سرمربی سپاهان: سعی کردیم روش بازی تیم را تغییر بدهیم، بازیکنان با کیفیتی داریم

به گزارش لحظه عکاسی، سرمربی تیم فوتبال سپاهان می گوید کادر جدید برای تغییر شیوه بازی این تیم احتیاج به زمان دارد.

سرمربی سپاهان: سعی کردیم روش بازی تیم را تغییر بدهیم، بازیکنان با کیفیتی داریم

به گزارش لحظه عکاسی، مجتبی توتونی، سرمربی سپاهان (به دلیل این که محرم نویدکیا مدرک لازم را برای سرمربیگری در آسیا ندارد، توتونی به عنوان سرمربی سپاهان معرفی شده است) در نشست خبری بعد از شکست تیمش برابر النصر اظهار کرد: ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنیم. چیزی که مهم بود این که ما از عملکرد بازیکنان راضی بودیم. بازی پایاپای و برابری داشتیم. بازیکنان تا حد زیادی خواسته های ما را برآورده کردند، مخصوصا در نیمه دوم که شرایط بهتر و موقعیت های بیشتری برای گلزنی داشتیم.

او ادامه داد: این فوتبال است و ممکن است برخی از روزها، روز شما نباشد. مدت زمان کوتاهی است که کادر جدید با بازیکنان کار می نماید. ما سعی کردیم روش و نوع بازی سپاهان را تغییر بدهیم و می دانیم که این احتیاج به زمان دارد و باید با صبر و حوصله باشیم. در مدت زمان محدودی که با تیم بودیم از عملکرد بازیکنان راضی هستیم.

توتونی درباره بازی بعدی با النصر و تغییرات احتمالی تیمش هم گفت: ما پیروزی النصر را تبریک می گوییم ولی هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. باید این بازی را تحلیل کنیم و ببینیم مسائل ما کجا بوده تا خودمان را برای بازی بعدی آماده کنیم. امیدوار هستیم بازی بهتری ارائه بدهیم. بازیکنان اصلی و ذخیره در تیم تفاوت زیادی با هم ندارند و سپاهان مجموعه ای از بازیکنان با کیفیت را در اختیار دارد. خواهیم دید که برای بازی بعدی تغییراتی داریم یا نه.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی سپاهان: سعی کردیم روش بازی تیم را تغییر بدهیم، بازیکنان با کیفیتی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی سپاهان: سعی کردیم روش بازی تیم را تغییر بدهیم، بازیکنان با کیفیتی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید