مهابادی: انتظار ما این است که مسابقات آسیایی برگزار شود

به گزارش لحظه عکاسی، سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران ابرز امیدواری کرد که مسابقات آسیایی در رده های پایه برگزار شوند.

مهابادی: انتظار ما این است که مسابقات آسیایی برگزار شود

به گزارش لحظه عکاسی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال داوود مهابادی پس از دومین مسابقه محبت آمیز برابر تیم جوانان تاجیکستان گفت: با وجود سردی هوا شاهد بازی بسیار خوبی از سوی هر دو تیم بودم. ما در نیمه اول صاحب فرصت های خوبی شدیم و در همان 20 دقیقه ابتدایی دو بار ضربات بازیکنان به تیر دروازه برخورد کرد.

وی ادامه داد: در مقابل تاجیکستان روی یک حرکت فردی به گل تساوی رسید. در نیمه دوم هم تیم ما صاحب توپ و میدان بود و یک فرصت تک به تک عالی را از دست دادیم. می توانستیم برنده از این مسابقه خارج شویم، البته داور هم قضاوت خوبی نداشت و ما متضرر شدیم از تصمیمات. در مجموع این دو بازی برای ما بسیار مفید بود. تاجیکستان همان تیمی است که در جام جهانی نوجوانان حضور داشت و در آسیا عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد. همان بازیکنان به این رده منتقل شدند که تیم بسیار قدرتمند و هماهنگی هستند. از حمایت فدراسیون فوتبال ، کمیته جوانان و آقای ماجدی تشکر می کنم که این اردو را برگزار کردند.

سرمربی تیم فوتبال جوانان پیرامون لغو مسابقات جام جهانی جوانان نیز گفت: من یک درخواست از کنفدراسیون فوتبال آسیا دارم. با توجه به اینکه جام جهانی لغو شده این نسل جوان و با استعداد به آینده امید دارند. امیدوارم این مسئله را در نظر بگیرند و حداقل مسابقات آسیایی برگزار شود چون اگر این اتفاق نیفتد شانس بزرگی را از دست می دهند. امیدوارم AFC این شانس را از تیم های جوانان و نوجوانان کشورهای آسیایی نگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی لحظه عکاسی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مهابادی: انتظار ما این است که مسابقات آسیایی برگزار شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهابادی: انتظار ما این است که مسابقات آسیایی برگزار شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید