سهمیه سه شطرنجباز ایران برای رقابت در جمع 100 نفر برتر دنیا

به گزارش لحظه عکاسی، رقابت های گرند سوئیس از جمله تورنمنت های ثبت شده در تقویم فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) برای امسال میلادی است که با حضور شطرنجبازانی در هر دو بخش مردان و بانوان برگزار می گردد.

سهمیه سه شطرنجباز ایران برای رقابت در جمع 100 نفر برتر دنیا

شرکت کنندگان در هر بخش جزو 100 نفر برتر دنیا هستند که سهمیه حضور در این رقابت ها را به دست آورده اند. سه شطرنجباز کشورمان هم از جمله شرکت کنندگان در این رقابت ها هستند.

پرهام مقصودلو و سارا خادم الشریعه به واسطه جایگاهی که در ریتینگ دنیای دارند صاحب سهمیه حضور در مسابقات گرند سوئیس شده اند. محمد امین طباطبایی هم سومین سهمیه شطرنج ایران را برای شرکت در این رقابت ها به دست آورده است.

طباطبایی جزو بازیکنان رزرو برای مسابقات گرند سوئیس بود که در پی انصراف بعضی شطرنجبازان و بعلاوه با توجه به عملکردی که در مسابقات جام دنیای روسیه داشت وارد لیست اصلی رقابت ها شد. طباطبایی در جام دنیای روسیه تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفت و در جمع هشت نفر برتر مسابقات نهاده شد.

مسابقات شطرنج گرندسوئیس طی روزهای 3 تا 17 آبان ماه (25 اکتبر تا 8 نوامبر) به میزبانی لتونی برگزار می گردد.

پرهام مقصودلو و سارا خادم الشریعه سال گذشته هم سهمیه حضور در مسابقات گرندسوئیس را کسب نموده بودند. دو نفر این رقابت ها سهمیه مسابقات کاندیداتوری دنیا را به دست می آوردند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سهمیه سه شطرنجباز ایران برای رقابت در جمع 100 نفر برتر دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهمیه سه شطرنجباز ایران برای رقابت در جمع 100 نفر برتر دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید