رنگرز: میدان دادن به فرنگی کاران جوان هدف اصلی ما در جام جهانی است

به گزارش لحظه عکاسی، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: با هدف میدان دادن به فرنگی کاران جوان و پشتوانه سازی در جام جهانی آذربایجان به میدان می رویم.

رنگرز: میدان دادن به فرنگی کاران جوان هدف اصلی ما در جام جهانی است

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در آستانه رقابت های جام دنیای گفت: تیم ملی کشتی فرنگی ایران با هدف میدان دادن به جوانان و پشتوانه سازی راهی آذربایجان محل برگزاری مسابقات جام دنیای شده است و به هیچ عنوان دنبال نتیجه گیری نیستیم.

وی توضیح داد: قصد ما فرصت دادن به نفرات پشتوانه است تا بتوانیم آن ها را در یک تورنمنت معتبر محک بزنیم تا سال آینده که میزبان رقابت های جام دنیای هستیم با تمام ظرفیت فنی خود در مسابقات حضور داشته باشیم.

قهرمان دنیا درباره آخرین شرایط فرنگی کاران گفت: بچه ها در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارند و 6 مدال آور مسابقات امید های دنیا در ترکیب تیم ملی هستند. در این دوره از رقابت ها با میانگین سنی 21 سال به میدان می رویم. این کشتی گیران سرمایه های کشتی فرنگی هستند که می توانیم سال های سال از وجود آن ها استفاده کنیم.

رنگرز درباره حریفان اصلی ایران در مسابقات جام دنیای، گفت: تیم های حاضر با نفرات اصلی در مسابقات شرکت کردند و همه خوب هستند. روز شنبه اولین ملاقات ما با ترکیه است و از مردم ایران می خواهم که ما را دعا نمایند تا جوانان بتوانند در این رقابت ها خوش بدرخشند.

تیم کشورمان در رقابت های جام دنیای 2022 با تیم های ترکیه و قرقیزستان همگروه است که تیم ایران در نخستین ملاقات از ساعت 10 صبح روز شنبه 14 آبان ماه به مصاف تیم ترکیه می رود.

دومین ملاقات تیم ایران نیز ساعت 17 روز شنبه با تیم قرقیزستان برگزار می گردد.

رقابت های رده بندی و فینال این مسابقات نیز به ترتیب ساعت 17 و 18:30 روز یکشنبه 15 آبان ماه برگزار می گردد.

لحظه عکاسی ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رنگرز: میدان دادن به فرنگی کاران جوان هدف اصلی ما در جام جهانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنگرز: میدان دادن به فرنگی کاران جوان هدف اصلی ما در جام جهانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید