را انجام دهید. نیازی نیست در ساعت اداری، یک جهت طولانی را تا شرکت طی کنید، چند ساعتی منتظر بمانید و در نهایت، بعد از از دست دادن نیمی از روزتان، بدون اطمینان، بلیط هواپیما خریده باشید. میتوانید در خانه یا محل کارتان، صبح یا شب، وارد سایت زورق شوید و همه بلیطهای مقصد مورد نظرتان را ببینید؛ مقصد و تاریخ انتخابیتان را وارد میکنید و زورق همه پروازهای موجود را از معتبرترین ایرلاینهای دنیا برایتان بهنمایش میگذارد. حتی میتوانید قیمت بلیط هواپیما را هم فیلتر کنید. انتخاب با شماست؛ پرواز مستقیم، پرواز با یک یا چند توقف، پرواز صبح زود یا شب، بلیط هواپیما ارزان یا بلیط هواپیمای لوکس با هزینه بالا. همه اینها گزینههاییست که زورق برای خرید بلیط هواپیما در اختیارتان میگذارد. بعد از انتخاب پرواز مورد نظرتان، در کمترین زمان میتوایند مراحل پرداخت و تکمیل فرآیند خرید را انجام دهید؛ اطلاعات شخصیتان را وارد میکنید، وارد درگاه بانک میشوید، به وسیله کارتهای عضو شتاب، آنلاین پرداخت میکنید و بعد از این مراحل، بلیط هواپیما برایتان ایمیل میشود. اپلیکیشن زورق که میتوانید آن را رایگان از فروشگاههای اینترنتی دانلود و بر روی سیستمهای اندروید و IOS نصب کنید هم برای راحتی بیشتر مسافران طراحی شده. به وسیله این اپلیکیشن، میتوانید همه مراحل خرید بلیط هواپیما را با تلفن همراهتان پیش ببرید و با سرعت بیشتری خرید کنید.

پرداخت ریالی، پشتیبانی خرید و ضمانت اعتبار با زورق

حتما برای شما هم مهم است که نسبت به خریدتان مطمئن باشید، در صورت ایجاد مشکل از هدایت تیم پشتیبانی بهره ببرید و با خیال راحت، روزهای سفرتان را بگذرانید. پشتیبانی آنلاین زورق، به شما این امکان را میدهد که در زمان خرید، بهصورت آنلاین با پشتیبانان در ارتباط باشید. از طرفی، پشتیبانی 24 ساعته زورق، برای وقتهای ضروری، حتی در طول سفرتان، آماده پاسخگویی به سوالات و حل مسائل شماست. زورق، برای خرید هر بلیط هواپیما و رزرو هر هتل، برای شما رسید قطعی خرید ارسال و بلیط هواپیما چارتری را با ضمانت اعتبار صادر میکند. زورق سعی دارد بیشترین اطمینان را بین مسافر و تیم خود ایجاد کند.

برای خرید بلیط هواپیما از زورق تخفیف بگیرید

شما میتوانید با وارد کردن یک ایمیل ساده در زورق عضو شوید و برای اولین خریدتان 5% تخفیف بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی بگیرید. علاوه بر این زورق با جشنوارههایی که در مناسبتهای مختلف سال برگزار میکند، در زمانهای اوج سفر و زمان تعطیلات، به مسافرانش تخفیفهای ویژهای برای خرید بلیط هواپیما و سفر ارزانتر را هم برای مسافرانش فراهم نموده است. . برای بهار و تابستان، فصل سفر و گشت و گذار هم پیشنهادهای ویژهای دارد که میتوانید با عضویت در کانال تلگرام زورق، از آنها باخبر شوید.

شما فقط چمدان ببندید.

منبع: setare.com

به "راه حلی برای خرید آسان و ارزان بلیط هواپیما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه حلی برای خرید آسان و ارزان بلیط هواپیما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید