ستاره پرمشتری آماده بازگشت؛ انتخاب پرسپولیس یا استقلال برای فصل آینده

به گزارش لحظه عکاسی، کاپیتان تیم ملی امید یکی از بازیکنانی بود که در جابجایی تابستانی و زمستانی سال گذشته مشتریان زیادی به خود دید،

ستاره پرمشتری آماده بازگشت؛ انتخاب پرسپولیس یا استقلال برای فصل آینده

به گزارش لحظه عکاسی سامان فلاح یکی از جوان های آینده دار فوتبال ایران است که طی دو ماه گذشته با یک بدشانسی بزرگ روبرو شد؛ او در آخرین روزهای سال 1401 در حالی که خود را برای حضور در اردوی تیم ملی زیر نظر امیر قلعه نویی آماده می کرد، در یک سانحه تصادف دچار آسیب شد و به همین دلیل در سال 1402 برای پیکان به میدان نرفته است.

فلاح زیر نظر پزشکان به مداوای بخش های آسیب دیده بدن خود پرداخت و حالا به مرز بهبودی کامل رسیده است. او اما به علت دوری طولانی مدت از تمرینات گروهی پیکان شرایط بازی کردن در هفته پایانی لیگ برتر را ندارد و اگرچه کار با توپ را هم آغاز نموده اما فعلا به صورت اختصاصی تمریناتش را جلو می برد.

مدافع ملی پوش پیکان در هفته پایانی لیگ برتر و در بازی با مس رفسنجان هم شرایط حضور در ترکیب خودروسازان را ندارد و با این تفاسیر بازگشت او به میادین فوتبال به فصل آینده موکول خواهد شد.

فلاح یکی از بازیکنانی بود که در جابجایی تابستانی و زمستانی سال گذشته مشتریان زیادی به خود دید، اما مدیران باشگاه با توجه به اعلام احتیاج مجتبی حسینی اجازه جدایی به او را ندادند و در پیکان ماندگار شد.

این مدافع 22 ساله که به نظر می رسد علاوه بر حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان، کاپیتان تیم فوتبال امید ایران نیز در مسیر منتهی به المپیک باشد، هنوز 2 سال دیگر از قراردادش با پیکان به جای مانده، اما بدون تردید برای فصل تازه لیگ برتر هم مشتریان خوبی خواهد داشت.

با اینکه دو سال دیگر از قرارداد فلاح و پیکان به جای مانده، اما شاید تصمیم مدیران باشگاه در صورت داشتن پیشنهاد خوب از باشگاه های دیگر فروش مدافع ملی پوش خود باشد. اتفاقی که بازگشت این بازیکن به فوتبال را با پیراهن تیمی تازه رقم خواهد زد.

هر چه هست ، مدافع پیکان فعلا برای رسیدن به شرایط ایده آل آمادگی بدنی کوشش می نماید و باید دید در هفته های آینده و با آغاز دوباره فصل جابجایی چه اتفاقاتی درباره او رخ خواهد داد و فوتبالش را در چه تیمی ادامه می دهد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ستاره پرمشتری آماده بازگشت؛ انتخاب پرسپولیس یا استقلال برای فصل آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره پرمشتری آماده بازگشت؛ انتخاب پرسپولیس یا استقلال برای فصل آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید