ستاره استقلال پرسپولیسی است! ، جدایی دو ستاره مطرح استقلال قطعی شد ، بیرانوند به ما ضربه بزرگی زد

به گزارش لحظه عکاسی، تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: به نظر من مهرداد محمدی یکی از برترین خرید نقل انتقالاتی باشگاه استقلال در این فصل بود البته فراموش نکنیم او طرفدار پرسپولیس بوده است.

ستاره استقلال پرسپولیسی است! ، جدایی دو ستاره مطرح استقلال قطعی شد ، بیرانوند به ما ضربه بزرگی زد

به گزارش لحظه عکاسی، مهدی فنونی زاده در مورد استعفای سید حجت کریمی از سرپرستی باشگاه استقلال گفت: به نظر من کریمی سرپرست خوبی بود. به مسائل استقلال رسیدگی می کرد و بدهی های باشگاه را پرداخت کرد. یکی از برترین کارهای کریمی آوردن جواد نکونام برای راهنمایی استقلال بود اما متاسفانه شرایط به شکلی پیش رفت که او مجبور به جدایی از استقلال شد.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: امیدوارم مدیریت نو باشگاه بتواند در جذب بازیکن که بزرگترین مشکل تیم است پیروز عمل کند تا نکونام با انگیزه بیشتری تیم را تمرین دهد.

وی در مورد شرایط استقلال در فصل نقل انتقالات گفت: بازیکنان با نظر سرمربی تیم جذب می شوند و امیدوارم مدیران تیم هم بتوانند طبق فهرست بازیکنان را جذب نمایند. متاسفانه موضوع بیرانوند به استقلال ضربه بزرگی زد و ما را از جذب سایر بازیکنان هم دور کرد.

فنونی زاده گفت: یکی از نگرانی های بزرگ طرفداران شرایط محبی و قایدی بود که فکر می کنم هر دو آنها از استقلال جدا شدند و به زودی تیم نو خود را هم معرفی خواهند کرد.

پیشکسوت استقلال درباره جذب مهرداد محمدی عنوان نمود: محمدی بازیکن خوب و باکیفیتی است. او پرسپولیسی بود اما الان استقلالی است. امیدوارم با پوشیدن پیراهن این تیم پیروزیت های زیادی کسب کند و به تیم ملی دعوت گردد. او می تواند در دل طرفداران استقلال خودش را جا کند. به نظر من یکی از برترین خریدهای باشگاه در این فصل نقل وانتقالات مهرداد محمدی بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره استقلال پرسپولیسی است! ، جدایی دو ستاره مطرح استقلال قطعی شد ، بیرانوند به ما ضربه بزرگی زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره استقلال پرسپولیسی است! ، جدایی دو ستاره مطرح استقلال قطعی شد ، بیرانوند به ما ضربه بزرگی زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید