قبل از خرید ساعت سیکو چه چیزهایی باید بدانیم؟

به گزارش لحظه عکاسی، ساعت سیکو هواداران خاص خود را دارد که ترجیح می دهند به جای خرید ساعت های مختلف چند مدل از ساعت های این برند را در کمد خود داشته باشند. دلیل معروفیت بالای این برند عرضه محصولات بادوام، زیبا و با قیمت مناسب است. این برند بیش از دو قرن است که در صنعت ساعت سازی فعالیت می نماید و توانسته جایگاه خود را حفظ کند. اگر قصد خرید یک مدل از محصولات این برند را دارید باید از نزدیک با آن آشنا شوید. در این مطلب هر چیزی را که ضروری است بدانید با شما به اشتراک می گذاریم.

قبل از خرید ساعت سیکو چه چیزهایی باید بدانیم؟

داستان سیکو از کجا شروع شد؟

سیکو برندی است که همیشه طرفدارانش را با فراوری ساعت های خاص و متفاوت غافلگیر می نماید حتما برای شما هم جالب است که با داستان شکل گیری این برند آشنا شوید. کینتارو هاتوری نام عجیب و کمتر شناخته شده ای است اما سیکو قبل از دنیای شدن به این نام شناخته می شد. هاتوری پدر سیکو وقتی تنها 13 سال داشت ایده راه اندازی شرکت خود را در سر می پروراند و در 21 سالگی پیروز شد این آرزو را محقق کند. در سال 1881 برند سیکو تاسیس شد و کار خود را در توکیو شروع کرد. این شرکت ابتدا کار فروش ساعت های برندهای دیگر را انجام می داد و در واقع یک فروشگاه ساعت مچی بود تا سازنده آن.

در آن سال ها تازهترین و خاص ترین ساعت مچی ها را تنها در فروشگاه های هاتوری می توانستید پیدا کنید. توانمندی آن ها در بازاریابی و فروش بالای محصولات باعث شد کم کم توان مالی خود را بالا برده و به فکر فراوری ساعت مچی بیفتند.

کارخانه سیکوشا اولین تجربه این برند در فراوری ساعت مچی بود که در سال 1985 کار خود را با ارائه ساعت جیبی شروع کرد. این کارخانه روزهای خوب و بد زیادی را به چشم خود دید و حتی در سال 1923در یک زلزله وحشتناک کاملا ویران شد. این نابودی نقطعه عطف این برند بود به نحوی که بعد از ان از خاکستر خود به دنیا آمد و سیکو به شکل امروزی که ما می شناسیم از پس آن ماجرا شکل گرفت.

علت پیروزیت ساعت های سیکو چیست؟

اگر بخواهیم به چند ویژگی که سبب معروفیت، پیروزیت و فروش بالای ساعت سیکو شد اشاره کنیم شاید این ویژگی ها مهمترین آن ها باشد:

کیفیت بالا و مثال زدنی

ساعت های ژاپنی در سراسر دنیا به کیفیت و دقت بالا مشهور هستند و سیکو یکی از برندهایی است که این اعتبار را برای ساعت های ژاپنی به ارمغان آورد. در ساخت این ساعت ها از باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده می گردد و در طراحی و ساخت آن ها برای کوچکترین مسائل هم وقت گذاشته شده و به تک تک موارد فکر می گردد. ساعت های سیکو مادام العمر هستند و این برند به هر کسی که بتواند ساعتی ارائه دهد که مشکل دارد یک ساعت تازه می دهد که نشانگر اعتماد برند به ساعت هایی است که از کارخانه خارج می شوند.

نوآوری و استفاده از تکنولوژی

برند سیکو به آرمان های خود وفادار است و در این مسیر از نیروهای خلاق خود استفاده نموده تا بتواند همیشه محصولات تازه و متفاوت عرضه کند. این ویژگی سیکو باعث شده که عنوان اولین سازنده موتور کوارتزی و ساعت مچی ویژه غواصی را به خود اختصاص دهد. هر کجای صنعت ساعت سازی را که نگاه کنید نام سیکو می درخشد و ردپایی از دستاوردهای این برند به چشم می خورد.

قیمت منصفانه و رقابتی

ساعت های سیکو در رده محصولات مالی قرار می گیرند و در مقابل امکانات متعددی که در اختیار کاربر قرار می دهند قیمت آن ها کاملا منطقی است. حتی محصولات لوکس و لاکچری این برند آنقدر متفاوت و ارزشمند هستند که افراد با میل و رغبت هزینه آن را پرداخت می نمایند. این ساعت های بادوام و زیبا ارشمندی خود را از برند گرفتند و محبوبیت آن باعث شده که افراد از خرید آن لذت ببرند.

تنوع بالا و کاربری گوناگون

ساعت های سیکو برای استفاده روزانه طراحی شده و شما می توانید از آن ها در هر زمان و مکانی بهره ببرید. سیکو در طول دو قرن فعالیت مدل های بسیار زیاد عرضه نموده که تماشای تک تک آن ها به ساعت ها زمان احتیاج دارد، بنابراین افراد با هر نگرش و سلیقه ای می توانند از سری محصولات این برند مدل دلخواه خود را شناسایی نموده و خریداری نمایند. گزینه های زیادی مقابل چشم شما واقع شده است که یاری می نماید بتوانید ساعتی متناسب با احتیاج خود را خریداری کنید و برای سال ها از داشتن آن لذت ببرید.

قیمت ساعت سیکو بر چه مبنایی معین می گردد؟

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت ساعت سیکو موتور آن است، ساعت های کوارتزی دقت بسیار بالایی داشته و در عین حال مقرون به صرفه تر هستند در مقابل موتورهای اتوماتیک گران بوده و تنها روی محصولات لاکچری سیکو مشاهده می شوند. قیمت دنیای ساعت های سیکو کاملا تعیین هستند و معمولا نوع کالکشن محصول هم روی قیمت آن تاثیرگذار است. اگر با ساعتی روبرو شدید که بسیار مقرون به صرفه است احتمالا شما با یک مدل فیک روبرو هستید و باید از خرید آن انصراف دهید.

هنگام خرید ساعت سیکو(https://nikgallery.com/brand-57/g-6/seiko.html) حتما کارت گارانتی و ضمانت نامه آن را دریافت کنید. مراقب باشید فریب افراد کلاهبردار را نخورید محبوبیت این برند باعث شده طی سال های اخیر محصولات تقلبی هم وارد بازار شوند که کیفیت محصولات اصل را نداشته حتی خیلی زود ظاهر آن ها هم خراب می گردد.

سخن پایانی

ساعت سیکو یک برند دنیای است که با ارائه ساعت مچی های زیبا و ویژه توانسته سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهد. افرادی که قصد خرید ساعت مچی را دارند با خیال راحت سراغ سیکو می روند چراکه به کیفیت آن اطمینان دارند و می دانند که همیشه به روزترین محصولات را ارائه می نماید. ساعت سیکو را در ایران می توانید در فروشگاه های معتبر اینترنتی و گالری های شناخته شده پیدا کنید. سیکو ساعتی برای همه افراد است و در موقعیت های مختلف می توانند از آن استفاده نمایند.

این برند خط فراوری ویژه محصولات زنانه و مردانه دارد و تقریبا همه افراد از گروه های اجتماعی مختلف در بین مشتریان این برند دیده می شوند. این ساعت ژاپنی در برابر ضربه و شوک مقاومت بالایی دارد و ضد آب هم هست. بندهای چرمی و فلزی ساعت سیکو بسیار بادوام هستند و به راحتی پاره نشده یا آسیب نمی بینند. تعیینات ظاهری سری محصولات مختلف این برند فرق دارد پس هنگام خرید حتما آن ها را از نظر قیمت، کاربری و طراحی مقایسه کنید تا خرید مناسبی داشته باشید.

منبع: فرارو

به "قبل از خرید ساعت سیکو چه چیزهایی باید بدانیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قبل از خرید ساعت سیکو چه چیزهایی باید بدانیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید