سریال و پخش خانگی

کوهپایه واقع در شرق اصفهان منطقه ای مناسب برای توسعه صنعت و گردشگری است

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر گشته، کوهپایه واقع در شرق اصفهان منطقه ای مناسب برای توسعه صنعت و گردشگری است.

14 مرداد 1402

همه چیز درمورد ایر؛ فیلم تازه بن افلک تا چه حد بر پایه واقعیت است؟

با هر کسی که ذره ای به کفش علاقه دارد صحبت کنید، متوجه خواهید شد که کفش های اصل نایکی ایر جردن چه ارزشی برایش دارد. اولین کفش ایر جردن برای مایکل جردن، در دوران حضورش در شیکاگو بولز ساخته شد. داستانی که او را راضی به امضای قرارداد با نایکی کرد، داستانی...

31 اردیبهشت 1402

رمزگشایی مریم سعادت درباره محبوبیت زی زی گولو

صداپیشه عروسک نوک طلا گفت: خدابیامرز علی انصاریان در یک برنامه گفته بود که از عروسک مادربزرگه می ترسید؛ موضوعی که بعضی دیگر هم به من گفته اند، اما زمانی که این اثر را فراوری می کردیم کسی ترس از این کاراکتر را مطرح نکرد.

25 اردیبهشت 1402

بزرگداشتی برای کیومرث پوراحمد خالق قصه های مجید

مراسم یادمان و بزرگداشت کیومرث پوراحمد، کارگردان فقید سینما و تلویزیون در خانه هنرمندان ایران برگزار می گردد.

28 فروردین 1402

دست به مهره در شبکه خانگی ؛ با حضور علیرضا خمسه، غلامرضا نیکخواه، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی و ...

برنامه دست به مهره، بازی های ایرانی یا بازی هایی که ریشه ایرانی دارند را به گونه ای نو معرفی می نماید و قرار گرفتن چهره ها به عنوان رقابت کنندگان باعث می شود که مخاطب راحت تر با بازی ها ارتباط لازم را برقرار کند.

19 فروردین 1402

پوست اندازی شخصیت های پوست شیر در فصل سوم

در فصل سوم شاهد یک محب مشکات تازه هم هستیم. او هم در انتهای فصل قبل به وضوح متوجه شد که باید مسیرش را عوض کند. حالا دیگر مشکات قید و بندهای قانونی فعالیت به عنوان یک پلیس را هم ندارد

16 اسفند 1401

معرفی فیلم ترسناک و کمدی We Have a Ghost

دیوید هاربر در اواخر سال 2022 میلادی در نقش بابانوئل در فیلم شب خشونت آمیز (Violent Night) حضور پیدا کرد و حالا قرار است نقش فانتزی دیگری را در فیلم ما یک روح داریم (We Have a Ghost) به تصویر بکشد. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این اثر آشنا شوید.

17 بهمن 1401

نمای دیدنی از عمارت منشی امیرکبیر در عودلاجان

بنای اصلی خانه، راه پله هایی از دو سمت دارد که بازدیدکنندگان را به ورودی عمارت می رساند. معماری خانه دبیرالملک هم مانند پنجره ها و پلکان ورودی ساختمان کاملا متقارن است.

3 دی 1401

معرفی سریال انیمیشنی Dragon Age: Absolution

استودیو BioWare از جمله استودیوهای تاثیرگذار در دنیای بازی های ویدیویی به شمار می رود که تا به امروز توانسته بازی های مجذوب کننده و جالب توجهی را برای گیمرها به ارمغان بیاورد که از جمله آن ها می توان به مجموعه بازی های Mass Effect و بعلاوه بازی Star Wars: Knights of the Old...

21 آذر 1401

انیمیشن کوتاه و زیبای باد: مردمی که به زندگی در باد عادت نموده اند!

سال 2012، رابرت لوبل انیمیشن کوتاهی به مناسبت فارغ التحصیلی خود از داتشکاه علوم کاربردی هامبورگ ساخت، این انیمیشن ساده، بسیار مورد تحسین قرار گرفته است.

19 آذر 1401

تصاویری خنده دار و دیده نشده از طبیعت وحشی ، گورخری که لقب بی ادب ترین حیوان را از آن خود کرد

این عکس ها واقعی هستند. طبیعت می تواند همینقدر فرح بخش و دیدنی باشد.

1 آبان 1401

شناسنامه های قدیمی هرچه سریع تر تعویض شوند ، اعلام چگونگی تغییر نام و نام خانوادگی ، شناسنامه المثنی دیگر صادر نمی گردد؟

رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر تعویض شناسنامه های قدیمی تاکید نمود و درباره مدارک مورد احتیاج برای تعویض شناسنامه و اخذ شناسنامه نو شرح داد.

5 مهر 1401

ببینید ، جاوید و اسی قلک 14 سال پیش در سکانسی از یک فیلم

امیر جعفری و علی مسرور که این روزها با ایفای نقش های متفاوت در سریال یاغی خوش درخشیده اند، در سال 87 در فیلم سینمایی کلانتری غیر انتفاعی هم بازی بودند.

27 مرداد 1401

حرکت سالمندان در جاده جوانی

پیر شدن یک فرایند طبیعی در زندگی هر انسان است. هرروز نسبت به روز قبل پیر تر می شویم واین یک فرایند غیر قابل اجتناب است. اما میتوانیم احساس پیری را از خود دور کنیم واحساس جوانی و سرزندگی را جایگزین آن نماییم.

17 مرداد 1401

جهش یافته ها آماده ورود به دنیای سینمایی مارول می شوند؟

قسمت پایانی فصل اول سریال خانم مارول به طور کامل مفهوم جهش یافته ها را در دنیای سینمایی مارول تغییر داد و حال این سوال مهم در فکر بسیاری از مخاطبان شکل گرفته است: این تغییرات برای مردان ایکس چه معنایی دارد و در مرحله بعدی چه اتفاقی روی خواهد داد؟

10 مرداد 1401

هرکول به سینما باز می گردد

اقتباس نو و سینمایی از انیمیشن هرکول محصول سال 1997 میلادی دیزنی به کارگردانی گای ریچی ساخته می شود.

30 تیر 1401

عرضه بازی آنلاین The Day Before یک سال عقب افتاد

ناشر بازی روز گذشته The Day Before شرکت مایتونا (MyTona) و سازنده آن Fntastic هستند. حال این دو شرکت اعلام کردند که بازی دیرتر از زمان تعیین شده عرضه خواهد شد. بازی روز گذشته به سبک دنیا باز و یک عنوان آنلاین گسترده است.

7 تیر 1401

حذف بی سروصدای ترافیک نیم بها؛ هزینه اینترنت یوتیوب و آپارات یکسان است

سایت های ایرانی ارائه دهنده فیلم و سریال، فایل دانلود و بازی کم کم و چراغ خاموش دارند مصوبه ترافیک نیم بها برای اینترنت داخلی را حذف و هزینه اینترنت بین الملل برای کاربران محاسبه می کنند.

1 خرداد 1401

چهره سارا و نیکا در نوجوانی

خبرنگاران: نیکا فرقانی بازیگر نوجوان ایرانی است که با شیطونیاش طرفداران زیادی را جذب خود نموده اینبار هم استوری هایی کوتاه با ناز و عشوه گذاشت.

9 اردیبهشت 1401

نگاهی فوق العاده به اعماق زندگی کارمندی در سریال جداسازی

شاید اینکه تهیه نمایندگی و کارگردانی سریال جداسازی به عهدۀ بن استیلر است باعث شده باشد برخی ها فکر نمایند که ژانر آن کمدی است. البته لحظات شاد و مفرحی در این سریال وجود دارد، اما به هیچ وجه کمدی نیست.

5 اردیبهشت 1401
تعداد: (35)