عرضه بازی آنلاین The Day Before یک سال عقب افتاد

به گزارش لحظه عکاسی، ناشر بازی روز گذشته The Day Before شرکت مایتونا (MyTona) و سازنده آن Fntastic هستند. حال این دو شرکت اعلام کردند که بازی دیرتر از زمان تعیین شده عرضه خواهد شد. بازی روز گذشته به سبک دنیا باز و یک عنوان آنلاین گسترده است.

عرضه بازی آنلاین The Day Before یک سال عقب افتاد

در گذشته اعلام شده بود که این بازی در تاریخ 31 مرداد عرضه خواهد شد. حال طبق اعلامیه تازه روز گذشته تا سال آینده میلادی عرضه نخواهد شد! در اصل تاریخ رسمی اعلام شده، 10 اسفند سال 1401 (1 مارچ 2023) است. علت اصلی این تأخیر هم تغییر موتور انیمیشن سازی از آنریل انجین (Unreal Engine) 4 به 5 است. شرکت سازنده در نامه ای نوشته است:

بازی روز گذشته در سبک چند نفره و دنیا باز است. این بازی در دنیایی پس از یک پاندمی جریان داشته که افراد برای زنده ماندن باید کوشش نمایند. در اصل چند نکته در عنوان روز گذشته جالب است. اول اینکه سبک ترسناک و آخرالزمانی هواداران بسیاری دارد و به همین علت بازی هم با استقبال زیادی روبرو خواهد شد. دوم ادغام سبک دنیا باز با چندنفره گسترده (MMO) است. ساخت این عنوان قطعا کار راحتی نیست و نیازمند یک بستر گسترده است.

اینکه شرکت تصمیم گرفت در آخرین روزهای نزدیک به عرضه ، موتور انیمیشن سازی خود را تغییر دهد بسیار جالب است. در اصل همان طور که گفتیم ساخت عنوانی به این سبک نیازمند یک موتور قدرتمند و افراد ماهر دارد. حال این طور که به نظر می رسد، آنریل انجین 4 نتوانسته انتظارات سازندگان را برآورده کند. به همین علت این شرکت تصمیم گرفته تا به سمت آنریل انجین 5 برود.

با توجه به تصاویر منتشر شده از آنریل انجین 5 ما قرار است با یک عنوان به شدت قدرتمند و زیبا روبه رو شویم.

منبع: Gematsu.com

منبع: دیجیکالا مگ

به "عرضه بازی آنلاین The Day Before یک سال عقب افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه بازی آنلاین The Day Before یک سال عقب افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید